Manifestarile ABS-ului

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • NCristi
    replied
    Salut! Recent am schimbat senzorul abs fata dreapta deoarece de la aproximativ 40km/h se aprindea martorul abs...insa chiar si cu senzorul cel nou problema persista.... intrebarea ar fi sa fie mizerie in lacasul unde intra senzorul si acesta sa nu poata citi viteza corect? mentionez ca senzorul e impins in lacasul lui atat cat merge am crezut ca poate nu statea bine...

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    drifter daca scapi cu viata...din pacate, cele mai multe accidente cu impact lateral se lasa cu morti. cu franele nu-I de joaca, mai ales cand ai dezechilibru asa mare cum povesteste colegul pe-aici, ca I se blocheaza o roata pe franare. cu atat mai mult cu cat incep zapezile, poleiul, o verificare a franelor (in special in cazul de fata) e mai mult decat recomandata.

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    Inelul de pe tambur este magnetic, nu este dintat cum ai vazut la alte masini.
    Sterge bine toate inelele, de la toate rotile. Pe fata inelul este pe rulment, tot magnetic.
    Sterge bine si senzorii.
    Mergi la o testre de frane pe banc.
    Mergi la o diagnoza in mers, sa vezi care e comportamentul senzorilor.
    Verifica functiile ABS cu un tester dedicat Dacia/Renault.

    Daca se blocheaza o singura roata pe spate la franare de la viteze mai mari, e trist. Te transformi in drifter fara sa vrei

    Leave a comment:


  • VIORE_L
    replied
    Ok o sa incerc sa pun frana de cateva ori sa vad daca imi da eroare apoi o sa fac un test la service.
    Multumesc

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    daca senzorul e bun, cand se blocheaza o roata ar trebui sa se aprinda becul in bord. eu m-am dat cu frana de mana pe ghetus de doua ori si-a treia oara mi-a aprins becul. daca ai pus rulment cu 48 de poli in loc de 44 de poli, sau viceversa, la peste 90-100km/h se aprinde becul. ca sa afli daca senzorii ans sunt ok, trebuie diagnoza in mers. se verifica fiecare sensor in parte, la viteze diferite de mers si se compara cu valorile de la ceilalti senzori. la tine nu cred ca senzorul e o problema. faptul ca se blocheaza roata ar trebui sa duca dupa 2-3-4 incidente la aprinderea becului in bord. mai era cineva cu o ortaa care se tot bloca, din tg jiu, daca nu ma insel, tot asa si el avea nelamuriri si cauta solutii fara diagnoza. daca senzorul e "mort" complet, abs sesizeaza o problema de la punerea contactului. daca ar lipsi semnalul de la o anume roata, sau daca semnalul e intermittent, se vede la diagnoza.

    Leave a comment:


  • VIORE_L
    replied
    Daca nu trebuie schimbat acel inel de ce nu sesizeaza ca se blocheaza roata.
    In bord nu se aprinde becul...daca senzorul este defect nu trebuia sa se aprinda martorul in bord?

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    un sensor bun sesizeaza o diferenta de 2mm in adancimea canelurilor. alea nu au nici un motiv sa se uzeze, ca n-ar trebui sa frece nimic de ele.

    Leave a comment:


  • VIORE_L
    replied
    Am dat jos tamburul si am observat ca inelul abs nu prea are canelurile acelea pronuntate...mi se par uzate rau..asa trebuie sa fie ?sau trebuie inlocuite la un anumit numar de km.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    in mod normal la o eroare a sistemului abs, masina are frane normale si se aprinde martorul din bord. daca unul din senzori da semnal aiurea (gen un rulment cu 44 de poli in loc de 48 sau invers, o roata mai mare sau mai mica dcat celelalte trei, te dai iarna cu frana de mana), abs intra in avarie si frana functioneaza normal. adica fiecare roata franeaza cum poate, ca la Volga din '65 eu raman la parerea ca o diagnoza si-o masurare pe un stand de franare sunt punctul de start al investigatiilor, dupa ce te duci la o constatare (estimare de revizie) intr-un service (ar trebui sa fie gratis) si daca aia confirma si ei defectul; poate ti-o si regleaza si scapi cu o "amenda" de 50-80 de lei ...

    Leave a comment:


  • VIORE_L
    replied
    Sabotii i-am schimbat acum aproximativ 2 ani...sistemul de autoreglaj l-am uns cu putin ulei cand am schimbat cilindri receptori acum 2 saptamani.se poate sa fie de la legatura senzorilor acolo pe semiaripa unde este acel bandou.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    ai desfacut/verificat/curatat/inlocuit si sabotii? poate la emcanismul de autoreglaj e ceva bulit. sau e doar prost reglata roata aia. o diagnoza sa verifci forta de franare pe stand si la blocul abs nu e neaparat necesara, dar poate fi utile.

    Leave a comment:


  • VIORE_L
    replied
    Va salut...am si eu o problema la abs..roata spate dreapta se blocheaza cand franez,celelalte nu se blocheaza,si nu intra abs-ul,nu se aprinde nici becul de la abs nici cel de la frana.se aude roata spate cum aluneca ca atunci cand tragi frana de mana in mers.
    Am schimbat pistonasele saptamana trecuta si am dat cu un spray de curatat etrieri.sa fie de la spray sau este altceva?
    Daca franez pe iarba intra abs-ul la celelalte roti...caraie rau.
    Last edited by VIORE_L; 11 November 2016, 21:13.

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    Se verifica la roata dreapta fata starea senzorului si a inelului magnetic (de pe rulment)

    Se inlocuieste piesa defecta, dupa caz

    @iondragos90, schimba mecanicul. Nu a fost in stare sa verifice daca e de vina senzorul sau roata polara (inelul magnetic) ? Chiar asa de greu era sa gaseasca un senzor bun de proba? se potriveste acolo orice senzor de Logan de fata sau de Megane 2de fata sau spate... Imposibil sa nu gaseasca o masina la el la reparat care sa aibe un senzor bun, pt proba.

    Leave a comment:


  • scamuta
    replied
    Salut. Ma ajuta si pe mine cineva? Am un Logan1.6 si de cateva zile sa aprins martorul ABS. Am fost la cineva si pe calculator da defect senzor dreapta fata sau in scurtcircuit,cod defect 500F. Va multumesc. Mentionez ca nu am schimbat nimic in ultima perioada pe dreapta fata, iar martorul sa aprins in mers .

    Leave a comment:


  • mihaibz
    replied
    Originally posted by mariusnicolae View Post
    S-a montat un rulment cu un numar gresit de poli/cititori ABS.
    Sunt doua variante: cu 44 si cu 48 de poli.
    La viteza de aproximativ 100 de kmh acel rulment care nu este conform depaseste eroarea tolerata de catre calculatorul de ABS, care introduce sistemul in regim de urgenta.
    Este necesara inlocuirea cu rulmentul potrivit pentru masina.
    Salut
    Am aceiasi problema
    Cum stim ce model de rulment ,cu cati poli/cititori trebuie ???
    Am Logan 1,5 DCI din iunie 2006 ,cu cati poli trebuie sa fie rulmentul.
    Multumesc anticipat

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google