Scartait Eliberare Frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Total de acord cu @Octavian___31. Daca vreti sa faceti o treaba cum trebuie da-ti tamburul ala jos si indepartati praful. Daca dai cu ciocanul nu faci decat sa muti praful ala dintr-o parte in alta...
    sigpic

    Comment


    • #17
      domnilor,mai cititi o data postul meu si o sa vedti ca nu am spus sa dea cu ciocanul in tamburi,ci in talerele acestora

      Comment


      • #18
        Salutare tuturor,cu toate ca ciocanul este o scula foarte buna in domeniul auto aici nu ne ajuta cu mare lucru.Aici cel mai bun ajutor ni-l ofera vaselina.Dati tamburii jos curatati tot praful de acolo cu o pensula sau o carpa si vedeti unde freaca sabotii pe talerul de care sunt prinsi,adica in partea superioara a sabotilor este un punct unde veti vedea ca se freaca de taler si este zgariat talerul.Acolo puneti putina vaselina dupa care puneti tamburul la loc si veti vedea ca dispare scartaitul.Si la Clio este exact la fel scartaitul,aceeasi cauza.Eu exact asa am facut cum am specificat mai sus si nu mai am acel scartait.NU puneti multa vaselina,doar putin in punctele unde se freaca de taler.Cand dati tamburii jos NU trageti frana de mana cum au facut unii colegi de pe forum si dupaceea va mirati ca nu iasa tamburii cand trageti de iei.Spor la treaba.

        Comment


        • #19
          Originally posted by Octavian___31 View Post
          Daca si tu si colegu loribob chiar n-aveti de lucru, dati cu ciocanu cat puteti in tamburi
          Apoi sa nu va mirati ca incepe vreun rulment sa huruie din senin.

          In concluzie, nu luati in considerare sfatul asta (sa dati cu ciocanu-n tamburi).
          tu esti genu care se duce la service pentru orice scartait, bafta
          laureate 1.5l, albastru marin

          Comment


          • #20
            @ten tu cred ca nu ai citit f atent ce problema are omul ... El are un scartait la ELIBERAREA franei, nu cand apasa . Praful produce zgomot cand apesi frana, pentru ca atunci freaca placuta aia de compozit de azbest pe tambur. La el freaca parta metalica a sabotului de taler.
            Solutia lui @loribob este una eficienta atunci cand ai scarait la franare, dar este o solutie pentru scurta durata pentru ca praful ala se depune iar daca nu il elimini temeinic.
            sigpic

            Comment


            • #21
              pai la eliberare normal asa imi facea si mie doar la eliberare si dupa tacanire in talere zgomotul a disparut ca aladin si lampa fermecata )
              laureate 1.5l, albastru marin

              Comment


              • #22
                s-a mai discutat problema , acum un an imi aparuse si mie. e boala grea mai ales la mcvuri. trebuie dat jos tamburu suflat bine cu aer si unse arculetele alea de la sistem. nu am o poza ca va aratam . eu specifici acest lucru la fiecare revizie si de atunci nu mai am probleme

                sigpic

                Comment


                • #23
                  Asa cum scartie la eliberat pedele asa poate sa scartaie si la apasat.Nu e o regula.Desfaceti,curatati si puneti putina vaselina acolo unde atinge sabotul de taler si o sa vedeti ca nu mai scartaie.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by ten View Post
                    tu esti genu care se duce la service pentru orice scartait, bafta
                    Decat s-o iau la ciocane, mai bine in service (daca zici ca sunt genu ala).

                    Comment


                    • #25
                      da
                      mai bine in service unde o iau cei de acolo la ciocane,ar trebui sa stai langa ei ca sa le spui sa faca desprafuirea,crede-ma am vazut destule specimene cu un chef de treaba enorm....

                      Comment


                      • #26
                        Cel mai bine e sa va desface-ti singuri tamburii ca nu-i o mare scofală,o tubulara de 30 si e jos tamburii.

                        Comment


                        • #27
                          ca sfat pentru cei care au de gand sa faca asta sa nu inclinati pra tare tamburul in timp ce il scoateti de pe ax , sa nu desfaceti rulmentul

                          Comment


                          • #28
                            Eu am scos de multe ori tamburul si nu s-a desfacut niciodata rulmentul si nu are cum sa se desfaca,numai daca eventual e rupt cosul cu bile sau are vreun defect de fabricatie.Si pana nu scoti aproape detot tamburul de pe ax nu prea ai cum sa-l inclini.

                            Comment


                            • #29
                              la unele iese usir la altele e un adevarat calvar,mai ales cand rugineste camasa rulmentului pe ax sau cand e mai uzat tamburul,atunci trebuie sa tragi mai tare de tambur si in clipa in care il inclini destul se desface

                              Comment


                              • #30
                                eu am abs si mie frica sa le demontez, ca la ansamblare sa nu imi ramana aprins martorul abs ce spuneti?
                                laureate 1.5l, albastru marin

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google