Calitatea Pieselor ASAM Fabricate La Iasi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    eu sunt de accord ca Delphi face piese slabe. dar macar se potrivesc pe masinile pentru care sunt facute, spre deosebire de piesele asam
    dar unii dintre voi sunteti de accord ca si bosch face petarde? din alea made in Germany, nu made in congo. vorbesc de bobine de inductie sparte, bujii praf, injectoare din plastilina, placate de frana pentru vapoare, probabil, ca la cat de tari au fost mi-au footoot niste discuri impecabile si scria pe cutia cu holograma ca merg pe logan. de stergatoarele lor la pret de cocaina si care tin la ploaie cam cat tine si-o linie de cocaina lasata in ploaie, mai are rost sa vorbim? poate ca daca asam ar face stergatoare (posibil sa fabrice, dar eu nu-mi aduc aminte sa fi vazut prin magazine) din alea as incerca si sigur se merita sa dau 5 lei lunar si am stergatoare noi decat sa dau 60lei lunar pe bosch, valeo si alte rahaturi de firma, care scartaie la a doua ploaie mai serioasa.
    Last edited by Seba; 2 August 2016, 23:18.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #47
      La piesele mentionate de tine, Bosch made in Germany = ASAM made in Iasi.
      Adica la fel de bune
      via Tapatalk
      Last edited by Fanez; 3 August 2016, 03:45.

      Comment


      • #48
        Originally posted by Seba View Post
        eu sunt de accord ca Delphi face piese slabe. dar macar se potrivesc pe masinile pentru care sunt facute, spre deosebire de piesele asam
        dar unii dintre voi sunteti de accord ca si bosch face petarde? din alea made in Germany, nu made in congo. vorbesc de bobine de inductie sparte, bujii praf, injectoare din plastilina, placate de frana pentru vapoare, probabil, ca la cat de tari au fost mi-au footoot niste discuri impecabile si scria pe cutia cu holograma ca merg pe logan. de stergatoarele lor la pret de cocaina si care tin la ploaie cam cat tine si-o linie de cocaina lasata in ploaie, mai are rost sa vorbim? poate ca daca asam ar face stergatoare (posibil sa fabrice, dar eu nu-mi aduc aminte sa fi vazut prin magazine) din alea as incerca si sigur se merita sa dau 5 lei lunar si am stergatoare noi decat sa dau 60lei lunar pe bosch, valeo si alte rahaturi de firma, care scartaie la a doua ploaie mai serioasa.
        Adaug eu fise bosch noi-noute cumparate ( made in Germany ) care intrerup in mers, le-am pus o data, le-am scos si sunt in cutie.....
        Mai adaug un set de Fr7dc+ folosite mai demult, nici macar 100 km nu le-am tinut, motorul nu se tura deloc.....

        Tu te plangi de stergatoare bosch la 60 lei, eu am cumparat Hella si au scartait de prima oara de cand le-am pus....pretul nu-l mai spun

        Am si Mann pe lista....la filtre; dealtfel sunt numai 3 producatori de hartie de filtru in UE si Mann nu este pe lista....

        Lista cu astfel de nume poate continua....puteti include si Delphi....faptul ca e pus pe logan diesel ( benzina are bosch insa tot cam pe acolo, noroc ca e benzina si nu pica...) confirma aspectul de low cost....


        Cum am mai scris ( si cineva de aici a sters ), voi ati vrea piese la pret de ASAM si calitate premium? asta nu se poate....

        Eu vad problema asa.....pe cei din lista de mai sus, aveti toate motivele sa-i injurati....va ajut si eu....pt ca si pretentiile si preturile sunt de mediu-premium insa calitatea lasa de dorit

        Dar de la ASAM ce pretentii aveti d-nilor? este low cost, pretul reflecta asta....nu te minte nimeni, pana si ei recunosc asta

        Comment


        • #49
          la scartaitul stergatoarelor cred ca si inclinatia parbrizului de la logan ajuta un pic ast insa nu explica de ce stergatoare de 7-8 lei tin cat alea de 50-60lei. credeti-ma, nu am pus nici o data piese ieftine pe masina, dar la stergatoare chiar nu merita sa dai banii pe piese de firma "cu staif".
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #50
            Originally posted by IancuMIC View Post
            Daca te oboseai sa afli cate ceva despre Delphi Automotive, n-ai fi spus asemenea aberatie, pentru ca exact asta e cand compari Delphi cu ASAM. Bosch, Delphi, Lucas_CAV, Stanadyne, sunt printre cei mai importanti producatori de sisteme de injectie complete.
            Ca orice producator si Delphi are posibilitatea de a produce sisteme low-cost, asa cum au fost alea de pe primele modele de Logan dCi.





            http://www.delphi.com/?utm_campaign=...FQueGwodVPQPvQ
            Nu te da mare cand esti MIC !

            Orice articulatie Delphi pe care am incercat sa o folosesc la Subaru a picat dupa max 2 luni.
            Placutele de frana sunt ca si alea Fermit, scartaie de zici ca ai cel putin DS Performance, iar franarea zici ca se face pe bile de rulment.

            Incercati sa va bazati afirmatiile pe experiente solide, si daca nu e cazul, nu generalizati.

            ASAM exista datorita comerciantilor, care accepta sa-si compromita imaginea prin vanzarea acestor nimicuri.
            _
            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

            sigpic

            Comment


            • #51
              MIC, mic dar vorbea despre sisteme de injectie care nu prea au legatura cu articulatiile sau placutele de frana. Asam face piese ieftine si proaste. Delphi face unele piese bune, altele ca Asam.
              Si Bosch face unele chestii bune (bormasini), altele ca Asam (placute de frana).
              L.E. Si Delphi si Bosch fac piese proaste dar mai scumpe ca Asam.
              Last edited by Fanez; 5 August 2016, 09:00.

              Comment


              • #52
                Nea design, am senzatia, poate gresesc, ca matale esti pus pe hartza.
                In mod sigur cred ca matale chiar ai multa treaba cu ambreiajele si n-ai observat despre vorbesc eu. "Argumentele" matale cu articulatiile sunt total nefericite, ca sa fiu elegant.
                Poti in schimb sa spui daca Dephi e la fel ca ASAM; da sau nu. Ca despre asta vorbeam.
                Iar continui sa sustin ca Delphi, produce sisteme de injectie, pentru buzunarul fiecaruia; fie Dacia fie Ford; ai prins ideia?

                Legat de comparatia Asam/Delphi.
                Sisteme de injectie (injectoare) Delphi se gasesc pe masini ca Dacia Logan, Renault Clio, Megane, Kangoo, Modus, Ford Focus, Mondeo, Transit, Hyundai, Jaguar, Nissan, Peugeot, Citroen, Mercedes, Kia, SsangYong, Suzuki.
                De ce nu le-ai spus si astora, sa nu mai foloseasca sistem de injectie Delphi?
                ...
                Te rog eu evita sa faci aprecieri asupra mea. Nu persoanele sunt obiectul discutiilor aici, domnule.
                Last edited by IancuMIC; 5 August 2016, 09:51.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #53
                  Nu sunt pus pe sotii cu tine, n-am de ce.

                  Trebuie doar sa afirmam ceea ce putem argumenta, atat.

                  Legat de calitate Delphi vs Asam, trebuie sa cunoastem unde anume se fabrica o componenta sau alta, pt ca Delphi e mare.
                  Chiar sunt unele piese care nu le apartin, ei fiind doar ambalatori.

                  Dar DA, in anumite cazuri Delphi=Asam, mi-au mincat zilele !

                  Chiar trebuiesa discutam despre injectia Delphi de Logan, care in 80% din cazuri e un pishu imputit?

                  Ah, si se scrie Dsign, fara "e" ;) Sa nu facem confuzii
                  Last edited by dsign; 5 August 2016, 10:53.
                  _
                  B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                  sigpic

                  Comment


                  • #54
                    Iancu a tinut sa-mi dea mie peste nas ca nu-s informati cand am zis da Delphi face marfa low cost.

                    Ce zisesem eu.

                    Citat:
                    Nici Delphi nu e departe de ASAM la calitate.
                    Si el.
                    Daca te oboseai sa afli cate ceva despre Delphi Automotive, n-ai fi spus asemenea aberatie,
                    Nu vad unde e aberatia.
                    Dar nah, io nu-s moderator.
                    Last edited by mr.K; 5 August 2016, 11:04.

                    Comment


                    • #55
                      Si MEYLE HD sunt cam praf. In prima luna burdufurile de la bieleta si cap bara au plesnit. Burdufurile le am schimbat cu unele sh si au fost ok. Dar in maxim 4 luni si maxim 12000 km au cedat. Piesele au fost pe Laguna 1.
                      Ce am ramas surpins este pivotul schimbat Lemforder. Am mers aprox 90k cu el pana am vazut masina si nu a cazut. Zic si de bucsile de la bascula. Au fost singurele piele Lemforder folosite atunci pe masina si nu au cazut.
                      In rest bieletele de directie TRW au tinut pana in 20000 km.
                      Last edited by Andyno; 5 August 2016, 11:21.

                      Comment


                      • #56
                        No, chiar n-are rost...
                        Mi-am expus un punct de vedere, altul decat cel imbratisat de altii, am argumentat, am precizat ca trebuie facuta diferenta intre ce ajunge pe Dacia si alte modele, precum Ford, Nissan, Peugeot, Mercedes samd; aia or fi nebuni sa foloseasca un sistem low cost, ca pe Logan? Deci alt punct de vedere, asa cum e firesc pe un forum.

                        Nea k; dezgropi mortii; am spus ca nu tin neaparat sa polemizam, am explicat cum am ajuns la...Delphi, dar se pare ca tie tocmai asta iti place in mod deosedit.
                        Mda, nici eu nu tin neaparat sa polemizam.
                        Nu ma intereseaza Delphi in mod deosebit, dar s-a intamplat ca in urma cu ceva timp sa ma documentez despre sistemul Common rail si implicit am ajuns pe linia asta la acest producator. sincer am fost surprins sa constat ca e printre producatorii importanti la nivel mondial, care produce componente pentru sistemele de injectie.
                        ...
                        Si cu asta, sa depasim momentul si sa revenim la subiect, zic.
                        Deci, despre piesele ASAM si tot ce tine de acestea, va rog.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #57
                          Piesle ASAM sunt low cost si implict de slaba calitate, si comparativ cu ele, nici Delphi nu-s departe.
                          Last edited by IancuMIC; 5 August 2016, 12:09. Reason: off topic

                          Comment


                          • #58
                            eu v-as intreba de ce masinile cu pompe/injectoare/turbine Delphi, care circula in strainatate, nu pica asa des ca alea de circula la noi? stilul de condus, combustibilii mai buni, reviziile facute ca la carte, calitatea drumurilor, grija fata de masina a proprietarului, sau cate putin din toate, fac diferenta?
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #59
                              Mai degraba fabricarea pieselor la anumite standarde de calitate pentru o anumita piata.

                              Comment


                              • #60
                                eu in 15 ani de lucrat in industria auto n-am intalnit sa faci aceeasi piesa cu calitate diferita, pentru clienti diferiti. asa ceva, din punctul meu de vedere, sunt mituri comuniste sau inchipuiri ale unora care ar trebui sa fie pe medicatie. sau daca vorbim de firme de garaj, probabil ca se practica. mie-mi vine greu sa cred ca grupul vag, de exemplu, cumpara pompe de la delphi iasi pentru uzina din ungaria, stiind sigur ca primele 3 pompe din lot merg pe passaturi pentru congo, urmatoarele 5 pentru passaturi de germania, iar din tot lotul de pompe, dacia pitesti va primi exact cele mai proaste 3 bucati, pe cand cele un pic mai bune le trimit la ausschwitz, pentru bmw
                                ps: eu vorbesc de electronica, senzoristica, poate la mecanica se fac invarteli, dar mi-e aproape imposibil sa cred ca cineva se apuca sa faca logistica dubla/tripla de dragul de-a face aceeasi piesa in mod diferit. daca faci 3 pompe pe zi, da, poate ca merge, dar cand faci linii intregi de productie sa faca 3000 de pompe zilnic, sa faci 500 proaste pentru dacia, apoi 1000 meseriase pentru mercedes, iar restul de 1500 sa le faci medii, pentru ford, nu renteaza.
                                Last edited by Seba; 5 August 2016, 13:02.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google