Pierdere Ulei Pe La Garnitura De Chiuloasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pierdere Ulei Pe La Garnitura De Chiuloasa

    Salutari tuturor
    Detin un Logan 14 MPI model laureat plus din 2006 cu 29000km.
    Dupa aceasta iarna cu temperaturi de -20 grade am constatat ca imi curge ulei de jur imprejur la motor mai exact unde se imbina chiuloasa cu blocul motor( pe la garnitura de chiuloasa).
    Am fost astazi la mecanic si am schimbat distributia si a mai strans si chiuloasa ca a spus ca asta ar fi cauza,am curatat bine zona si acum voi urmari daca mai apar scursuri de ulei.
    Daca a patit cineva asa ceva si poate sa imi spuna cum a rezolvat sau daca eu am procedat bine strangand chiuloasa.

    Multumesc anticipat

    O idee,un sfat ceva?
    Last edited by sufleth; 3 March 2010, 19:30. Reason: Automerged Doublepost

  • #2
    N-a patit nimeni asa ceva?
    Sunt putin ingrijorat si astept un sfat de la cineva.
    Multumesc

    Comment


    • #3
      Esti sigur ca e pe la garnitura de chiulasa si nu pe la cea de capac ?

      Sigur nu ai depasit semnul de maxim cand ai schimbat uleiul ?
      Logan GPL 1.4

      Comment


      • #4
        Si eu tot la nivelul uleiului peste maxim ma gandesc...
        Ce ulei folosesti?
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • #5
          Sigur e pe la garnitura de chiuloasa
          Nivelul de ulei e undeva la mijloc intre minim si maxim
          Folosesc ulei Aral
          Si pentru mecanicii care au vazut a fost premiera,si a inceput sa curga in iarna asta

          Comment


          • #6
            cine l-a pus sa mai stranga chiulasa?chiulasele astea nu se mai strang.daca e de jur imprejur uitate in spate la galeria de admisie fiindca anumite prezoane de fixare a galeriei strapung chiulasa,la corpul termostatului (partea de aluminiu)

            Comment


            • #7
              bai tinerilor care va duceti la supermecanici ... suruburile de la chiulasa se strang la cheia dinamometrica la cuplu ...nu la ochi ... stiu mecanici care au fisurat bloc cu prostia lor de strangem tare

              trebuia schimbata garnitura ca nu e o avere, si stranse suruburile la fel(la valorile din manual), atentie ! 2 suruburi sunt diferite(mai scurte) sa nu ia la strung axa cu came
              sigpicMy ride

              Comment


              • #8
                daca s-ar strange numai la cuplu ar fi bine,insa se strange si unghiular,se face si prestrangere si garnitura aia e din tabla,nu de clingherit

                Comment


                • #9
                  Ulei era de jur imprejur
                  De strans a strans cu cheia dinamometrica pana la 8 nu stiu ce(forta)
                  Mentionez ca operatiunea s-a facut cu motorul rece,24 ore de stationare.
                  Baiatul lucreaza la service autorizat Dacia si m-am lasat pe mana lui pentru ca mi-a fost recomandat de mai multe persoane.
                  Banuiesc ca nu a mai patit nimeni asa ceva,ca eram curios cum sa rezolvat problema

                  Comment


                  • #10
                    chiulasa se strange unghiular nu la cuplu,plus de asta ma indoiesc ca ar fi garnitura ,fiindca ai avea urme de ulei si in vasul de expansiune,de verificat,trebuiau verificat e suruburile de la galeria de admisie car comunica cu partea din interior a chiulasei si suportul la termostat ,cum ti-am mai spus

                    Comment


                    • #11
                      in vas am verificat si nu era urma de ulei
                      Cand am curatat uleiul cu spray ca sa pot vedea eventualele scurgeri ce sper sa nu mai apara,am desfacut si tabla aceea care vine ca o protectie deasupra galeriei dar nu am observat ulei unde ai zis.
                      Oricum nu ma pricep si poate am inteles gresit ce mi-ai zis,dar oricum asa cum am zis ulei era peste tot, inclusiv in spate adica inspre habitaclu

                      Comment


                      • #12
                        din zona din spate incepe si se prelinge de jur imprejur,ca rezolvare ar fi demontarea prezoanelor superioare ce fixeaza galeria de admisie ,degresarea filetelor si zona aferenta foarte bine iar la montare se va pune pe prezoane pasta de etansare

                        Comment


                        • #13
                          Acum am inteles ce vrei sa spui.
                          Ok o sa incerc si varianta asta,intre timp o sa fiu foarte atent sa vad daca mai apare vreo urma de ulei.
                          Ai patit tu asa ceva sau ai vazut la cineva?
                          Multumesc pentru raspunsuri.

                          Comment


                          • #14
                            ca mecanic am vazut la o groaza

                            Comment


                            • #15
                              Am inteles,multumesc inca o data

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google