Probleme Ambreiaj Logan 1.4.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ambreiajul se strica repede de la sofer (in cele mai multe cazuri), de la montaj incorect (ceea ce include si reglajul cablului/Pedalei la ala hidraulic de pe cutiile JR5) si de la calitatea "remarcabila" a pieselor after market de la noi.Eu l-am schimbat tot kit-ul la 205.000 km ca ma enerva zgomotul rulmentului parca a costat 1200 RON la dealer motor 1.6. Placa si discul erau ok mai mergeau lejer 30.000 km, rulmentul bagabont subtiase vreo doi trei dinti din placa dar foarte putin :P
    Dupa schimbare a trebuit sa tractez o duba plina cu marfa(aprox 4 tone) cam 150 km, si merge si acum dupa 40.000 km de la schimb brici.Poate n-o sa tina 200.000km ca ala pus din fabrica dar nici sa patineze dupa cateva mii de km.Eu i-as face un guler frumos aluia de mi-l vindea.

    Comment


    • #17
      se poate inchide

      Comment


      • #18
        La mine pedala de la ambreiaj are o cursa relativ scurta (fata de un logan ambiance 2011 pe care l-am condus acum 2-3 zile)si se apasa cam greu.Ce poate fi?
        Tinc fest !!

        Comment


        • #19
          daca este pe cablu, si nu ai alte simptome, verifica cablul tragand cu mana de unde este prins in furca sa vezi cat de usor merge sau incearca se debreiezi apasand cu mana furca (poate fi depunere mizerie pe axul pe care culiseaza rulmentul ).

          Nu mai este de actualitate.
          Se poate inchide.
          Last edited by drdu; 14 January 2013, 09:02. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #20
            Exista vreo metoda prin care pot face pedaua de ambreiaj sa se apese mai usor, sa dau cu ceva vaselina sau solutie ceva, sau sa ung cu ulei camasa prin care trece cablul?
            Multumesc!
            Tinc fest !!

            Comment


            • #21
              Originally posted by Kalimera22 View Post
              La mine pedala de la ambreiaj are o cursa relativ scurta (fata de un logan ambiance 2011 pe care l-am condus acum 2-3 zile)si se apasa cam greu.Ce poate fi?
              Cursa efectiva la care se face debraierea este oarecum aceiasi la toate benzinarele; difera cursa totala a pedalei care poate fi mai mare daca aceasta este reglata foarte sus.
              Si tu poti ridica pedala, dar asta implica un control mai putin eficient al plecarilor de pe loc, deci nu cred ca e mai bine.

              Daca ai senzatia ca debraierea se face greu, poti scoate cablul din parghia de debraiere si sa-l "plimbi" inainte inapoi, in camasa acestuia; daca merge usor si nu agata, atunci e ok, iar senzatia ca debraiaza mai greu e in functie de mai multi factori; pivot debraiere, bolt pedala, rulment de presiune si in discul de ambreiaj, diafragma(soarele) acestuia.
              Last edited by IancuMIC; 25 January 2013, 20:09.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #22
                adica din cauza mizeriei din carteru ambreiajului,se depune pe culisa rulmentului de presiune si pe nuca furcii de debraiere,uzura cablului de ambreiaj in camasa exterioara,uzura pedalei de ambreiaj in locasu de prindere a cablului si axului pedalei de ambreiaj

                Comment


                • #23
                  La mine ambreiajul a dat semne de oboseala la 200000km, nici nu prea merg eu cu piciorul pe ambreiaj. Mai mergea, dar trebuia sa plec in concediu la greci si am hotarat sa il schimb, sa nu am probleme pe acolo. Kit ambreiaj original (valeo FRANCE) am gasit cu 180 lei (asta in mai 2012). Aveti grija ca ambreiajul valeo (valeo se pune si pe masina din fabrica) este de doua feluri: unul turcesc de 2 bani si unul frantuzesc care este ok. Diferenta se vede foarte usor, pe cel frantuzesc este gravat numele (valeo), iar pe cel turcesc este scris cu un fel de tus, de vopsea. Ce nu mi-a placut la kit-ul pe care l-am pus eu a fost rulmentul de presiune care nu era ca cel original (cu buza care calca pe placa intoarsa, ci era cu buza mica, ca cel de dacia 1310). Trebuia sa iau separat rulment ca cel original si costa 70 lei, cam scump. In rest placa si discul super ok. Nu luati ambreiaj decat original, este o piese importanta si care se schimba greu (dureaza 4-5 ore in cazul in care aveti rampa sau canal). In Pitesti mecanicii particulari iau 150 lei manopera, service-ul cred ca dublu.

                  Rulmentul de presiune original este de doua feluri, cu buza aia care calca pe placa intoarsa si cu buza aia simpla. Ambele sunt originale, dar se pare ca cel cu buza intoarsa este tip vechi, dar este mai bun, iar cel cu buza simpla este tip nou, dar nu prea reusit.
                  Last edited by MihaiiahiM; 26 January 2013, 12:39. Reason: Automerged Doublepost
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    IancuMIC - se desfce usor, ca nu prea ma pricep.Eventual pot pune un ulei ceva pe acea camasa, sa circule cablul mai bine prin interiorul ei?
                    Tinc fest !!

                    Comment


                    • #25
                      Se desface foarte usor; e destul sa vezi cum e prins cablul de parghie, in comp. motor, problema e ca nu cred ca din cauza cabluluii poate debraia greu, cel mult "merge" sacadat, datorita unui cablu cu toroane rupte.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by IancuMIC View Post
                        si in discul de ambreiaj, diafragma(soarele) acestuia.
                        Mi se pare ca ceva "scirtie",in explicatie...!

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Kalimera22 View Post
                          IancuMIC - se desfce usor, ca nu prea ma pricep.Eventual pot pune un ulei ceva pe acea camasa, sa circule cablul mai bine prin interiorul ei?
                          Este cea mai mare greseala sa faci asta. Am mai spus in nenumarate repetate randuri prin posturile mele...vaselina sau uleiul pe cablu atrage praf inaintru camasii si in maxim 1-2 mii km s-a zis cu cablul.

                          Praful intra prin zona in care este dezvelit cablul...acolo unde se face reglajul cursei la pedala

                          Comment


                          • #28
                            Prefer un cablu de ambreiaj "blocat" din cauza prafului atras de ulei, vaselina, decat unul, uscat ruginit, care se blocheaza efectiv; da' e doar o parere.
                            La 1.4, cand m-am plans in service ca nu-mi place cum merge ambreiajul, dupa verificari, l-au inlocuit; pana am vandut masina, nu am mai avut probleme.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • #29
                              pai tocmai ca praful corodeaza interiorul cablului si il blocheaza intr-un final.

                              o solutie buna este izolarea partii expuse la praf...mai ca as baga mana in foc pentru solutia asta

                              Comment


                              • #30
                                Am si eu o problema ,cand incetinesc si virez stanga,dreapta avand viteza 20km/h se aude un scartit asta se intampla deobicei dimineata , poate fi ambreiaju?(cand am facut revizia in urma cu 2 luni au gasit un joc la tija de la bieleta de directie)
                                http://www.loganclub.ro/forum/ct_90_b_u_z-t57569.htmlsigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google