Manifestarile ABS-ului

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cristi_LCD
    replied
    @IancuMIC : inseamna ca m-au penetrat dorsal labarii de la service.
    @alessandro : nu sunt sigur dar cred ca nu. Seba stie amanunte ca a lucrat cu asa ceva.

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    am inteles. ceva de genul credeam si eu.

    calculatorul de ABS se poate resofta ? am mai scris. sunt diferente intre modul cum functioneaza un ABS de Clio sau Logan Ph1

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    In softul de diagnoza exista o rutina pentru purjarea blocului de valve, cu ocazia inlocuirii lichidului sau aerisirea instalatiei.
    In acest sens, se extrage lichidul pe la roata cea mai indepartata, in ceea ce priveste lungimea conductelor, timp in care se introduce lichid nou in rezervorul pompei.
    In acest timp testerul de diagnoza comanda comanda deschiderea valvelor pe fiecare roata.
    Asta e procedura standard.

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    am citit in manualul de reparatie ca pentru schimbul corect de lichid este nevoie de aparatul acela cu vacuum.

    tot in manual am citit despre purjare grup hidraulic dar nu sunt date explicatii. imi cam dau seama ce inseamna dar nu cunosc detalii. deci daca cineve stie ceva il rog sa scrie doua randuri

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    eu nu stiu ce discutii ati mai avut voi, daca ati mai avut. eu am raspuns la ultimele posturi de pe aceasta pagina, unde alex avea dreptate intr-o anume privinta, aia cu senzorii. bun, n-am facut un scop in a-i da dreptate lui alex, era doar o constatare.
    cat despre abs-ul care functioneaza cu siguranta scoasa, discutia aia o ai cu mine si cu alex. deci cu 2 caposi din nou, nu cred ca scopul e sa aibe x sau y dreptate, ci sa gandim si sa punem lucrurile la cap, logic.

    Leave a comment:


  • Cristi_LCD
    replied
    Ce secretos ABS-ul asta, tine numai pentru el.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    @Seba
    Sincer nu mai vroiam sa mai continui aceasta discutie care mie personal mi-a adus multe neplaceri si m-a pus intr-o lumina proasta.Din punctul meu de vedere nu conteaza cine are sau nu dreptate.Niciodata nu fac un tel din asta.
    Te rog frumos,citeste postul meu cu nr.994 din threadul Discutii generale 1.6 16v si te vei edifica ce si cum.
    Multumesc,si sincer,regret enorm acea discutie.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    iancu, la ultima pagina scrie ca ebd functioneaza cat de cat cand abs-ul da rateuri. personal mi se pare o aberatie enorma, atata timp cat mai devreme scrie negru pe alb ca ebd e o rutina de soft. acelasi procesor poate rula o jumatate de program bine si o jumatate de program nu? mai da-o dracu. daca nu se comanda grupul hidraulic, cum 3.14zda ma-sii de ebd regleaza presiunile? chiar nu filtrezi ce citesti? mai mult, in cazul in care va certati voi, cu siguranta scoasa, cand procesorul nu e alimentat, ce softu pacii ruleaza? in ce? in motorul grupului hidraulic? ei na...
    cat despre senzori, ca ati inceput discutia, alex are dreptate, tu confunzi captorul de viteza din cutie cu senzorul de turatie de la motor. "capteur" e denumirea frantuzeasca a senzorilor. dar sunt doi, total diferiti, care fiecare masoara altceva. mai mult decat atat, ecu injectie stie si el viteza masinii la fel ca si bordul, de la senzorul din cutie. abs stie el viteza de la senzorii de la fiecare roata, dar nu o spune nimanui, o foloseste doar la calcularea parametrilor de corectie cand se franeaza.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Originally posted by alessandro View Post
    revii cu absurditatea cu rotile ? consider ca stii foarte multe in domeniu. posturile tale sunt foarte utile. dar te rog nu mai insista in asta ca te faci de ras. te rog

    Seba te rog explica i si tu. eu nu rezist
    Pe alte thread-uri nu ai aceiasi parere.Te transformi?

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    senzor, captor, iarta ma imi cer mii de scuze. dar nu te mai face ca nu intelegi si ca eu sunt ala care vorbeste tampenii.

    accepta odata faptul ca habar nu ai. o dai in diverse cu mine de 1 saptamana si ocolesti subiectul. baga te sub masina si o sa il vezi. ce e asa greu ? ti am scris si pe threadul de discutii 16v ti am scris si desenat ca la gradinita sa intelegi. nu vrei. tu le stii pe toate tu esti cunoscator tu esti specialist. doar ca aici nu ai dreptate. nici cu EBD ul care lucreaza singur de nebun nici cu saracia aia de senzor. sunt niste chestii banale si te incurci rau in ele

    senzorii si captor sunt sinonime asa pentru cultura generala a specialistilor.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Senzorii sunt una,captorii sunt altceva.Amesteci lucrurile mereu sa iasa in favoarea ta.Nu imi plac astfel de lucruri,si nici oamenii care fac asta.PUNCT.
    Scuze tuturor ptr offtopic.

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    captorul de turatie al diferentialului care este special infipt acolo ca sa transmita informatia la vitezometru.
    baga te sub masina si il vei vedea. o dam in off si nu e bine.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Captorul de turatie nu se afla ...in cutia de viteze.Altfel cum ar putea sa informeze ECU despre pozitia motorului.

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    voia sa mi zica ceva referitor la o discutie mai veche.

    scoate ti siguranta de la ABS si vezi daca mai merge vitezometrul. surpriza merge

    acum baga te pe sub masina si scoate captorul de turatie din cutie. din diferential. surpriza nu mai merge vitezometrul

    @ madi am inteles

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    @alessandro
    Mai omule,chiar nu vrei sa intelegi.
    Nu sustin nimic,pur si simplu am facut o afirmatie,v-am aratat sursa de unde m-am documentat si atat.
    Chiar nu poti sa te abtii?

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google