Manifestarile ABS-ului

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bogdan_1984
    replied
    nici acolo, ca la unele nu functioneaza

    Leave a comment:


  • Cristi_LCD
    replied
    La talpa tot il simti.

    Leave a comment:


  • yrman
    replied
    La bemeveu nu face, ca e antifonat bine si nu il auzi

    Leave a comment:


  • Cristi_LCD
    replied
    Originally posted by karlos12 View Post
    Dupa tot ce am citit pe aici zgomotele sunt specifice intrarii in functiune abs-ului insa la inceput ti-e groaza.
    Asa "face" toate masinile cu ABS .

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Acele caraituri sunt specifice intrarii in functiune a sistemului ABS (manifestarea ABS-ului), pentru ca roata sa se rostogoleasca cate putin, pastrand traiectoria initiala; nu e nici o defectiune.
    Last edited by IancuMIC; 4 December 2012, 16:00.

    Leave a comment:


  • zeegermans
    replied
    franeaza si tu pe niste portiuni cu nisip ca sa vezi exact cum se aude si sa stii pe viitor

    Leave a comment:


  • karlos12
    replied
    Am pus azi o frana din cauza unui derbedeu care nu mi-a acordat prioritate si am auzit niste zgomote de parca s-a rupt roata dreapta. Vreo 2 poc-uri de parca aveam pietroaie intre placuta de frina si disc.Am reluat consecutiv pe mai multe portiuni frane de aceeasi intensitate si nu se auzea nimic.Dupa tot ce am citit pe aici zgomotele sunt specifice intrarii in functiune abs-ului insa la inceput ti-e groaza.

    Leave a comment:


  • elisav66
    replied
    Mersi ptr. sfat

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    De pe banda de pe rulment (coronita ABS, sau banda magnetica ii mai spun unii) fata si de pe tamburi la spate.

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    Deci pana la urma senzoru abs citeste de pe rulment? (fata-spate)

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    da. dar nu se merita din punct de vedere al costurilor. ai nevoie de calculator abs, servopompa (ambele vin monobloc), seonzorii de la roti, rulmentii rotilor trebuiesc schimbati, probabil si mici modificari la instalatia electrica. chiar cu piese din dezmembrari, costurile sunt mari. in plus, exista varianta ca ceva sa nu fie bine facut, calculatorul de abs sa nu mearga si ai frane normale la bani si piese de frane cu abs.

    Leave a comment:


  • elisav66
    replied
    Se poate monta abs pe o masina logan 1,4 2008

    Leave a comment:


  • gabidaboy
    replied
    tot nu-mi intra abs-ul; daca te referi la cum franeaza acum cu noile discuri si placute pot sa spun ca inca se afla in perioada de "rodaj", daca-i pot spune asa; pana acum am observat ca franeaza la fel de bine dupa 3-4 franari bruste, spre deosebire de celelalte cand dupa a 2-a franare observam ca distanta de oprire se marea

    Leave a comment:


  • bGy
    replied
    Originally posted by gabidaboy View Post
    am fost in service, din pacate nu pt abs, ci ca sa-mi schimb niste bucse si sa-mi pun discuri ventilate; i-am spus mecanicului despre abs asa, fugitiv, iar parerea lui a fost un posibil rulment la roata; am varsat 1000 lei in servici, insemnand piese+manopera si nu mai am niciun ban asa ca voi interveni la abs la salariul urmator; pana atunci rulez masina sa se aseze placutele frumos si sper sa am o franare mult mai eficienta
    si totusi cum se manifesta masina acum ? la franare ma refer

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Originally posted by gabidaboy View Post
    salut! am masina echipata cu abs dar nu-mi intra cand franez; oare de la ce sa fie? am fost in mai la un service, dar nu mai tin minte ce a zis mecanicul;
    ma poate ajuta cineva va rog?
    Originally posted by gabidaboy View Post
    mai sincer sa fiu nu mi se aprinde niciun martor de abs in bord; a fost urcata masina pe calculator la service-ul de care am zis mai sus si baietilor le aparea la toate celelalte roti viteza de 0km/h, iar la stanga fata 650km/h. ei au spus ca are legatura aceasta eroare cu abs-ul;

    nu, nu am simtit niciodata abs-ul intrand; am citit de curiozitate cum trebuie sa se simta, iar pana acum nu am simtit la pedala nimic;

    prostia facuta a fost ca am inlocuit becurile de pozitie/frana cu unele cu led; ce nu am facut a fost sa fiu atent ca cele originale aveau pe filament pintenii aflati unul mai sus, celalalt mai jos, pe cand becurile cu leduri aveau pintenii la acelasi nivel; aceasta situatie ducea mereu la arderea sigurantei pt stopuri; (bineinteles era vorba de un scurtcircuit) necunoscand foarte multe despre mecanica/electrica auto la acea vreme, m-a dus capul sa schimb sigurantele astfel: 10-15-20-30A. pe primele 3 le-a ars, pe ultima n-a mai ars-o ci mi-a prajit instalatia electrica pe spate; iesea un fumalau in habitaclu..., ce sa mai zic de portbagaj; in zilele imediat urmatoare am efectuat un control al pagubei: fire prajite in portbagaj(ulterior la service am vazut ca erau prajite pana in habitaclu sub mocheta din spatele banchetei), mufa de la fire topita, mufa de la tripla topita, placuta de plastic pe care sunt becurile triplei gaurita, contactorul de la pedala de frana care aprinde stopurile topit; colac peste pupaza, am plecat si cu masina la drum lung cu tripla dreapta bulita; semnalizare in spate pe ea ciuciu+trafic moderat pe drum+tiruri=distractie
    acum costuri: tripla 140lei, mufa cabluri 10lei, de la dezmembrari, manopera 180lei; apropo de manopera, am stat langa ei sa invat ce si cum, iar operatiunea a fost foarte simpla: au taiat firul de unde era ars si au legat altul, apoi au izolat imbinarea cu izoler; cost final 180 lei; sa ma c.a.c. in manopera lor, daca imi explica cineva o faceam de unul singur;
    baieti, mare atentie la becuri; asta e prostia
    Pai daca ai fi pomenit ca ai inlocuit vreun rulment, era foarte simplu de intuit de unde vine problema, dar tu singur ne-ai pus pe o pista gresita.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google