Se Incing Foarte Tare Plasticele Din Bord

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu iti lipsesc pur si simplu nu le are benzina conductele alea dupa cum sa mai descutat pe topicuri cu conduclele alea fenomen pentru locurile din spate...Benzina nu le are pentru ca se incinge motorul la 4 linii iar DCI le au pentru ca stau in 2 linii si trebuie sa compenseze cu o aeroterma electrica

    Referitor la caldura din masina verifica conductele de iesire la picioare sa nu fie opturate de mocheta sau ceva... mufa de conectare pentru miraculoasele conducte NU sunt obturate in totalitate, au pe centru o gaura romaneasca de 1 cm in diametru, nu ma intreba de ce doar suntem romani pe acolo iti intra caldura in bord.
    Ai 2 variante fie montezi 2 conducte fie ii bagi un dop pe gura aia dar ambele variante necesita demontarea panoului central
    Fie varianta mai ieftina nu lasi niciodata trapta 2 cu ultima treapta la caldura, o lasi mai moale cu caldura

    La pasul trei sunt alea gaurite si nu le are nici prestige eu mi le-am pus singur
    Last edited by armadylo; 14 December 2009, 17:50.
    sigpic

    Comment


    • #17
      azi cand veneam acasa mi s-a blocat cd-playerul. cand sa scot fata pentru a il reseta observ ca frige foarte foarte tare. pun mana pe bord si ardea la fel de tare. mi s-a mai intamplat sa friga iarna cand meregeam la tara doar ca era mai mult mai rece. masina e din 2005 un preferance fara aer. temperatura aerului era de 28 de grade. aeroterma era data la viteza 1 pe aeratoarele frontale.
      suspectez ca blocarea cd-playerului e din cauza caldurii fiind prima data cand se intampla. cand am pus inapoi fata nu mai raspunde la comenzi. dupa 5 minute de asteptat sa se raceasca playerul mergea normal.

      de la ce poate fi aceasta incalzire excesiva?

      Comment


      • #18
        incalzirea carcasei exterioare si in special a radiatorului de cupru din spate e de la finali , banuiesc ca cu cat volumul e mai tare cu atat se incalzeste mai tare . In timp s-a mai depus si praf pe acolo si iata rezultatul. Acu vreo 4 ani aveam si eu un aparat ca al tau doar ca era radiocasetofon , la fel cand se incalzea excesiv si dadeam volum se reseta singur ca si cum ar fii ramas fara curent. I-am mai legat inca un fir de masa si ducea mai mult. Daca aveai aer conditionat probabil n-ai fii descoperit anomalia
        Pain brings out the truth in us all...
        ...how much truth can you stand?

        Comment


        • #19
          vrei sa spui ca e din cauza cd-playerului ? imi e greu sa cred ca de la asta se trage. nu era deloc tare dat si nu a mai facut niciodata asa. de obicei in bucuresti nu merg cu aeroterma pornita dar azi am avut instinctul sa o pornesc venind un aer putin rece la viteza. astept si alte pareri.

          Comment


          • #20
            Lasa ca am eu casetofonu din fabrica si tot asa se incinge,de fapt toata consola cu butoanele se incinge de o ia dracii.Si vara si iarna frige rau,daca pui mana zici ca pui pe plita.
            Cam exagerata chestia,da ce sa-i faci
            sigpic
            !

            Comment


            • #21
              pai de la ce se incinge in halul asta ? azi am mers fara sa dau drumu la muzica si bordul era destul de caldut avand in vedere ca afara erau 17 grade si prin aeratoare venea aer foarte rece. nu se poate face nimic ? o izolare ceva...

              Comment


              • #22
                Habar nu am :-??
                Nu cred ca sub consola mai are loc si un izolant,e cam stramt spatiu pe acolo.
                Bordu deasupra inteleg ca se incinge ca bate si soarele in el,da consola de jos...Calda inteleg da nu sa friga asa.
                sigpic
                !

                Comment


                • #23
                  Si eu am acelasi simptom, se incalzeste bordul si zona butoanelor si sus excesiv, eu am presupus ca ar fi cumulata caldura ce vine de la motor prin aeratoare si becurile incandescente din butoane. Constatare seara dupa un drum de vreo 15 km.
                  Logan PH2 1.4 MPI ABS+AFU+GPL ProiectoareEchilibru perfect.

                  Comment


                  • #24
                    La becuri(stock,sa fie ele asa puternice?) m-am gandit si eu,dar si fara ele aprinse tot la fel se incinge.Ma gandesc,ca asa o fi la toate.
                    Caldura de la motor nu ar trebui sa vina peste mine,ca doar are si ea panou de ala ignifug sau cum ii zice care ar trebui sa impiedice caldura sa intre in habitaclu.
                    Prin spatele bordului am vazut ca are niste conducte si probabil de la alea vine caldura excesiva.
                    sigpic
                    !

                    Comment


                    • #25
                      eu am facut o tziganeala zilele astea.

                      am scos furtunele de antigel care intra in bord sa alimenteze radiatorul si le am pus in cap (le am unit ) cu o tzeava bine izolata in forma de U

                      acum este racoare si bine in masina. nu mai frige nimic in bord, nu se mai incinge nici un plastic.
                      am ramas uimit de ce putere are acum aerul conditionat.
                      pe viitor o sa gandesc un robinet pentru a nu mai fi nevoie de montare si demontare care dureaza

                      revin cu poze

                      Comment


                      • #26
                        Esti nebun, sau foarte tare )

                        Comment


                        • #27
                          nu cred ca la mine se incingea asa rau consola aia dar atunci cand miam montat conductele pentru incalzirea locurilor din spate si am decupat in aeroterma sa iasa aerul mai bine am vazut ca aveau deja gauri date erau mici dar ma gandesc ca daca nu ai conductele puse ar putea sa dea destul aer cald pe acolo sa se incinga foarte tare

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Octavian___31 View Post
                            Esti nebun, sau foarte tare )
                            eu iti garantez ca e foarte tare frateeee. mor de frig in masina acum. inainte cand puneam mana pe bord frigea si imi venea sa inebunesc. efectiv radiatorul ala facea cald in masina.
                            am facut ca pe vremuri la dacia veche. insa nu gasesc solutii tehnice pentru instalarea unui robinet

                            o alta sursa a incingerii plasticelor este lipsa tubulaturii pt scaunele din spate cum a zis colegul mai sus. se rezolva cu niste bureti

                            Comment


                            • #29
                              sunt interesat si eu .... ce ai facut anume de AC-ul raceste asa tare... un tutorial ar fi de ajutor.. ms

                              Comment


                              • #30
                                nu la conductele de ac am umblat iata unde am tziganit

                                bineinteles caldura in masina nu mai merge. dar ce nevoie amem de caldura pana in octombrie ?
                                cand da frigul conectez furtunele din nou si avem caldura.

                                daca ma poate ajuta cineva cu o idee pentru un robinet ... ascult

                                p.s. carpa aceea nu izoleaza nimic. nu lasa tzeava sa se loveasca de caroserie. piesele au costat 20 lei si am izolat cu teflon
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google