Calitatea Pieselor ASAM Fabricate La Iasi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Calitatea Pieselor ASAM Fabricate La Iasi

    Avadn in vede ca acum 2 zile mau respins la ITP pe motiv ca aveam discurile de frana uzate excesiv si joc la capul de bara dreapta, am fost nevoit sa inlocuiesc piesele ca sa trec ITPul. Am schimbat discurile si capul de bara cu altele noi fabricate de ASAM iasi. 110RON discul de frana si 45RON capul de bara. toata afacerea ma costat 520in total piese +manopera inclusiv bracaj. Acum vrin cu intrebarea care este calitatea pieselor ASAM sau CONEX cum ii mai zic uni? A mai foloasit cineva piese fabricate de ei( bielete, amortizoare, planetare, bucse etc)?
    De exemplu o bieleta(bipa bieleta+rotula axiala) ASAm costa 110RON iar una de origine costa 350RON, un disc de frana ASAm costa 110RON iar unul de origine costa 300RON.
    Deci astept parerile voastre despre ASAM, eventual de la cei care au folosit piese de la acesta firma. Ce piese ati folosit si cat vau tinut?

  • #2
    nu stiu daca sa le fac sau nu "reclama" aici , dar eu am folosit de la filtru de aer asam pt logan benzina pana la capete de bara. 18 lei filtrul asam si 30 lei(de exemplu) mann . diferenta o simti de cand le vezi. cel mann e de 2 ori mai gros si sunt sigur ca si filtreaza aerul altfel. capetele de bara m-au tinut 30-40k km si luand in considerare ca cele de origine m-au tinut 80-90k km + manopera + facut directia ies mult mai ieftin cu alea mai scumpe dar mai bune.

    cat despre aripile fata.. am vazut diferenta la un prieten. avea o aripa de "connex" pe logan si parca era din reclama aia cu elefantul din India care modeleaza peugeotul 206 ... dar la 130 ron fata de 300+ una originala... acum voi decideti , dar prietenului ii parea rau de vopseaua care a dat-o pe acea aripa...
    o/____\o
    (i)
    .........

    Comment


    • #3
      Daca mar tine si pe mine capul de bara 30-40k km ar fi excelent avand in vedere ca cele de origine mau tinut una 40k km pe care am inlocuito tot cu una de origine pe care am dat o caruta de bani si care ma tinut doar10k km noroc de garantiea piesei ca am reusit sa o inlocuiesc moca a 2 oara poi cealalta ma tinut 68k km si am decis sa o inlocuiesc cu una asam sa vedem acum cat ma va tine.

      Comment


      • #4
        nu vor rezista mai mult. nu ai masurat discurile de frana, sa vezi cat de tocite erau (nu ochiometric pentru ca este irelevant)?
        sigpic

        Comment


        • #5
          Discurile de frana nu leam masurat dar aveau u nset jumate de palcute de origine si 68.000km

          Comment


          • #6
            Asam

            Hai sa va ajut eu .. vad ca nu sunteti nici unul din Iasi ..

            ASAM Iasi (parte a grupului de firme Conex) produce subansamble acceptate ca si conforme pentru piese de schimb Logan avand "avantajul" unor materii prime foarte ieftine (inclusiv din China).

            Majoritatea taximetristilor apeleaza la ele pt ca sunt cele mai accesibile de peste tot si tot de la ei stiu ca uzura (apropo de calitate) este aproape dubla fata de piesele originale.
            In alta ordine de idei, majoritatea celor care isi vand Loganul apeleaza ca solutie de compromis tocmai la piese "de ASAM" ieftine si care sa nu-i faca de ras cand fac probe la masina

            In cazul meu - conducator auto ocazional - am vrut sa-mi cumpar jenti de tabla de la ASAM si m-am lecuit dupa ce am vazut la cineva in ce hal se indoaie ... motiv pentru care am luat jenti (mai scumpe, deh) de la Pitesti.

            Morala: daca aveti masina voastra si vreti sa o pastrati .. dati un ban in plus si luati piese cum trebuie - eu asa fac; daca nu va priveste prea mult subiectul bagati ASAM (macar au avantajul ca sunt NOI si nu va poate acuza nimeni ca i-ati pus piese second)

            Toate cele bune !
            Radu.

            A, sa nu uit, ... feriti-va in special de ambreiaje.

            Tot eu !
            Last edited by raduroane; 23 March 2010, 15:16. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #7
              Cine poate sa spuna ceva despre faruri ASAM? face sau nu?

              Comment


              • #8
                Toți vânzătorii recomanda Lemforder sunt mult peste cele originale.

                Comment


                • #9
                  De cand face Lemforder faruri???!

                  Asam cred ca face inclusiv faruri, aproape nu exista reper care sa nu fie facut si de Asam, indiferet daca e de caroserie sau de mecanica.
                  Last edited by Kojak; 26 July 2016, 22:24.

                  Comment


                  • #10
                    Eu am spus ca Lemforder face piese rezistente cu alte cuvinte (face capete de bara, pivoți bucși etc cea ce este important sa punem pe mașină și tine de sigurantă) , în nici un caz nu am zis nimic de faruri, acolo nu recomand nimic nu sunt consumabile.

                    Comment


                    • #11
                      Frate...cum sa te duci varza cu masina la ITP? inteleg ca nu ai bani...dar poti sa lasi masina acasa...dacat sa te vad pe la stiri.
                      ASAM hm...nici pe dacia 1310 nu am pus nimic de la ei. Un vecin si a cumparat geam tripla si semnale fata ASAM, in 2 luni de soare erau galbene. Pivoti care au tinut nici 10000 km si tot asa.

                      Comment


                      • #12
                        Si totusi cum rezista pe piata?
                        Acum in functie de gropile prin care dai, poti sa strici chiar mai mult decat pivoti(noi) si in 10 km...
                        Last edited by 77sky; 30 July 2016, 23:42.

                        Comment


                        • #13
                          Asam=gunoaie.
                          KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                          Comment


                          • #14
                            Bine macar ca omul s-a dus la ITP !
                            Bine ca cei de la ITP au inceput sa respinga masini pentru discuri neconforme.

                            Abia astept momentul in care se va face un ITP exact ca afara, sa dureze verificarile 2-3 ore, sa i totul la puricat. Jumatate din masinile din piata vor pica.
                            _
                            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by anto84 View Post
                              Si totusi cum rezista pe piata?
                              Principalii cumpărători ai pieselor Asam sunt taximetriștii.
                              Așa ca o sa reziste pe piața mult și bine, chiar prospera.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google