Lumina Slaba - Faruri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lumina Slaba - Faruri

    am o problema exact cum am pus si in titlu postului lumina foarte slaba .....
    am facut niste teste ieri seara in drum spre casa incercand sa mi dau seama de la ce ar putea fi si anume: eram pe centura pe 7 seara si am oprit farurile am lasat doar pozitiile pornite intr o zona care nu era iluminata senzatia a fost una pozitiva adica era vizibil ca am oprit faza scurta.
    intr o zona oarecum iluminata cand am oprit faza scurta - aproape nicio schimbare fata de faza scurta pornita.
    pe urma pe un bd. la intrarea in bucuresti fiind iluminata doar partea de pe sensul opus (iar sensurile despartite de squaruri cu pomi, flori, etc.... deci vreo 2-3 m, 2 benzi pe sens deci ceva distanta fata de sursa de lumina) la fel cand am oprit faza scurta ... aproape nicio diferenta fata de lumina care era deja.
    ultimul test pe care l am facut a fost pe sos. chitilei iluminata pe ambele parti unde nu am sesizat nicio diferenta intre faruri aprinse si faruri stinse.
    precizez ca in momentul in care am plecat spre casa aveam farurile curate, le am sters inainte sa plec.
    Acum vreo 2-3 saptamani am trecut pe la un prieten care schimba bateria de la masina surori lui.... ocazie cu care am masurat bateriile.
    in cazul meu erau peste 12 V si cu motorul oprit si cu motorul pornit.

    vreo idee de la ce ar putea fi ???
    Drive is the game, Logan 1.5 dCI is my way
    www.upgradefaruri.blogspot.com

  • #2
    ai incercat sa ridici farurile mai sus? Daca da, si a fost tot asa, incearca niste becuri de calitate, philips xtreme vision, sau power2night, sunt cam scumpe dar merita, aceeasi problema o aveam si eu pe farurile angel, dar de cand am pus din astea e altceva
    sigpic

    Comment


    • #3
      nu spui daca uitandu-te la ele era vreo diferenta aprins/stins daca merg vre-un pic sau nu nu spui nimic de faza mare.. dac ilumineaza slab umbla la contactele releului curatele sau schimba releul... dac nu merg deloc verifica sig. releul e in comp. mutor cutia de pe aripa dreapta

      Comment


      • #4
        de ridicat farurile mai sus nu am incercat
        becurile sunt philips numai stiu modelul dar cica au cu 30% mai multa lumina..... deci nu cred ca i din becuri, o sa incerc si cu altele sa vad diferenta ....
        Drive is the game, Logan 1.5 dCI is my way
        www.upgradefaruri.blogspot.com

        Comment


        • #5
          verifica si daca nu ti-a picat alternatorul si mergi pe baterie pt. ca ,cu mot. pornit tre sa ai 14,2 volti la bornele bateriei

          Comment


          • #6
            Daca drumul este iluminat bine este perfect normal sa nu fie nicio diferenta intre faruri aprinse sau stinse.
            Atentie la masurarea voltajului bateriei: cu motor pornit ar trebui sa aibe ceva mai mult decat cu el oprit.
            Mie cand am luat Loganul mi se parea ca farurile nu bat destul de departe cu toate ca le ridicasem la maxim. Am verificat butonul rotativ pe zi si am sesizat ca inelul care iti indica pozitia minima-maxima se miscase cand am invartit deci nu mersesem pana la "maxim sus".

            Comment


            • #7
              Daca e carosabil ud si nemarcat , ai senzatia ca farurile sunt stinse.

              Comment


              • #8
                am fost acum pana afara am luat un aparat de masura si m am dus sa verific
                cu motorul pornit pe bornele bateriei am 14,49-14,51V
                cu motorul oprit pe bornele bateriei am 12.45-12.50 (asta la vreo 2-3 minute dupa ce am oprit masina)
                astept sa termin programu sa plec spre casa .... mi am spalat farurile si am schimbat si becurile. o sa va zic cum a fost pe drumul spre casa ...
                o sa postez dupa ce ajung acasa ....
                Drive is the game, Logan 1.5 dCI is my way
                www.upgradefaruri.blogspot.com

                Comment


                • #9
                  nu cumva ai becuri de 90/100 wati ca ai cu ele lumina ca de lumanare recomandat parca 55/60 ca sa reziste mufa sa nu se topeasca si firele sa nu ia foc

                  Comment


                  • #10
                    noupe becurile sunt de 60/55
                    drumul spre casa l am facut cu aceeasi senzatie ca n am farurile pornite .... am incercat sa le ridic / cobor dar fara sa am o satisfactie ....
                    incep sa ma gandesc foarte serios la achizitionarea unor lupe si unui kit bixenon de la serban.
                    Poate sa mi zica cineva cum se vad lupele + bixenonu pus la el in general dar ma intereseaza foarte mult cand e umed pe jos.
                    mi am facut si o programare pentru luni dimineata la un electrician auto sa mi faca o verificare generala (sa scap de grija si de indoieli.... adica ca poate sa fie de la baterie / alternator etc...)
                    Drive is the game, Logan 1.5 dCI is my way
                    www.upgradefaruri.blogspot.com

                    Comment


                    • #11
                      @morpheus2kro schimba becurile. Am avut eu philips dinalea de care ai tu si de multe ori am avut senzatia ca lumineaza f prost. Ce becuri ai folosit in seara asta???
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Stai sa inteleg si eu. Adica nu vezi lumina farurilor pe drumurile cu iluminat public? Dar pe strazile intunecate vezi bine? Ai facut comparatie cu lumina farurilor de la alt Logan?
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • #13
                          Euam pus becuri night breaker de la osram si este o diferenta, numai ca cele mai speciale au durata de viata mai scurta si la philips aceeasi problema, cat despre senzatia ca in oras cand strazile sunt luminate nu se vede lumina farului sunt de aceeasi parere, mai ales cand este ud pe jos !
                          Am avut niste becuri tot de la osram all seasons cu care se vedea altfel, insa s'au ars si nu am mai gasit, au tinut cam o jumatate de an !
                          ''Dacă votul nostru ar putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lăsa să votăm'' Mark Twain.

                          Comment


                          • #14
                            @vitriol ....
                            din pacate din cauza programului de rahat pe care l am acum.... s a cam dus viata sociala... deci nu prea mai stiu cum e sa conduci o alta masina ... ma rog in timpul zilei am mai condus si altceva (dar rar) ... dar seara dupa ce e intuneca... nimic in afara de loganul pe care l am .... faza e ca nici pe la mine prin carier nu am senzatia ca am farurile aprinse ... desi strazile sunt iluminate de pe o singura parte ... sau mai deloc.... teoretic distanta intre 2 stalpi este de 30m eee daca ar fi sa iau distanta intre 3 stalpi (90m) in care stalpul din mijloc sa nu fie aprins .... poate doar cand ajung in dreptul lui (60m) sa zic ca oarecum farurile mele lumineaza ceva ... in rest nu prea conteaza daca le am pornite sau oprite.... eu nu prea mi dau seama de diferenta ..

                            @adryanys
                            mi s au parut foarte bune becurile pe care le a avut masina stock..... cu ele nu am avut nicio problema in afara de faptul ca s au ars si le am inlocuit cu philips din cauza ca osram modelu ala nu am gasit..... acu dupa cum am zis mai sus am niste philipsuri care au cu +30% more light dupa cum scrie pe cutie.... dar nu se apropie de osramurile pe care le am avut....

                            in momentul in care schimbi un bec ars se deregleaza modul in care bate farul ??? adica daca trebuie reglat in functie de bec si de cum ilumenaza el incinta???


                            sper sa mi raspuna totusi cineva la intrebare ..... cu lupe+bixenon montate la serban ... chiar si cand este ud afara se vad mai bine decat stock sau philipsurile de 20-30 ron/bec??? ... ca pana la urma mai bine sa vad ce am in fata decat sa lovesc ceva sau in cel mai nasol caz pe cineva....dupa cum am mai zis si mai sus daca as avea ceva in fata masinii sa zicem la 10-15m nu cred ca as putea ocoli obstacolul sau evita impactul ... desi sper sa nu fiu pus in situatia asta.
                            am mai condus masinii cu xenon pe ele si nu se compara cu halogenu nici pe departe.... din pacate pentru mine nu am condus niciodata vreodata o masina cu xenon cand era ud pe afara .... ma intereseaza sa stiu daca i vreo diferenta intre combinatia sus mentionata si becuri philips ??ca sunt cu 30%, cu 50% etc. mai multa lumina ... fata de stock?


                            PS. CRACIUN FERICIT SI TOT CE VA DORITI!!!!
                            Drive is the game, Logan 1.5 dCI is my way
                            www.upgradefaruri.blogspot.com

                            Comment


                            • #15
                              cred ca atunci cand schimbi becurile arse,se poate deregla modul in care bate farul,eu asa am mpatit,le am schimbat si apoi am plecat la drum dar nu imi placea deloc cum bateau,lumina se estompa brusc,vedeam pana la 30 de m sa zicem si apoi nimic,bezna,am fost la dacia si le au regalt,acum bat foarte bine.cat despre problema ta,este absolut normal ca in oras sa nu iti vezi lumina farurilor,daca vezi bine cand e bezna afara,atunci care problema?

                              am condus masina cu xenon atunci cand carosabilul era ud si da,este diferenta enorma si pe ud si pe uscat si in toate conditiile climaterice
                              Last edited by amitaf; 25 December 2010, 02:48. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google