Salutare, a aparut si la mine problema cu martorul ABS aprins dupa 80-90-100km/h. La masina s-a schimbat rulmentul dreapta fata , dar mecanicul spune ca este cel corect. A schimbat si senzorul de ABS , pe aceeasi parte , bineinteles ca martorul se aprinde . A facut un test si am vazut ca apare o diferenta de citire intre rotile fata stanga/dreapta si cele din spate - 46km/h vs 51km/h. A mai intrebat un" baiat" de aceasta problema si i-a spus ca distanta dintre senzor si banda magnetica/fier de pe portfuzeta trebuie reglata cu o lera . Se poate regla aceasta distanta ? Mie mi se pare ca nu...din cate cunosc , de fapt nu am auzit de asa ceva. Ce teste sa mai fac? Nu vreau sa schimb toti senzorii/rulmenti/inele pana cand dispare problema. Sa fie totusi rulmentul?
Multumesc!
Manifestarile ABS-ului
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
N-ai ascultat tu atentie altadata. Se aude (priza ambreiajului) aprope oricand, in orice conditii de ralanti.
Cel mai putin se aude, dimineata la prima cheie, cand motorul e rece. In rest...e dizal.
Leave a comment:
-
Nu m am referit ca ar avea treaba doar ca nu știm dacă are abs mașina ,și chestia cu zgomotul acela mi sa întâmplat doar in dimineața asta culmea ca după ce m mers putin cu ea am lăsat o la relanti scoasă din viteza și nu se mai auzea nimic
Leave a comment:
-
N-are treaba ABS. Iti cloncane ambreiaju', se aude by default la toate, zgomot tehnologic, cum bine a zis mai sus colegul.
Nu influenteaza mersul masinii, stai lax.
Leave a comment:
-
Cauți piesa încercuită cu verde, dacă nu e nu ai ABS
2. Zgomot tehnologic, s-a mai discutatAttached Files
Leave a comment:
-
Abs
Va salut cu respect am și eu doua întrebări :
1.loganul meu este modelul Laureat fabricat in a10/2006 as vrea sa știu cum aflu dacă are abs pt ca in cartea de identitate nu scrie .
2.In dimineața aceasta la temperatura de -10grade am pornit mașina ,a pornit la prima cheie fără probleme dar cât a stat la relanti scoasă din viteza se auzea un zgomot care pana acum nu l am auzit ,când apăsam ambreiajul dispărea ,am stat cu ea pe loc 1min și am plecat circa 3km apoi am pornit o din nou am lăsat o la relanti iar zgomotul dispăruse ,de la ce ar putea fi?Multimesc anticipat
Leave a comment:
-
Am sa verific daca este in regula acea banda magnetica de pe rulment!
Multumesc pentru ajutor si timp-ul acordat !
Leave a comment:
-
de-acolo e problema, ori la demontare, ori la remontaj s-a fusarit ceva. poti sa pui cati senzori vrei tu, pana nu pozitionezi corect senzorul si rulmentul (si toate sa fie in stare impecabila), nu va merge bine abs-ul. fie la scoaterea butucului s-a lovit locasul senzorului si acum nu mai intra senzorul in pozitia corecta, fie s-a spart banda magnetica a rulmentului. parerea mea e ca de la acea interventie s-a stricat ceva, nu senzorul e de vina.
Leave a comment:
-
bun. s-a remontat cumva rulmentul gresit? adica intors, cu discul magnetic spre roata, nu spre planetara...
Leave a comment:
-
Rulmentu nu a fost schimbat singuru lucru care a fost schimbat este acel butuc sau cum se numeste in care se prind prezoanele deoarece la cel anterior sau rupt in interior prezoane si nu mai strangeau roata mai deloc si dupa aceasta inlocuire a inceput aceasta problema...
Leave a comment:
-
problema asta a aparut cumva dupa inlocuirea unui rulment pe fata? daca da, n-ai luat tipul corect de rulment. sau cablul masinii, care merge la senzor, e bulit. ai frecat masina pe dedesubt?
Leave a comment:
-
Chiar ieri a fost facuta o diagnoza cu senzorul cel nou si rezultatul este la fel ca la primu senzor ca este defect...la plecarea de pe loc martorul abs se stinge si daca imediat calc pedala de frana usor se aude cum lucreaza abs-ul se aude un huruit ca sa ii spun asa la roata respectiva insa dupa 40km/h martorul se reaprinde
Leave a comment:
-
ai schimbat senzorul in urma unei diagnoze? daca da, dupa schimbare ai facut inca o diagnoza? aia ce zice?
Leave a comment:
Leave a comment: