If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
… poți să mă ajuți cu schema electrică pentru partea de AC (comandă ambreiaj compresor și cele 2 trepte la electroventilator + circuit senzor presiune) la mașina asta (Logan 2008 1.5 dci 85 CP) …
atasez aici schema electrica, panoul sigurante habitaclu si motor plus cateva locatii, poate sunt de folos si altor colegi.
Presiune prea mare (HP) si compresor care cupleaza si decupleaza continuu.
Merg sa fac revizia la ac dupa 4 ani (cu toate ca era functional). Imi baga 500 ml freon (era setata alta masina in setarile aparatului), fata de 475g +/- si imi spune ca e presiunea inalta prea mare. 15.000 fata de 7.000. Zice ca e infundat radiatorul de ac. Da jos bara, ma duc la spalatoria auto, da cu jetul acolo. Ma intorc, bagam iar instalatia la aparat, baga 475g freon, presiune inalta 7.000, deci problema rezolvata.
Numai ca nu e asa! Intr-o zi de canicula, pornesc motorul, pornesc aerul conditionat, dau pe 4 ca sa fac racoare in masina. Dupa vreo 5 minute incepe sa cupleze si sa decupleze continuu.
Mi se spune sa inlocuiesc radiatorul aerului conditionat.
Nu ma pricep, dar nu mi se pare logic. Daca radiatorul e infundat sau murdar, atunci optureaza circulatia aerului, deci ventilatorul n-are de unde sa traga aer pentru radiatorul motorului si ar trebui sa se incalzeasca si motorul. Am fost atent la lucrul asta si nu se intampla. Am mers la drum lung, aerul conditionat oarecum functioneaza la viteze de deplasare mari, dar daca stau pe loc, la fel, cuplari si decuplari continuu.
Am mers pe solutia de compromis de a reduce cantitatea de freon. Azi ploua, deci nu pot testa daca am scapat de problema. La mine filtrul uscator nu e pe radiator ci e pe conducta, deasupra rotii dreapta fata.
Aveti idee de la ce ar putea fi? Nu imi place abordarea de a schimba piese pana se rezolva... (schimba radiatorul, daca tot asa face, schimba si filtrul uscator...)
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment