Probleme Lampa Marsalier

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Lampa Marsalier

    Cand intru in marsalier cateodata nu se mai aprinde lampa, stiti cum as putea sa remediez aceasta problema?

    Multumesc anticipat..!

  • #2
    Schimband sonda de marsalier.
    sigpic

    Comment


    • #3
      Daca ai masina in garantie du-te si schimb-o pe garantie.Ea costa in jur de 130 de lei la Dacia.
      PS:de revenit nu-si mai revine.
      sigpic

      Comment


      • #4
        Bine va multumesc pt posturi.. chiar m`au ajutat... Noroc la toata lumea!

        Comment


        • #5
          si eu am aceeasi problema de aseara cand vroiam sa parchez masina cu spatele.....am auzit o bufnitura destul de puternica iar masina a reactionat exact ca atunci cand lovesti ceva...nu se mai aprinde becul cand cuplez marsarierul cu toate ca becul este bun....l-am probat!masina inca cupleaza impecabil,merge bine cu spatele doar ca nu se aprinde becul ala!!sunteti siguri ca e sonda aia?cat costa aceasta sonda?stiu ca daca se strica sonda nu mai merge cu spatele,e adevarat?

          Comment


          • #6
            clar sonda de marsalier e o problema des intalnita la logane au pana acuma nu am avut treaba

            Comment


            • #7
              Originally posted by PCH View Post
              si eu am aceeasi problema de aseara cand vroiam sa parchez masina cu spatele.....stiu ca daca se strica sonda nu mai merge cu spatele,e adevarat?
              Stai ca nu inteleg ; adica daca se strica sonda nu poti sa mai dai inapoi ? Ce chestie !

              Comment


              • #8
                Nici mie nu mi se prea mai aprinde becul de la marsarier, are toane cand se mai aprinde si el din cand in cand. Cum nene sa nu mai mearga masina in marsarier daca e stricata sonda? Daciile vechi de ce merg 50 de milioane de kilometri marsarier cu sondele arse? Sonda aia doar are rolul de a aprinde becul atunci cand cuplezi marsarierul, inseamna ca a mea are ceva de merge cu spatele cu sonda (o banuiesc si eu) stricata, caci becul este foarte bun.
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • #9
                  in jur de 150 ron ma costa sonda la serus nissan!azi-maine o introduc in service cum a introdus-o torje cu rapidul!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by PCH View Post
                    in jur de 150 ron ma costa sonda la serus nissan!azi-maine o introduc in service cum a introdus-o torje cu rapidul!
                    Curios este cum o dai cu spatele ca ai spus ca nu merge.

                    Comment


                    • #11
                      Eu cred ca intoarce masina pe o roata ca si o roaba si merge tot cu fata.Nu mai are treaba cu mersul inapoi ,ca doar e stricat bulbul.
                      PS. asta e cea mai tare faza pe ziua de azi
                      Iara m-am culcat tarziu...

                      Comment


                      • #12
                        Sonda aia are o pozitionare foarte proasta.Din cate stiu este sub masina langa cutia de viteze.Se poate observa daca aveti roata stanga fata virata.Ajunge destul de usor,mizeria,umezeala,mai ales daca intrati pe drumuri proaste.Si in timp nu mai face contact bine,si de aici si rezultatul:nu se mai aprinde becul sau ramane mereu aprins.Nu are nicio treaba cu mersul inapoi.Doar becul.Ea costa in jur de 130 de lei la magazinele Dacia,iar pe la targuri,sau dezmembrari stiu eu in jur de 50 de lei +/- cativa lei.
                        Daca aveti probleme cu ea,si masina inca este in garantie schimbati-o repede.Odata ce a facut figuri va mai face.Nu-si mai revine.Decat daca o dati jos,eventual o curatati,si poate aveti noroc.
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Am schimbat si eu sonda aia acum un an. A costat sub 50 lei si era identica cu cea care am gasit-o pe masina. Am citit ca e o problema foarte intalnita la logan si ar avea drept cauza oxidarea contactelor sondei(datorata probabil subdimensionarii). Asa ca, pe langa schimbarea sondei am pus si un releu undeva prin bord astfel incat prin contactele sondei acum trec doar 50 mA fata de 1 A initial si cred ca solutia asta nu mai are moarte!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by cri307 View Post
                            Curios este cum o dai cu spatele ca ai spus ca nu merge.
                            citeste si tu mai atent...vad ca nu sti sa faci diferenta intre o intrebare si o afirmatie!

                            Comment


                            • #15
                              Pai spui o bazaconie ( a se citi o prostie ) si vrei sa o dregi cu nustiu ce . Mai e si treaba aia cu ,,introdusu" . Pai cum sa nu rad!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google