Manifestarile ABS-ului

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CataFOF
    replied
    adica mai pe scurt , martorul ABS se aprinde cand nu mai ai ABS

    Leave a comment:


  • silviu_cos
    replied
    Martorul ABS NU se aprinde decat daca ai vreo problema la sistemul de franare. si cum abs-ul functioneaza , de ce ar sta aprins???? .

    Leave a comment:


  • Bodanel
    replied
    Nu Se Aprinde Martorul ABS

    Salutare

    azi am pus si eu frana pe zapada. ABS a intrat regulamentar insa nu s-a mai aprins martorul. Am oprit motorul si am facut cate teste. ABS a intrat de fiecare data insa martorul nu se aprinde.

    Cand pun contactul martorul ABS se aprinde si se stinge dupa cateva secunde in mod normal. ABS-ul pare sa functioneze normal.

    Are cineva vreo idee ?

    Leave a comment:


  • goe_64
    replied
    multumesc de sfat

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    Spala bine la presiune zona, sa fie curatenie acolo. Sa ai grija la mufe, sa nu le deteriorezi, iar cheia de contact sa fie in buzunar, nu IN contact.

    In rest e usor, ca la LEGO.

    Leave a comment:


  • goe_64
    replied
    imi poate spune si mie cineva sau sa-mi dea o schema cum pot schimba un senzor de abs pe fata dreapata la ph1, sau daca este ceva de care trebuie neaparat sa tin cont? stima

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    As dori sa amintesc faptul ca atunci cand unitatea de control a sistemului ABS simte ca UN SINGUR senzor nu mai transmite informatii corecte, (factori externi determinati de conditiile in care acestia lucreaza, mai ales pe timp de iarna),dezactiveaza sistemul si informeaza asta prin martorul sau.
    Sistemul beneficiaza de functia "self-check" prin care isi verifica permanent componentele.
    Asadar functionarea acestui sistem atat de important depinde si cat de mult putem sa protejam senzorii externi.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Adica nu pot sa fac expres aceasta recomandare (pentru ca nu am facut) si ca atare...fiecare face cum vrea.Daca nu rezolvi nici cu asta o sa ma injuri ca eu te-am pus sa faci diagnoza.Am vorbit doar de alternative la astfel de probleme cu ABS-ul.

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    ce nu este o recomandare ?

    doar DDT ul cu interfata Renault CanClip este capabil sa faca diagnoza la ABS

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Nu e o recomandare,pot in schimb sa spun ca sunt softuri de diagnoza care au ca protocol sau rutina,o diagnoza a sistemului ABS(DDT-ul,VAG-COM-ul).Poate vei gasi acolo problema care te preocupa.Cred ca si cei de la Dacia care foloseau Clip-ul au asemenea rutine.
    Last edited by IancuMIC; 25 November 2011, 13:26.

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    cat franez fara ABS totul este normal. cand franez tare de la 100 120 franeaza in salturi de zici ca i broasca. are efectiv momente cand frana se taie complet, masina se ridica de bot, dupa care iar franeaza si se lasa de bot.

    la Ph1 de exemplu si la Clio / Octavia 2 / Golf 4 forta de franare nu dispare complet niciodata. botul sta lasat pe toata perioada franarii. la mine sacadeaza tare ciudat.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Treaba urata cu franele e ca daca bule de aer ajung in pompa ABS acest lucru creeaza neplaceri la franari puternice,la franari de rutina,(valvele stau inchise) nu poti observa prea bine eficacitatea franelor.

    Leave a comment:


  • Cristi_LCD
    replied
    Ce sa spun, m-au cam prins la inghesuiala. "Stiti trebuie schimbate lichidele ca au trecut 3 ani iar daca nu vreti adio garantie".Si oricum schimbam lichidul dar daca eram pregatit ma documentam. Cum a spus IancuMIC: ca la Dacia 1310 sau Logan fara ABS au procedat.
    Last edited by Cristi_LCD; 25 November 2011, 12:01.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Fiti linistiti,eu am facut revizia de 3 ani pe 10.11.2011, ocazie cu care mi-au schimbat lichidul de frana si sa nu credeti ca au facut aerisirea dupa metoda standard.Cind am urcat la Mecanica(era foarte frig in hala si am coborat la Receptie sa beau o cafea),baietii deja terminasera de inlocuit lichidul,facusera si aerisirea ca la Dacia 1310.Ce-i mai dureros e ca mecanicii stiu asta dar asa s-au invatat la Logan.

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    ""inseamna ca m-au penetrat dorsal labarii de la service. ""

    daca sunt labari nu prea au cum sa te penetreze dorsal

    data viitoare te duci in service cu manualul. ii lasi sa isi faca treaba si scoti manualul. sa vezi ce holbeaza ochii

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google