Probleme La Pornire La Rece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme La Pornire La Rece

    Salut am si eu o dilema am un logan 1.4 pe GPL pe taxi imi mananc diminetile cu el stand pe langa el cam 15 minute si incercand sa il pornesc . In rest dupa ce reusesc in final nu imi mai face probleme cu pornitu o ia la sfert . dar nu stiu ce sa ii fac sa porneasca normal dimineata . Ma poate ajuta cineva cu aceasta problema ? va rog ! Multumesc aniticipat !

  • #2
    si de ce nu il duci la o reprezentanta sa il pui oleaca pe tester sa vezi ce defecte iti apar?

    Comment


    • #3
      aceasi problema o am si eu doar ca ameu e pe benzina 1.4 nu vrea sa pornesca la prima cheie in special dimineata sau daca sta 4-5 ore.. mentionez ca bateria invartee ce o fi.. si se mai tureaza si singur cate odata .. iar pedala de acceleratie sa cam intarit.!! astept rass

      Comment


      • #4
        Salut prieteni.
        Vin cu o problema destul de misterioasa.Un coleg detine un logan 1,5 dci,65 cp,are cca. 110.000 km parcursi.Problema consta in pornirea foarte grea la rece iarna.
        In urma cu catva timp a facut prostia si a alimentat cu motorina proasta si de atunci se intampla urmatoarele:
        - nu reuseste sa porneasca cand e motorul rece decat foarte greu sau deloc.Ca sa porneasca foloseste o improvizatie,practic inainte de pornire pulverizeaza in filtru de aer spray pt muste,pare incredibil dar cu chestia asta porneste de fiecare data.
        - inainte de pornire cand se tine pe bujii,dupa un timp se stinge martorul de bujii,urmand ca la cca 20 de secunde dupa pornire sa se aprinda iar si sa stea aprins tot timpul cat functioneaza motorul.
        Mentionez ca colegul respectiv a fost cu masina pe la o gramada de service-uri si la reprezentanta unde s-au facut teste pentru injectoare atat la presiune cat si la debit,s-a verificat pompa de presiune,au monitorizat-o cu testerul,etc.Practic concluzia la care au ajuns dansii este ca nu mai stiu ce sa-i faca

        Astept eventualele sugestii si pareri.
        Multumesc anticipat!

        Comment


        • #5
          injectoarele terminate, chiar daca lucreaza in parametri sunt infundate iar motorina in loc sa fie injectat sub forma de aerosoli este sub forma de picaturi in timp daca nu se remediaza se poate distruge motoru
          Last edited by mmaxalb; 3 January 2011, 21:41.
          baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

          Comment


          • #6
            pai si la benzina 1.4 care ar fi problema?

            Comment


            • #7
              prea putine informatii
              pot fi prea multe , de la buji neadecvate la soft gresit
              baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

              Comment


              • #8
                bujiile sunt bune au fost schimbate acum 5000km. softul nu stiu. pe caldura nu are nici o problema, porneste normal. doar acum cand este foarte frig (nu in fiecare zi) o ia mai greu. este motor 1.4 fara gpl. multumesc!!!

                Comment


                • #9
                  iuliane ia un spray de contacte scoate mufa de la aprindere baga-i un perdaf cu spray-ul si mai da si pe celelalte mufe incl baterie

                  Comment


                  • #10
                    curata mufa la senzorul de turatie

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by choby94 View Post
                      Salut am si eu o dilema am un logan 1.4 pe GPL pe taxi imi mananc diminetile cu el stand pe langa el cam 15 minute si incercand sa il pornesc . In rest dupa ce reusesc in final nu imi mai face probleme cu pornitu o ia la sfert . dar nu stiu ce sa ii fac sa porneasca normal dimineata . Ma poate ajuta cineva cu aceasta problema ? va rog ! Multumesc aniticipat !
                      mergi la o diagnoza,cu siguranta ramine pe gaz la oprire,iar la pornire revine greu pe benzina,o problema de necorelare a calc

                      Originally posted by Paulorossi View Post
                      Salut prieteni.
                      Vin cu o problema destul de misterioasa.Un coleg detine un logan 1,5 dci,65 cp,are cca. 110.000 km parcursi.Problema consta in pornirea foarte grea la rece iarna.
                      In urma cu catva timp a facut prostia si a alimentat cu motorina proasta si de atunci se intampla urmatoarele:
                      - nu reuseste sa porneasca cand e motorul rece decat foarte greu sau deloc.Ca sa porneasca foloseste o improvizatie,practic inainte de pornire pulverizeaza in filtru de aer spray pt muste,pare incredibil dar cu chestia asta porneste de fiecare data.
                      - inainte de pornire cand se tine pe bujii,dupa un timp se stinge martorul de bujii,urmand ca la cca 20 de secunde dupa pornire sa se aprinda iar si sa stea aprins tot timpul cat functioneaza motorul.
                      Mentionez ca colegul respectiv a fost cu masina pe la o gramada de service-uri si la reprezentanta unde s-au facut teste pentru injectoare atat la presiune cat si la debit,s-a verificat pompa de presiune,au monitorizat-o cu testerul,etc.Practic concluzia la care au ajuns dansii este ca nu mai stiu ce sa-i faca

                      Astept eventualele sugestii si pareri.
                      Multumesc anticipat!
                      cu siguranta la lasat cel putin 2 injectoare

                      Originally posted by pepitoznn View Post
                      aceasi problema o am si eu doar ca ameu e pe benzina 1.4 nu vrea sa pornesca la prima cheie in special dimineata sau daca sta 4-5 ore.. mentionez ca bateria invartee ce o fi.. si se mai tureaza si singur cate odata .. iar pedala de acceleratie sa cam intarit.!! astept rass
                      da jos si spala corp clapeta,sanzor turatie sau mergi la o diagnoza
                      Last edited by AGENTUL NYT; 4 January 2011, 15:24. Reason: Automerged Doublepost
                      sigpic
                      Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                      pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by pepitoznn View Post
                        aceasi problema o am si eu doar ca ameu e pe benzina 1.4 nu vrea sa pornesca la prima cheie in special dimineata sau daca sta 4-5 ore.. mentionez ca bateria invartee ce o fi.. si se mai tureaza si singur cate odata .. iar pedala de acceleratie sa cam intarit.!! astept rass
                        la masina ta ar trebui facut un test de presiune pe rampa de injectoare,adica cat baga pompa de benzina,sa nu fie obosita,poate ca mergi cu beculetu de la benzina aprins si nu se mai raceste pompa si se duce in timp,cu turatu curata MMP-ul si corpu clapeta,la acceleratie cablu cu spire rupte in el sau unge toata articulatia de la corp clapeta si axu de la pedaua de acceleratie

                        Comment


                        • #13
                          salut,baieti! si eu am o problema cu pornirea de dimineata la rece si in timpul zilei in sensul ca porneste foarte greu,dar la prima cheie.Trebuie sa dau la cheie aproape 10 secunde ca sa pornesca,iar dupa aceea am fluctuatii de relanti.Am schimbat pana acum urmatoarele piese si tot degeaba:bobina inductie,fise,bujii,senzor turatie,pompa benzina,filtre de gaz (fiindca am instalatie gpl).Am curatat injectoarele acum vreo 2-3 luni,am reglat culbutorii de doua ori (prima oara la 0.15-0.25,iar a doua oara 0.10-0.25)corpul clapeta de vreo 100 de ori,am fost la toti mecanicii cu ea,am dus-o si la Agrom la bucuresti sa verifice daca este vreo problema de la gpl,ceva dereglat si nu au gasit nimic.Am pus-o pe tester clip la reprezentanta si nu mi-a dat nici o eroare,de asemenea la gpl nici o eroare.Acum cateva zile am remapat calculatorul de benzina la Dim sport,dar sigur nu este asta cauza pentru ca exact la fel facea si inainte de remapare.Nu stiu ce sa mai fac si ma gandesc ca vine iarna acum si nu o sa mai porneasca probabil deloc sau o sa descarc bateria.

                          Comment


                          • #14
                            ce se intampala la solenza motro1.4 la rece ca nu porneste

                            Comment


                            • #15
                              Stimati colegi,
                              Detin un Logan dci fab. 2006 cu 133000 km la bord care a functionat foarte bine pana acum cateva zile cand dimineata nu a mai vrut sa porneasca desi seara venisem de la un drum de 500 km.Am testat bujiile incandescente si am descoperit ca doar cea de la cilindrul 3 mai functiona si in consecinta le am schimbat pe toate patru.Am incercat sa pornesc ajutand bateria mea ce era slabita cu alta masina dar totusi nu a pornit dupa 3 incercari si am renuntat.Am verificat daca am tensiune la bujii si e in regula.
                              Va rog sa ma ajutati,multumesc anticipat!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google