Zgomot-comportament Compresor AC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot-comportament Compresor AC

    Problema sta asa:
    Una bucata vijelie + logan 1.6 mpi - strazi inundate - sngura cale de a ajunge acasa - de a trece prin baltoci mai maricele - eu am luat-o incet treapta 1-3000-3500 de ture ... urmari:
    1. O rola intinzatoare(de la cureaua de accesorii) care a inceput sa scartaie => schimbata-> rezolvat primul zgomot.
    2. In acelasi timp cu acele bai - a aparut un fenomen in trafic - ac-ul e ceva mai zgomots cand e cuplat, iar cand nu e cuplat(nu am avut timp sa vad daca merg cu el cuplat sa vad daca mai am caderi de turatie) si stau bara la bara in trafic - sau masina stationeaza (turatia de 750) scade brusc turatia aproape de 500 de ture si se aude clanc-ul de ac(o data sau de 2 ori) - insa fara a se cupla - iar la 1-2 secunde creste la loc turatia(apoi cateva minute - sau definitiv - in functie de traseu nu mai face.). Si nu e un caz izolat - am patit-o de vreo 10 ori saptamana asta (nu prea am mai iesit cu masina ) dar nu exista un drum fara cel putin o cadere de turatie.
    In plus - vara trecuta cand mergeam cu AC-ul - daca aveam nevoie sa merg mai turat sa zicem cu masina si depaseam 3500 de ture (cu AC-ul pornit) se auzea ca si cum as avea o turbina sparta dar in loc de fluierat se aude un zumzait - care creste in intensitate odata cu cresterea turatiei, insa de cand am aceste scaderi de turatie - astazi am patit - sa se auda acel zumzait fara ca AC-ul sa fie cuplat.

    daca apuc o sa incerc sa fac si un filmulet cu problema

    A mai avut careva astfel de neplaceri? Masina va intra si in service - pentru un control amanuntit - dar poate cineva a mai patit asa ceva ... sau macar una dintre cele 2 simptome...
    Last edited by Canto; 27 May 2010, 15:19.
    B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

  • #2
    apa in ambreiajul electromagnetic, rulment sau contactul de cuplare. dai cureaua jos, dai fulia jos, cureti, gresezi...zic si eu ce-as face, dar nu te apuca pana nu afli si alte pareri.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #3
      aha... oricum trebuie sa schimb fulia de la alternator - deci o sa am treaba prin zona aia ... totusi apa aia - dupa 2 saptamani - 13 -27 - ma gandesc sa fii ramas mazga doar ca apa se evapora de 15 mii de ori pana acuma ... oricum tocmai d-asta am pus problema si aici - sa mai cer 1-2 pareri - oricum ce se va face - se va face fara improvizatii sau homemade - totul se va face in service. Apropo ca sa elimin un scurt pe undeva - exista vreo siguranta pentru AC? Ca din cate vad - ar fi doar pentru electroventilator - sau cel putin asa mi se pare mie.
      B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

      Comment


      • #4
        Rezolvare: aveti grija cand se umbla la cutie, ambreiaj - ca e posibil ca "mesterii" sa nu prea stie a strange tot la loc - in cazul meu au fost niste mase care erau cam "libere"- si cand le venea lor - faceau pe nebunele - probabil masa de la compresorul de AC => multa bataie de cap, consum mare (ca de multe ori a ramas cuplat samd...) - astazi prin binevointa unui user de pe forum am reusit sa rezolv aceasta problema - si in sfarsit merge masina asa cum trebuie.

        Am dat raspunsul deoarece este posibil ca si alti useri - sa pateasca la fel ca mine ... eu unu am schimbat ambreiajul - la niste necunoscatori(service)... pentru un pret mai bun
        B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google