Motor Bulit Logan Diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    is foarte curios daca o repara ce schimba si cat costa. si dupa daca are de gand sa o pastreze alyyyy
    o/____\o
    (i)
    .........

    Comment


    • #32
      am si eu o problema cu masinuta mea ......... din cate vad majoritatea care au probleme cu uleiul in sensul ca mananca ulei sau pierde pe undeva ... la mine e exact pe dos adica am prea mult ulei . La schimb uleiul era putin peste peste jumatate apoi a crescut nivelul la maxim. Am dat jos filtrul si am mai scos ulei dar acum este iar la maxim .
      Nu imi dau seama de unde se completeaza .... Tot uitandu-ma la ea am vazut ca furtunul de la intercooler din partea unde este filtrul de motorina este imbaxit de ulei ... adica nu curge dar este umed . Este normal?? modelul 1.5dci 70 din 2007 cu 43k km , nu s-a umblat la motor : remapare sau alceva . Multumesc

      Comment


      • #33
        Nu ti se completeaza uleiul din pacate ... ori intra motorina in el ori apa... dar oricare ar fi bine nu e. Fa bine si te du sa iti rezolvi cumva problema ca daca tot scoti din ulei s-ar putea sa ramai doar cu apa in motor/motorina... si alea nu ii fac prea bine la ungere.

        Comment


        • #34
          Originally posted by brioalex View Post
          Nu ti se completeaza uleiul din pacate ... ori intra motorina in el ori apa... dar oricare ar fi bine nu e. Fa bine si te du sa iti rezolvi cumva problema ca daca tot scoti din ulei s-ar putea sa ramai doar cu apa in motor/motorina... si alea nu ii fac prea bine la ungere.
          asa-i. nu prea ma pricep la dieseluri , dar exact acelasi lucru l-a patit un prieten cu un passat 1.9 tdi . ii baga motorina in ulei pe la un injector. a stricat motorul in cateva mii de kilomeri...
          deci fuguta la servis
          o/____\o
          (i)
          .........

          Comment


          • #35
            Daca ai racitor de ulei, ar putea fi una din cauzele cresterii nivelului (intra antigel in ulei). Mie mi l-au schimbat pe garantie la o revizie. Au zis ca e un lot cu probleme.
            Verifica si antigelul din borcan. Isi schimba culoarea? Scade ?
            Uleiul pe joja cum arata ? Are urme de apa, un miros de motorina, face spume ?

            Comment


            • #36
              multumesc pentru raspunsuri!! stiam ca nu se completeaza cu ulei ci cu antigel sau motorina dar nu stiam cauza ... Uleiul de pe joja pare normal nu miroase a motorina si nu face spume , iar nivelul antigelului a scazut cei drept insa nu foarte mult . Probabil de acolo este , am sa o duc la service pentru o verificare mai amanuntita.
              Racitor de ulei nu stiu daca am ,cred ca nu.... masina e stock .....

              Comment


              • #37
                ai racitor de uli ,mai mult ca sigur

                Comment


                • #38
                  sal iata ca revin din nou cu o problema dupa ce am facut masina am mers vreo 50km cu ea(dupa ce se incalzea cand o porneamtremura la pornire),azi am facut vreo 3 km si mi sa oprit din mers am tras pe dreapta si am incercatr sa dau la automat dar nu a mers de parca nu aveam curent la baterie se auzea doar cum da electromotorul si nimik nici nu o invartea.am lasat o acolo si ma m dus dupa 2 ore ca sa o iau cu cineva,am incercat sa o pornesc si a pornit dar tremura toatla pornire adik cand dau cheie tremura cateva secunde pana porneste.acu observ ca atunci cand se incalzeste tremura cand dau la automat sa o pornesc si dupa aceea merge bine.astept raspunsuri.eu zic ca o blocheaza ceva cand se incinta sa fie de la ungere ?????

                  Comment


                  • #39
                    daca era de la ungere ,aveai demult motoru gripat

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by margelatu View Post
                      la dci daca sunt prea multe piese care sunt terminate si costa foarte mult ,nu merita sa il mai repari.mai bine cauti la sh unul . asa cum au zis si antevorbitorii mei,uleiul la astea, pleaca pe la turbina.
                      Buna tare ideea, la sh il iei tot atat de stricat daca nu mai rau Am bagat in el cat nu face si tot nu merge. La omul sarac nici boii nu trag. Tot sh, trecuta prin tester era brici chiar prea brici bag de seama abia acum!

                      Comment


                      • #41
                        Cikko se vede ca esti nou pe forum dar mai uitete si la data postarii(deasupra numelui celui care a scris),asa ca sa nu mai dezgropam topicuri demult uitate

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by nikuniku View Post
                          Cikko se vede ca esti nou pe forum dar mai uitete si la data postarii(deasupra numelui celui care a scris),asa ca sa nu mai dezgropam topicuri demult uitate
                          Ms de info

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google