Probleme Aer Conditionat.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Da ,,freonul intra la categoria CONSUMABILE si se plateste completarea chiar daca masina este in garantie.
    Daca freonul se pierde din alte motive de fabrica,,defecte ale instalatiei AC,,atunci se face reparatia pe garantie,,altfel nu!

    Comment


    • #47
      cat ar costa o verificare la DACIA + umplere instalatie cu freon si ulei?
      si cat ar costa la un service mai bun (de preferat din Bucuresti) ?
      Dacia Logan Laureat, 1.6 16V 105cp, Bleu Electrique

      Comment


      • #48
        120 ron cam asa ceva la service Buc.
        Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

        Comment


        • #49
          salutare
          am avut si eu probleme cu ac
          masina in garantie 1,6 16v septembrie 2008 am fost la service si ami a zis ca tre sa incarc cu freon ca nu e pe garantie e '' consumabil''. ca pana la urma defectul sa fie un fir ros de cureaua de accesorii.
          am sa revin cu poze

          Comment


          • #50
            @BRZ pai si cum ai depistat problema cu firul ros?

            160 lei parca e incarcare cu freon la Dacia.

            Mie totodata nici nu mai raceste bine si mai are si un miros de imbacseala cand pornesc AC-ul. Pana la urma mi-am facut programare la Cobalcescu, sa vad cu ce mai ma prostesc si astia.
            Dar ideea e ca si eu am avut probleme la cureaua de accesorii a trebuit sa inlocuiesc tot kitul cu tot cu intinzator..si asta in mare parte pentru ca inainte de aceasta operatiune imi schimbasem la un serv. Dacia curea accesorii pt ca se ciupise de la pietris..iar domnul mecanic a facut treaba buna, mia montato gresit. Adica pe fulia de alternator imi statea gresit. Cureaua are acele santuri la fel si fuliile iar fiecare fulie trebuie sa aiba mereu santul dintre motor liber. e mie imi atingea si scartaia, nu mai zic ca incepuse sa se roada.
            Deci as vrea sa stiu si eu despre ce fir ros era vb si mai ales cum lai depistat. Multumesc anticipat

            Comment


            • #51
              O reumplere cu freon m-a costat 151 RON la Adras Militari.
              http://images.spritmonitor.de/428841_5.png Logan 1.4 MPI

              Comment


              • #52
                o umplere cu freon m a costat '' la promotie '' 159 ron

                Comment


                • #53
                  Hai cu pozele alea ca sunt curios, sau macar spune ce fir ti-a ros. Instalatia ac e de la mama ei sau montata ulterior?
                  [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                  Comment


                  • #54
                    acestea sunt pozele
                    nu cred ca sunt prea concludente
                    dar in ultima poza e o piesa care ziceau eu ca tre sa fie schimbata pana sa vada ca firele erau roase(pozele sunt facute de mine in service , chiar daca nu cred ca aveam voie)
                    Attached Files

                    Comment


                    • #55
                      Asta-i buna, de ce sa nu ai voie sa faci poze. Sa nu furi secretele daciotilor.
                      Piesa cu pricina este captatorul de presiune iar grupul de fire din care face parte si firul ros drept la piesa cu pricina duc.
                      Last edited by vi_escu; 28 June 2011, 19:55.
                      [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                      Comment


                      • #56
                        daca masina este in garantie, doar verificarea instalatiei si a presiunii se plateste in service-urile Dacia? daca da, cat ar fi doar aceste operatii?

                        la mine cupleaza tr a 2-a, cand a fost ultima zi cu 34 a stat numai in treapta aia si scotea huruitul ala continuu.
                        Last edited by RADU 1.6 16V; 30 June 2011, 12:11. Reason: Automerged Doublepost
                        Dacia Logan Laureat, 1.6 16V 105cp, Bleu Electrique

                        Comment


                        • #57
                          Asa si trebuia sa stea. Huruitul il produce gmv care nu este echilibrat perfect. Intra la categoria asa face toate (mai mult sau mai putin)
                          [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by RADU 1.6 16V View Post
                            daca masina este in garantie, doar verificarea instalatiei si a presiunii se plateste in service-urile Dacia? daca da, cat ar fi doar aceste operatii?
                            Conform carnetului de intretinere verificarea instalatiei de AC se efectueaza la 3 ani.
                            Cu exceptia cazurilor de depresurizare, imputabile fabricantului, aceste costuri ii apartin utilizatorului.
                            El plateste acele sume, pe care ti le-am scris si eu si alti colegi.
                            Ce intelegi tu prin "verificarea" unei instalatii presurizate?
                            Crezi ca e precum la motor, ridici joja si te uiti la nivel?

                            Se efectueaza pur si simplu cu acel aparat pe care il vezi mai sus acea freonizare si aducere la nivel a uleiului.
                            O cantitate precisa de freon (cu un anumit tip) si o cantitate precisa de ulei (de un anumit tip)

                            Acum e limpede?
                            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                            Comment


                            • #59
                              ai fost foarte precis, zigur s-a inteles

                              eu cand ziceam de verificare, exact la depresurizare ma refeream, verificarea ei.
                              Last edited by RADU 1.6 16V; 1 July 2011, 10:55. Reason: Automerged Doublepost
                              Dacia Logan Laureat, 1.6 16V 105cp, Bleu Electrique

                              Comment


                              • #60
                                Am si eu o problema cu instalatia de aer conditionat, in sensul ca: dupa ce depasesc viteza de 60 km/h imi decupleaza compresorul si ramane doar ventilatia normala, daca reduc sub 60 la ora, cupleaza si functioneaza ok. Stiti ce poate fi?
                                Si mi-a mai pornit o data aerul dupa ce am mers mult cu masina in urcare prin munti (probabil cand s-a incalzit apa, a cuplat din nou).
                                Becul de consola ramane aprins, nu se stinge.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google