Probleme La Franare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    nu...nici vorba
    am mai strans piulita o tura sau parca chiar mai putin de o tura....trebuie cheie de 10 acolo, daca tin eu bine minte

    Comment


    • #47
      Ok merci o sa incerc sa vad

      Comment


      • #48
        chiar nu stie nimeni, sa-mi dea si mie un raspuns laproblema mea??????
        Nu intotdeauna ce este frumos este si adevarat, dar nici ce este adevarat nu este intotdeauna frumos.

        Comment


        • #49
          @etylan la tine e sigur de la discuri....altceva nu este de suspectat in acest caz.
          poate le-ai montat fara sa verifici planeitatea cu butucul rotii (voprea, rugina, mizerie).

          Comment


          • #50
            Originally posted by etylan View Post
            ....................................

            la inceputul luni ianuarie anul asta am ramas fara asigurare si fara ITP, masina a stat vreo 3-4 saptamani pe bara nu am mai circulat cu ea timp in care au ruginit discurile, inainte de a ramane fara asigirare si ITP nu am avut nici o problema cu franele, in fine

            am facut ITP-ul si asigurarea si acum constat ca trepideaza foarte tare cand franez

            are cineva vreo explecatie la asaceva, nu cred ca discurile s-au ovalizat stand masina pe loc

            mentionez ca discurile sunt EBC USR si placutele greenstuff tot de la EBC, desi nu cred ca are importanta asta
            Daca vibreza si la frane usoare, ai un disc stramb.
            Daca vibreaza numai la frane tari, probabil ca ABS-ul nu merge cum trebuie.

            Si eu am schimbat discurile pentru ca m-am trezit la un moment dat ca vibreaza volanul, si chiar nu-mi aduc aminte sa fi fortat tare tare franele, sau cu discurile incinse sa fi trecut prin vreo baltoaca...pur si simplu intr-o dimineata la o franare mai tare asa am simtit o usoara vibratie in volan, care dupa vreo luna de mers s-a intensificat.

            La viteze mari nu-ti vibreaza volanul..? Mie imi vibra pe la 125-130/h, era de la disc.

            Comment


            • #51
              problema este in felul urmator ca nu vibreaza tot timpul de exemplu


              dimineata cand e frig si discurile sunt recii nu am nici o problema, dupa o perioada incep sa apara vibratiile din ce in ce mai tare pe masura ce se incalzesc, dar si cand sunt calde nu face asa tot timpul
              Nu intotdeauna ce este frumos este si adevarat, dar nici ce este adevarat nu este intotdeauna frumos.

              Comment


              • #52
                tot de la discuri e....uite de ex. dupa ce sunt "calde" cum zici tu...si nu trepideaza la acel moment, fa o mica curba (dreapta sau stanga) si o sa vezi ca iar vor trepida.

                Comment


                • #53
                  o sa le desfac cand se face mai cald si s vad exact despre ce este vorba, desi nu cred ca este de la discuri, mai degraba de la planeitate poate a ruginit sau ceva de genul asta
                  Nu intotdeauna ce este frumos este si adevarat, dar nici ce este adevarat nu este intotdeauna frumos.

                  Comment


                  • #54
                    La mine blocheaza doar dreapta , si placutele sunt mai uzate pe dreapta ...presupun ca e dusa pompa ...
                    MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

                    Comment


                    • #55
                      SALUTARE! Ieri am schimbat placutele de frana! Se pare ca am fost tras in teapa!
                      Cand am fost la revizia de 30000 am fost sfatuit (de cei din reprezentanta) sa schimb placutele ca, cica erau uzate. Si le-am schimbat. Problema a fost ca jmekeru de mecanic a schimbat placutele - doar cele din exterior, deci 2 bucati, da de platit am platit patru. Aseara cand am scos pe cele vechi, surpriza- cea din interiorul rotii abia daca mai avea vreo 3-4 mm grosime cu totul. Deci clar aia nu a fost schimbata. Asa ca daca mai schimba careva ceva la masina in service-urile Dacia, recomand sa stea pe langa mecanic sa vada daca intr-adevar fac ceea ce zic ca fac. Acuma, cu masina iesita din garantie am trecut la un mecanic din localitate, foarte bun si mult mai de incredere decat cei din reprezentanta!
                      Salutare la toti si 1.000.000 Km fara probleme! Pa!

                      Comment


                      • #56
                        Pai placutele de pe interior se uzeaza mai repede decat alea de pe exterior.

                        Comment


                        • #57
                          teoretic..practic nu e o regula.
                          ale mele erau uzate invers...cea din exterior era mai uzata cu 1mm - 2mm decat cea din interior.

                          Comment


                          • #58
                            Practic se uzeaza placuta de pe interior pentru ca apasa pistonul direct pe ea si o preseaza pe disc, teoretic e tot asa...

                            Comment


                            • #59
                              pai care era diferenta intre cele interioare si cele exterioare?
                              sigpic

                              Comment


                              • #60
                                pai pistonul apasa cu o forta egala cu cea care trage placuta exterioara.
                                teoria nu este valabila intotdeauna, cel putin nu in cazul meu.
                                diferentele sunt foarte mici dar sunt.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google