Probleme Ambreiaj

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by burtosu View Post
    Dupa parerea mea cand cotele spuse de @andrei se maresc(ambreiajul tine jos) nu are ce sa se uzeze ptr ca furca nu mai apasa pe rulmentul de presiune si implicit pe placa de presiune,cu cat sunt mai mici cu atat furca ataca mai mult rulmentul si implicit placa facand ca ambreiajul sa patineze.Gresesc cumva????
    foarte corect(cel mai bine reglezi ..........verificand jocul furcii cu mana sa aiba un mic joc liber de 2-3mm..atat cat rulmentul sa nu stea lipit pe placa...reglaj valabil la ambreajul pe cablu)
    Last edited by DRIVERMAN; 2 October 2008, 20:59.

    Comment


    • Ceea ce nu inteleg eu este cum se regleaza x1 si x2 ca ai ca reglaj o piulita care fie o strangi fie o slabesti..poate ma ajuta si pe mine cu o explicatie ca eu chiar nu inteleg cum se face reglarea din schema aia...multumesc
      In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
      sigpic

      Comment


      • Fara scopul de a jigni pe cineva, dar X1 si X2 sunt doua marimi masurate in mm, iar din piulita de reglaj daca o strangi, se micsoreaza X1 si X2, daca o slabesti se maresc X1 si X2.
        Si eu am incercat sa imi reglez ambreiajul sa tina mai jos (ma doare piciorul cateodata cand trebuie sa o tin din ambreiaj) cand am masurat cel mai mic X, era 55 si nu i-am mai facut nimic.
        Cred ca totusi o sa mai slabesc cateva filete acea piulita caci tot mi se pare ca prinde prea sus ambreiajul.

        Comment


        • am si eu o problema , cred ca este din ambreiaj. am fost de sarbatori la munte si am ramas inzepezit pe un drum cu zpd. am chinuit masina ca sa ies cu ea de acolo si a 2 zi la plecare spre casa la treptele 1 ,2 ,3 cand plec umpic mai tare imi dardaie masina , mai exact rotile fata...si o data mi`a si trosnit ceva in partea dreapta , nu tare dar a trosnit. nu va mai spun ca mi se tot aprinde si stinge abs in bord de inebunesc.
          acuma vad ca nu mai dardaie..a fost pe moment , nu vreau s`o las asa...avetzi idee de la ce poate fi ? oricum ma duc cu ea in service..mai am garantie.
          multumesc

          Comment


          • Am gasit si eu acel cablu, dar masurand cele doua distante mi-a iesit 53 mm x1 si 85 mm la x2. Mi se pare ciudat pentru ca ambreiajul imi prinde destul de sus si chiar il vroiam sa prinda mai jos.

            Comment


            • Si eu am aceeasi dilema, nu stiu ce sa fac, Vad ca pride sus dar totusi X1=55 mm. Ne ajuta cu ceva sfaturi vre-un cunoscator ?

              Comment


              • daca mai e nevoie de vre-un sfat :
                X1 trebuie sa fie cat mai mare pentru a tine cat mai jos.Deci in cazul tau regleaza-l la cel putin 60 (+- 5)

                nu va mai luati dupa datele din carte. Nu se pupa.
                Cartea zice x1=60
                x2 = 86

                la mine e x 1 = 48
                x 2 = 82 si tine destul de jos.
                Ideea e sa-l reglati din aproape in aproape pana va plae cum tine. Vorbim aici de 3-4 mm de reglaj la piulite.
                Last edited by mike26ro; 29 January 2009, 10:50. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • Salutari tuturor

                  am si eu o intrebare!!
                  am observat de curand ca la intervalul 2500-2900 rpm/ in sarcina imi vibreaza pedala de ambreaj!! doar in intervalul acesta!! pe urma isi revine!!
                  sa fie vreun defect?? sau asa fac toate???

                  Comment


                  • Cati km are masina? Benzina / diesel?

                    Comment


                    • @Mitch: nu e nici o problema. De vina este frecventa vibratiei in intervalul de turatii specificat / un mic joc pe la articulatia pedalei.
                      Last edited by Raziel; 18 March 2009, 04:43. Reason: Completare

                      Comment


                      • salutare, am si eu o intrebare cat costa un kit complet de ambreiaj si cat costa un cablu de acceleratie si de ambreiaj. multumesc.
                        Logan, 1.4 MPi.

                        Comment


                        • Originally posted by mike26ro View Post
                          daca mai e nevoie de vre-un sfat :
                          X1 trebuie sa fie cat mai mare pentru a tine cat mai jos.Deci in cazul tau regleaza-l la cel putin 60 (+- 5)

                          nu va mai luati dupa datele din carte. Nu se pupa.
                          Cartea zice x1=60
                          x2 = 86

                          la mine e x 1 = 48
                          x 2 = 82 si tine destul de jos.
                          Ideea e sa-l reglati din aproape in aproape pana va plae cum tine. Vorbim aici de 3-4 mm de reglaj la piulite.
                          Am si eu o intrebare ..daca la tine x2 este 82 insemna ca ai pedala de ambreiaj foarte sus in c0mparatie cu cea de frana ....la mine am x2=86 si pedala de ambreiaj e mai sus decat cea de frana( am facut comparatia cu pedala de frana doar orintativ ..ma intereseaza cat de sus ai pedala de ambreiaj)..multumesc
                          In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
                          sigpic

                          Comment


                          • gmv-ule, cand vii la un fulger, zi-mi sa-ti regelz ambreiajul.
                            Fuarte Nervos !!!

                            Comment


                            • Salutare lume.Am ceva problema cu cablul de ambreiaj cred,deoarece de la o vreme incoace cand il calc nu mai merge asa lin ca pana acuma,parca agata putin in ceva sau scartaie asa gros.Nu e cam devreme tinand cont de faptul ca am doar 21000 de km??

                              Comment


                              • punei ulei hidraulic cu o siringa intre camasa si cablu si daca tot asa greu merge inseamna ca e semn,trebuie schimbat deoarece ori camasa pe interior sa deteriorat ori cablul a incepu sa se duca
                                sigpic
                                Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                                pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google