Probleme Ambreiaj Logan 1.4.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Arunca-ti o privire la placutele de frana. Poate fi o planetara nestransa (piulita aia mare din mijlocul jantei) si in viraje atinge placuta de disc.
    sigpic

    Comment


    • #32
      Eu de aproximativ o saptamana atunci cand calc pedala de ambreiaj pana la capat si schimb treapta pedala daca apesi tare scapa si se mai duce la podea un pic

      Problema asta este si cu motorul oprit pe liber sau nu.
      Last edited by john Q; 28 November 2013, 10:55. Reason: Automerged Doublepost
      "light up the darkness" Bob Marley

      Comment


      • #33
        Coboara foarte putin pedala, prin desurubarea piulitei/lor de la cablul de ambreiaj.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #34
          Ok prin asta se rezolva dar poate imi explicati si fenomenul.Dupa ce calc pedala pare ca s-a dus de tot dar daca apas mai tare mai scapa un pic.
          "light up the darkness" Bob Marley

          Comment


          • #35
            Foarte posibil ca acel hop sa vin din ansamblul nuca/furca. Din cauza usurii, s lipsei lubrifiantului si a cursei marite sa se gripeze.
            Asa imi facea si mie cand nu ungeam acolo. Cum gresam bine cum disparea.

            Comment


            • #36
              Adica cu putina vaselina se rezolva,unde anume sa ung cu vaselina la furca dar unde exact?
              "light up the darkness" Bob Marley

              Comment


              • #37
                La 5-7 cm dupa ce intra in cutie, furca se aseaza pe o bila. Intre furca si bila incearca sa bagi vaselina.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by alessandro View Post
                  Este cea mai mare greseala sa faci asta. Am mai spus in nenumarate repetate randuri prin posturile mele...vaselina sau uleiul pe cablu atrage praf inaintru camasii si in maxim 1-2 mii km s-a zis cu cablul.

                  Praful intra prin zona in care este dezvelit cablul...acolo unde se face reglajul cursei la pedala
                  Oare de ce la motociclete cere prodcatorul sa se curete si sa se unga cablurile bowden (2 de acceleratie si unul de ambreiaj) la fiecare revizie? Ca nu e bun uleiul acolo?
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • #39
                    Pentru ca la motociclete au protectie si nu intra praful !

                    Daca nici eu nu am schimbat 10 cabluri de ambreiaj...cel mai mult a rezistat cand nu am gresat cu nimic si am protejat sa nu intre praf.

                    Da este buna gresarea dar trebuie neaparat protejat cu ceva. daca nu, efectul este fix invers.

                    Am taiat cablul de ambreiaj la un moment dat iar inauntrul lui am gasit uleiul/vaselina bagate de mine amestecate cu un praf foarte fin care se simtea si la mana ca este abraziv.

                    Pana si bicicletele au protectii si merg adaptate la cablul nostru de ambreiaj. La Clio exista un fel de simerging pus pe cablu care ajuta foarte mult.
                    Last edited by alessandro; 28 November 2013, 18:53.

                    Comment


                    • #40
                      daca tot schimbati kitul de ambreiaj, faceti un efort mic si luati si volanta de 1.6. kitul costa fix la fel, dar discul e mult mai mare. am ramas surpins sa vad ca ditai cocogeamitea de masina are 180mm, fix ambreiajul de dacia1300!

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by alessandro View Post
                        La 5-7 cm dupa ce intra in cutie, furca se aseaza pe o bila. Intre furca si bila incearca sa bagi vaselina.
                        Am incercat cum ai zis dar abia poti sa bagi mana pana la furca,este un manson de cauciuc acolo,nu am reusit sa il dau la o parte.
                        "light up the darkness" Bob Marley

                        Comment


                        • #42
                          Tragi de mansonul de cauciuc si iese. Bagi vaselina cum poti mai bine.

                          O posibila rezolvare a scartaitului ar fi (dar nu am incercat) inlocuirea cablului de ambreiaj cu unul de Renault 19.
                          Cablul asta are un fel de simering chiar acolo unde intra cablul in teaca. La fiecare apasare a pedalei simeringul curata cablul de mizerii, praf, apa etc...si acestea nu mai corodeaza cablul in interior.

                          Am mers pana acum cu 3 Renault 19, toate de prin 92-93. Pedala de ambreiaj mergea perfect.
                          Am si desfacut un cablu de 19 in primavara iar inauntru era curat, fara mizerie iar vaselina era inca acolo.
                          Attached Files

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google