@juann
@Octavian
Nu se strange pur si simplu "cu simt de raspundere" capacu' ala.
In primu' rand, se strang suruburile capacului dupa o anumita ordine, incepand de la mijloc, oarecum "in spirala" daca vrei sa-i zici, spre margine (schema e data in manualu' de service), a.i. sa nu faca burta garnitura, si in al 2-lea rand, se strang cu cheia dinamometrica la o valaore fixa de Nm.
In cazu' in care e nevoie sa schimbi garnitura, sub nici o forma sa nu si dai cu pasta de etansare. Si asta e specificat in manual
P.S. vb in cunostina de cauza, am schimbat garnitura aia pe garantie, in 2006 cand avea masina cca. 3000Km
@Octavian
Nu se strange pur si simplu "cu simt de raspundere" capacu' ala.
In primu' rand, se strang suruburile capacului dupa o anumita ordine, incepand de la mijloc, oarecum "in spirala" daca vrei sa-i zici, spre margine (schema e data in manualu' de service), a.i. sa nu faca burta garnitura, si in al 2-lea rand, se strang cu cheia dinamometrica la o valaore fixa de Nm.
In cazu' in care e nevoie sa schimbi garnitura, sub nici o forma sa nu si dai cu pasta de etansare. Si asta e specificat in manual
P.S. vb in cunostina de cauza, am schimbat garnitura aia pe garantie, in 2006 cand avea masina cca. 3000Km






. Am fost azi la motorservice de pe Bulevardul Nicolae Grigorescu pentru o banala revizie de 3 ani ...toate bune si frumoase ...au schimbat baietii uleiul si filtrele dupa care sunt anuntat ca masina are o problema si anume " pierderi ulei distributie " asa scrie in certificatul de control. Mi-au spus ca sunt niste scurgeri de ulei in zona distributiei si m-au chemat miercuri pt verificari mai amanuntite si rezolvarea problemei pe garantie .Precizez ca masina face 3 ani in decembrie si am 19.000km Logan 1.6 16v . Va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi. Mersi !










Comment