Zarnait In Partea Din Fata Dupa 50km

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ridic-o mai sus sau demonteaz-o, fa un drum fara ea si vezi daca mai face

    Comment


    • #17
      Originally posted by mariusnicolae View Post
      ridic-o mai sus sau demonteaz-o, fa un drum fara ea si vezi daca mai face
      Buna idee...multumesc!

      Comment


      • #18
        pentru putin...
        acum sa vedem daca si da ceva rezultate

        Comment


        • #19
          Originally posted by mariusnicolae View Post
          pentru putin...
          acum sa vedem daca si da ceva rezultate
          Antena de pe plafon...este prinsa intr-un surub,sau este lipita...

          ?

          Comment


          • #20
            este prinsa intr-un surub de 6

            Comment


            • #21
              si eu am un zgomot similar. pana la urma la voi era de la antena? a mai patit cineva?

              Comment


              • #22
                Eu am un zgomot similar cu al initiatorului. Coincidenta sau nu eu am schimbat distributia la 60000km. Dupa acest schimb a aparut faimosul "zarnait". M-am intors cu masina in service deoarece cureaua de distributie nu era stransa bine. La verificarea ansamblului, au gasit si o rola intinzatoare de la accesorii care era slabita. Eu am banuit ca de la aia e zornaitura. Nu era de acolo. Eu am observat ca uruitul se mai estompeaza daca tin mana pe capul schimbatorului. Am schimbat buzduganul care era pe Preferance cu un cap universal. Am scos capul si am condus cativa km fara el, 80-90 km/h treapta a 5-a, se aude zornaitul, dar mai incet. O sa caut un alt cap de schimbator, poate si de origine, dar parca n-as da atatia bani pe un plastic.

                E destul de probabila faza cu suruburi prost stranse la filtru de aer, contraaripa sau scut.
                Dar eu m-am dus cu masina in service a 2-a oara. Acum 3 saptamani am schimbat ambreiajul, deci oricum a mai umblat la suruburile sus mentionate.

                In alta parte am citit ca pinioanele cutiei de viteze fac zarnaitul, pe fondul degradarii uleiului si/sau a scaderii nivelului de ulei, dar uleiul de cutie era ok calitativ si cantitativ.

                Foarte probabil sa fie un rulment de la roata stanga/dreapta depinde care bate. O sa mai caut defectul. In principiu nu ma deranjeaza atat de tare, in 5000 de km de cand am "zarnaitura" comportamentul masinii nu s-a modificat, de aici am ajuns si eu la concluzia ca e ceva minor, altfel zbura de mult rulmentul cu tot cu roata cand prindeam 120 la ora

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google