Motor - se opreste in mers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu scoate fum. De cate ori merg la tara o turez stand pe loc ca atunci cand face testul la ITP si pentru cateva secunde iese fum negru si apoi foarte putin....presupun ca se curata teava de esapament in secundele alea. Azi am mers cu ea prin oras si nu a mai facut nimic. Sper sa nu o mai ia razna mai ales ca iar am o liniuta de motorina.

    Comment


    • #17
      nu prea ma pricep la dieseluri , dar si eu cred ca-i o problema din electronica de se opreste asa. fire , mase , calculatoare ...

      numai la un servis foarte bun ii da de cap
      o/____\o
      (i)
      .........

      Comment


      • #18
        Am si eu ac. problema la un logan laureat din 2005 cu vreo 150 de mii.La mine nu se opreste brusc ,dar nu mai trage,parca face frana de motorsi si in cele din urma se opreste.Daca vreau sa o pornesc imediat nu mai vrea, ci trebuie sa stau 5 minute si apoi merge,....merge 2 -3 km si iar se opreste.Sau daca nu se opreste merge in suturi, de zici ca acum are benzina, acum nu mai are.Pe tester 0 erori.Ce poate sa fie?Mesterul a zis ca e ceva electric dar nu a rezolvat-o.

        Comment


        • #19
          o diagnoza corecta o sa identifice cauza daca nu verifica presiunea la pompa de benzina in mers

          Comment


          • #20
            Verificati sita filtrului de combustibil aflata in fata pompei ( cea din rezervor ) care cu siguranta este imbicsita.
            Actual posesor de 1,2 16V

            Comment


            • #21
              filtru de la pompa de combustibil infundat din pacate loganurile pe bz nu mai au si alte filtre de retinut ...incercati sa mergeti intotdeauna cu rezervorul umplut mai bine de jumatate mai ales vara pt. ca pompa de combustibil isi face si racire prin circ. combustibilului evitati mai ales motorina de la ,,prieteni" totusi motorul nu e de tractor.

              Comment


              • #22
                Diagnoza am facut de 3 ori, nici o problema.Dupa ce se raceste motorul merge.Adevarul este ca ac. probleme apar cand am 2 sau 3 liniute, dar nu mereu , ci numai cand are ea chef.Dupa ce se opreste motorul daca incerc sa pornesc imediat nu se mai aude acel bazait pe care il face pompa de obicei,ci dupa ce trec 5 -6 minute pun contactul se aude pompa si porneste fara probleme.Ce ma sfatuiti?Sa desfac pompa?Mesterul a zis s-o las la el vreo doua zile(masina )sa vada si el cum face, ca la el a mers perfect, dar mie i-mi trebuie masina.

                Gata ,mai , oameni buni, am rezolvat-o.Am schimbat pompa de benzina.Din pacate nu am mai ajuns cu masina "intreaga" la service pt.ca m-a lasat in drum si am fost nevoit s-o duc la remorca. Am pus pompa Bosch de Dacie SN la pretul de 277lei plus 50 de lei manopera.De asemenea am curatat si filtrul si ce mai avea ea pe acolo , pt. ca erau imbacsite toate.S-a suflat , s-a curatat , s-a pus tot la loc si masina merge perfect.Mai este un aspect pe care vreau sa-l amintesc:am cumparat pompa intreaga(cu filtru , cu plutitor, pret. 255 lei)facuta la Iasi si mesterul a refuzat s-o instaleze , pe motiv ca nu tine mai mult de 2 saptamani si astfel am dus-o inapoi la magazin si am luat doar motorasul pompei de care v-am spus.Va multumesc de promtitudine si de sfaturi.
                Last edited by mady; 15 October 2010, 22:35. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #23
                  Originally posted by mady View Post
                  Am si eu ac. problema la un logan laureat din 2005 cu vreo 150 de mii.La mine nu se opreste brusc ,dar nu mai trage,parca face frana de motorsi si in cele din urma se opreste.Daca vreau sa o pornesc imediat nu mai vrea, ci trebuie sa stau 5 minute si apoi merge,....merge 2 -3 km si iar se opreste.Sau daca nu se opreste merge in suturi, de zici ca acum are benzina, acum nu mai are.Pe tester 0 erori.Ce poate sa fie?Mesterul a zis ca e ceva electric dar nu a rezolvat-o.
                  am si eu aceiasi problema la 1,6, se intampla doar vara cand e cald afara. ai rezolvat problema pana la urma?

                  Comment


                  • #24
                    Pentru cei cu benzinare 8V trecute de 100000 km, o cauză frecventă a opririi în mers este dereglarea jocurilor culbutorilor.
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      salut. am un logan 1.6 din 2004 cu a.c. pe timp de vara, cand solicit motorul si se incalzeste (exemplu:parcurg fara intrerupere 100 km in conditii de diferenta de nivel gen praid-gheorgheni) turometrul indica o scadere a turatiei chiar daca eu accelerez. din acel moment motorul nu mai trage, da sa moara. daca opresc motorul si il pornesc din nou isi revine dar cu cat este mai mare pauza pana la pornire cu atat este mai mare distanta pana cand se repeta faza cu opritul. cred ca racirea motorului are un rol important in chestia asta. daca puteti sa ma ajutati cu sfaturi le astept
                      ps. am schimbat senzorul de turatie si tot asa face.

                      Comment


                      • #26
                        la opriri sau intreruperi, cam ai de verificat senzorul de turatie, senzorul de vacuum, de temperatura, senzorul clapetei de acceleratie, fisele, bujiile, garniturile de etansare ale tubulaturii de admisie, bobinele si jocul culbutorilor. daca toate sunt in regula, treci la injectoare, sensor detonatie (dar asta ultimul are prostul obicei de a aprinde "check engine" in bord, il cam vezi imediat ca da rateuri).
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google