Probleme Aer Conditionat.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Este pozitionata in fata ventilatorului,scoti ventilatorul si se vede,e un fel de captator de aer .
    sigpic
    "BRABUS" STYLE

    Comment


    • vyp 75 acelasi lucru il pateam si eu la relanti se oprea motorul cand aveam a.c. pornit iar compesorul se chinuia sa cupleze am mers la service au pus-o pe calculator si dadea eroare la motoras pas cu pas din cauza caruia scadea turatia de ralanti au curatat mpp -ul si clapeta si problema a disparut

      Comment


      • Am incarcat cu freon ieri ( ca numai racea asa de bine) si azi cand am plecat cu masina numai cupla compresorul. Am zis ca e prea mare presiunea si am mai apasat pe ventilele alea de umplere si nu a iesit nimic pe nici una din ele. O fi ramas blocat vreun ventil cand a incarcat si a pierdut tot peste noapte? Sau ce ar putea fi?

        Comment


        • bogdan2000 bani dati degeaba,daca respectivu nu tia verificat instalatia de AC ,pierderi posibile,simering compresor,conducte fisurate

          Comment


          • Salutare! Am şi eu o nedumerire. Poate s-a mai discutat şi nu ştiu eu dar am un mcv diesel 2007 care se comportă astfel (luat sh, în primăvară):
            De mers AC merge brici nu e problemă dar zici că am fantome în bord. . Sau ai impresia că e radioul pornit, dat încet şi nu prinde bine postul. Câteodată când îi dau drumul pt prima oară răsuflă mai tare, ca şi cum ai ofta, apoi tace un pic şi încep fantomele să şoptească . Câteodată mai tac dar începe iar.
            Nu mă deranjează în mod special, nu face zgomot tare dar se aude destul de clar, sunt curios dacă a mai întâmpinat cineva problema aceasta şi care e şmecheria că eu nu am mai văzut şi am tot "interacţionat" cu multe loganuri până acum.
            http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

            Comment


            • am logan din 2005(46000km) nu am schimbat kit distributie si incarcat freon niciodata.probema a aparut anul trecut dar slab, acum cu caldurile din aceste zile am avut a.c cuplat in treapta a-4-a si se auzea un huruit puternic la motor-ul care era in sarcina dar se auzea si cand nu este in sarcina dar mai slab,cand am oprit a.c. zgomotul ,,huruitul,,dispare.Mentionez ca nici aer-ul nu mai este asa rece. Trebuie sa pun freon sau este si de la curele.Multumesc pentu sfaturi....

              Comment


              • Zgomotoul e de la compresorul de aer conditionat, probabil nu mai are ungere. Du-te si incarca instalatia de freon la o firma care stie ce face. Majoritatea la 90-100 lei nu fac treaba buna.
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • Zgomotul e posibil sa fie si de la gmv din cauza ca e prea cald a trecut pe treapta 2.Oricum ar cam fi cazul sa te duci sa faci o verificare la ac si sa iti puna freon.
                  sigpic

                  Comment


                  • Face doar in trafic la viteza mica sau si la 80 la ora? Ca daca e prima varianta e normal, e compresorul in presiune mare, ca e f cald la condensor (categoria asa face toate).
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • si la viteza mica....
                      multumesc ptr. sfaturi....

                      Comment


                      • E normal, porneste gmv pe treapta 2.
                        GL-22-TOF

                        Comment


                        • Am si eu o problema la un 1.5 dci 85, fabricatie septembrie 2008. A/C-ul a functionat normal timp de 4 ani si doar vara asta incepuse sa nu mai bage frig. In iunie 2012 am reincarcat instalatia si a mers perfect pana acum cateva zile cand, atunci cand porneam aerul-conditionat, compresorul cupleaza, dar se aude din dreapta fata, in zona picioarelor pasagerului un zgomot ca la un compresor de aer de umflat rotile ca sa zic asa, un SSSSSS continuu si tare iar aerul bagat este cald!!

                          Conductele raman calde..

                          Am fost la cei care mi-au reincarcat instalatia, cica are presiune de 12 atmosfere, ca ar fi ok doar ca nu stiu de la ce ar fi problema.

                          Pana sa ma duc la Dacia, stiti care ar putea fi problema cu sasaitul ala? De atunci nu mai baga rece deloc deloc indiferent de treapta. Aeroterma functioneaza perfect, compresorul cupleaza si decupleaza cand doresc. Repet, am reincarcat-o cu freon acum 2 luni si a mers mereu A/C-ul...

                          Pot avea pierderi undeva?
                          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                          Comment


                          • Salut. Am si eu o problema urata la masina legat de aerul conditionat. Am observat zilele acestea, fiind foarte cald afara, ca de cate ori merg cu aerul conditionat pornit si mai prind si aglomeratie bara la bara, de merge masina mai mult treapta 1 si a 2-a, ca se ridica 6 liniute la temperatura lichidului de racire motor si pleaca treapta a doua la gmv. Daca nu merg cu aerul pornit, poate sa fie oricat de cald nu am problema asta. Daca afara este moderat ca si caldura, adica nu canicula, iar nu am probleme. Eu folosesc in general destul de mult aerul conditionat, iar de facut frig face. Ce poate sa fie? Multumesc.

                            Comment


                            • Ti-ai explicat singur, de asta exista treapta a doua la gmv, sa porneasca cand nu face fata prima treapta. E perfect normal.
                              [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                              Comment


                              • Ok. Asta am inteles. Da sa porneasca treapta a doua si sa am 6 liniute la lichid racire motor doar cand merge aerul conditionat pe timp de canicula? Ca daca opresc aerul, gata dispare problema. Nu mai intra treapta a 2-a, nu mai sunt 6 liniute. Si de functionat gmv-ul functioneaza in treapta 1. M-am dat jos din masina si am verificat. Multumesc.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google