Problema sta asa:
Una bucata vijelie + logan 1.6 mpi - strazi inundate - sngura cale de a ajunge acasa - de a trece prin baltoci mai maricele - eu am luat-o incet treapta 1-3000-3500 de ture ... urmari:
1. O rola intinzatoare(de la cureaua de accesorii) care a inceput sa scartaie => schimbata-> rezolvat primul zgomot.
2. In acelasi timp cu acele bai - a aparut un fenomen in trafic - ac-ul e ceva mai zgomots cand e cuplat, iar cand nu e cuplat(nu am avut timp sa vad daca merg cu el cuplat sa vad daca mai am caderi de turatie) si stau bara la bara in trafic - sau masina stationeaza (turatia de 750) scade brusc turatia aproape de 500 de ture si se aude clanc-ul de ac(o data sau de 2 ori) - insa fara a se cupla - iar la 1-2 secunde creste la loc turatia(apoi cateva minute - sau definitiv - in functie de traseu nu mai face.). Si nu e un caz izolat - am patit-o de vreo 10 ori saptamana asta (nu prea am mai iesit cu masina ) dar nu exista un drum fara cel putin o cadere de turatie.
In plus - vara trecuta cand mergeam cu AC-ul - daca aveam nevoie sa merg mai turat sa zicem cu masina si depaseam 3500 de ture (cu AC-ul pornit) se auzea ca si cum as avea o turbina sparta dar in loc de fluierat se aude un zumzait - care creste in intensitate odata cu cresterea turatiei, insa de cand am aceste scaderi de turatie - astazi am patit - sa se auda acel zumzait fara ca AC-ul sa fie cuplat.
daca apuc o sa incerc sa fac si un filmulet cu problema
A mai avut careva astfel de neplaceri? Masina va intra si in service - pentru un control amanuntit - dar poate cineva a mai patit asa ceva ... sau macar una dintre cele 2 simptome...
Una bucata vijelie + logan 1.6 mpi - strazi inundate - sngura cale de a ajunge acasa - de a trece prin baltoci mai maricele - eu am luat-o incet treapta 1-3000-3500 de ture ... urmari:
1. O rola intinzatoare(de la cureaua de accesorii) care a inceput sa scartaie => schimbata-> rezolvat primul zgomot.
2. In acelasi timp cu acele bai - a aparut un fenomen in trafic - ac-ul e ceva mai zgomots cand e cuplat, iar cand nu e cuplat(nu am avut timp sa vad daca merg cu el cuplat sa vad daca mai am caderi de turatie) si stau bara la bara in trafic - sau masina stationeaza (turatia de 750) scade brusc turatia aproape de 500 de ture si se aude clanc-ul de ac(o data sau de 2 ori) - insa fara a se cupla - iar la 1-2 secunde creste la loc turatia(apoi cateva minute - sau definitiv - in functie de traseu nu mai face.). Si nu e un caz izolat - am patit-o de vreo 10 ori saptamana asta (nu prea am mai iesit cu masina ) dar nu exista un drum fara cel putin o cadere de turatie.
In plus - vara trecuta cand mergeam cu AC-ul - daca aveam nevoie sa merg mai turat sa zicem cu masina si depaseam 3500 de ture (cu AC-ul pornit) se auzea ca si cum as avea o turbina sparta dar in loc de fluierat se aude un zumzait - care creste in intensitate odata cu cresterea turatiei, insa de cand am aceste scaderi de turatie - astazi am patit - sa se auda acel zumzait fara ca AC-ul sa fie cuplat.
daca apuc o sa incerc sa fac si un filmulet cu problema
A mai avut careva astfel de neplaceri? Masina va intra si in service - pentru un control amanuntit - dar poate cineva a mai patit asa ceva ... sau macar una dintre cele 2 simptome...
Comment