@cristianpaul cum a zis și colegul anterior e de la simering... La tine șuruburile sunt curate... La mine se vedea clar ulei pe cele 2 șuruburi
Da Ulei Pe La Cureaua De Distributie
Collapse
X
-
Am inteles. Aveti idee cam cat duce manopera unei asemeni operatii? Am citit pe paginile anterioare ca acel pinion trebuie tratat intr-un fel. La ce se refera la acest tratament? Vine el cu rugozitati, trebuie pilit? Nu inteleg prea mult dar sa stiu ce ii cer mecanicului. Va multumesc frumos inca o data pentru ajutor, multa sanatate!
Comment
-
Mai exact, celebrele pinioane facute de Sinterom care au creeat probleme in special la logan 1 intre anii de fabricatie 2006-2008.Originally posted by Drogas View Postdin cauza porozitatii materialului din care e facut pinionul de anternare a pompei de ulei
Solutia...se schimba (nu se "trateaza") pinionul obligatoriu.
Cand ai observat pierderile, cati km are masina si cate distributii schimbate are la activ?
Manopera...e scumpa. Variaza intre 250-300lei si pana la dublu' primei sume in reprezentante, ptr. ca implica multe de demontat / remontat.Last edited by Kojak; 27 October 2014, 11:38.
Comment
-
Dacă masina este în garanție ți l schimba gratuit. Pe mine m a costat 100 manopera l la meseriaș foarte bun de cartier... Antrenat la Dacia... Am schimbat tot atunci și distribuția. A fost un lot de Logan de prin 2008 cu problema asta. Ma bucur ca am scăpat. Pe timpul verii nu m a deranjat. Dar odată cu venirea frigului îmi baga miros urat de ars la incalzire...www.loganclub.ro
Comment
-
Dincontra...de prin 2008 incoa' incidenta a scazut semnificativ. Cele mai multe probleme legate de speta asta s-au semnalat ptr. modele din anii 2006-2007.Originally posted by cristianu View PostA fost un lot de Logan de prin 2008 cu problema asta.
Am avut 6 interventii in reprezentanta pana mi-a fost schimbat nenorocitu' ala de pinion...devenisem deja prea familiarizat cu fenomenu'.Last edited by Kojak; 27 October 2014, 11:50.
Comment
-
Ai pinion Sinterom clar, e doar o chestiune de timp si de rulaj al masinii pana cand se intampla fenomenul observant de tine.Originally posted by cristianpaul View PostE din 2005, schimbat distributie la 50000 in 2012. Acum are 70000, deci dupa 2 ani de la schimb si 20000 a inceput sa curga.
Din cate am mai citit pe la voi, in 2005 nu se puneau pinioane romanesti.
S-au zgarcit la un amarat de pinion care pe CLIO nu facea probleme niciodata.
Rezolvarea e chiar montarea unui astfeld e pinion cu sigla de Renault, care se pune la Clio.
Am avut aceiasi problema cu logan fabricatie aprilie 2008 rezolvat pe garantie.
Cu piese din reprezentanta : kit distributie pinion si simering =500 de ron + manopera tot pe acolo la reprezentanta.
Iti recomand sa nu astepti prea mult, uleiul ala nu face bine la curea...
Comment
-
Dci-ul nu era asamblat in uzinele dacia in 2005 asa ca nu avea de unde sa aiba pinioane de sinterom. Pinionul de pompa ulei a fost o chestie specifica motoarelor 1.4 ,1.6 mpi,asamblate si asimilate in uzina dacia. Stiu ca 1.6 16v si dci-urile veneau de afara in 2005.
Comment
-
La schimbarea distributiei nu se schimba semeringul decat daca sunt scurgeri de ulei pe la el. @cristipanul din ce spui pare a fi o problema de semering. Eu la al meu am avut probleme cu pinionul ,dar eu am 1.4 mpi si a fost din lotul cu semering de sinterom. Ciudat e ca la mine a aparut scurgerea de ulei dupa 35000km . Repet dci-ul din 2005 nu era fabricat in romania.
Comment






Comment