Pierdere Ulei Pe La Garnitura De Chiuloasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    nu este nici o problema,daca mai ai nevoie de vre-un sfat,sper sa te pot ajuta,ma gasesti pe ID-ul boobybooby23

    Comment


    • #17
      Se pare ca tot asa ceva am si eu; atasez 2 poze; asa ceva aveai si tu sufleth? cat ai mers cu ea?
      Attached Files

      Comment


      • #18
        Mai atasez inca 2 poze; imi poate spune cineva ce se intampla daca merg cu scurgerea aia?
        Attached Files
        Last edited by petrica; 21 March 2010, 19:18.

        Comment


        • #19
          in cazul tau pierderile sunt la nivelu capacului chiulasei,mai poti merge cu ea asa dar sa nu iti ajunga ulei la senzoru de turatie cat despre rezolvat nu ar trebui sa dureze mai mult de jumate de ora(data carcasa la filtru de aer jos,demontat capacul,degresate suprafetele de contact foarte bine si etansat cu silicon

          Comment


          • #20
            mersi mult, loribob; sa inteleg ca nu trb. schimbata garnit. de chiuloasa?

            Comment


            • #21
              n-are treaba , aia e garnitura de capac de culbutori care curge la tine, garnitura de chiulasa e mai jos ( intre chiulasa si bloc motor)
              Pain brings out the truth in us all...
              ...how much truth can you stand?

              Comment


              • #22
                sub nici o forma si nici restrasa cum a mai facut un coleg de pe forum

                Comment


                • #23
                  poti schimba garnitura aia metalica , si izolezi bine cu silicon cand o strangi .N-ar mai trebui sa fie probleme.
                  oricum ala e capacul de la culbutori , nimic grav ca uleiul trece prin rampa de culbutori si unge axul cu came, in nici un caz nu "balteste" acolo
                  Last edited by Cristi_Xp; 21 March 2010, 21:44.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #24
                    pierderea aceea de ulei nu poate fi cauzata de surplusului de ulei din motor?
                    Last edited by bogdan_1984; 21 March 2010, 21:52.
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Mersi colegi; o sa vad cand am timp sa merg la service; sper sa stie si ei ce mi-ati spus voi
                      In alta ordine de idei nivelul de ulei e cam acelasi pe joja ; n-am mai umblat la el din iulie
                      anul trecut.
                      Last edited by petrica; 21 March 2010, 21:52.

                      Comment


                      • #26
                        singura pierdre de ulei cazata de surplusul acestuia apare la semeringurile arborelui cotit

                        Comment


                        • #27
                          Un topic in care nu s-a mai postat de peste 4 ani si pe care ma vad nevoit, din pacate, sa-l readuc in actualitate.

                          Am si io (mai nou) o problema asemanatoare cu scurgerile de ulei, fara legatura cu capacu' de la culbutori. Acolo e totu' uscat.
                          Sper doar sa nu fie de la garnitura de chiuloasa si sa fie de la suruburile alea de care s-a amintit pe pag. anterioara.
                          Ieri am curatat zona (superficial, fara sa dau protectia termica jos), azi dupa cca. 60km, situatia se prezinta ca in foto:
                          Attached Files

                          Comment


                          • #28
                            e insignifianta pierderea ca sa te apuci sa umblii...

                            Nici macar nu se formeaza "picatura"

                            Comment


                            • #29
                              nu stiu cat de insignifianta e.., ce e acolo e fix de pe-o zi p-alta. din ce "da" acolo, in 2 zile formeaza si "picatura".
                              Nu e vb. de pierderea de ulei in sine, aia da, e neglijabila ca si cantitate, sper doar sa nu fie chiuloasa bulita.

                              Comment


                              • #30
                                La mine curge mai tare....am mai strins un pic cu o tubulara de 8 dar tot pierde. Trebuie schimbata garnitura.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google