Curea Alternator Desirata, Iar Si Iar..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Cureaua poate sarii din 2 motive.
    1-fulie de DCI pe MPI sau invers
    2-Rola intinzatoare dezaxata(la MPI cu clima si DCI,cele cu arc)
    La DCI sint foarte mari sansele sa bage bucati de curea de accesorii sub capacul la distributie si sa faca o tocanita de supape.Aceeasi treaba se poate intimpla si la MPI,dar mai rar.
    Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

    Comment


    • #32
      La mine a sarit catre exterior.Pana sa sara am auzit un fluierat in mers la 90km/h si apoi de vreo doua ori la pornire.Logan 1.4.cu AC si servo-directie,Laureat,2005.Am cumparat cureaua.Intrebare:trebuie sa schimb si rolele?Rola intinzatoare se schimba cu tot cu mecanism?In manualul de service spune ca atunci cand se inlocuieste cureaua,obligatoriu se inlocuiesc si rolele(doar rolele).La ce ar trebui sa ma mai uit ca sa depistez o eventuala problema.Masina o am la 30 de km de cel mai apropiat service.Pina la service eu o sa fiu"mecanicul"

      Comment


      • #33
        Pe rola intinzatoare cum si unde sta cureaua?
        Daca ai posibilitatea fa o poza sau mai multe,de sus in care sa se vada asezarea curelei pe role si fulii si punele aici sa vedem si noi.Poate asa te putem ajuta.
        Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

        Comment


        • #34
          Originally posted by mady View Post
          Intrebare:trebuie sa schimb si rolele?Rola intinzatoare se schimba cu tot cu mecanism?In manualul de service spune ca atunci cand se inlocuieste cureaua,obligatoriu se inlocuiesc si rolele(doar rolele).
          In Manualul de service scrie;
          "In momentul inlocuirii curelei, inlocuiti obligatoriu galetii intinzatori si galetii infasuratori"
          Decizia iti apartine.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #35
            La mine nu sarea cureaua, ci se facea ferfenita . Problema era ca fulia de la alternator era pentru DCI, iar mie imi trebuia de MPI. Daca rolele sunt in stare buna, nu e neaparat sa fie schimbate. Presupun ca se recomanda schimbarea rolelor deoarece cureaua isi face un canal pe acestea.

            Comment


            • #36
              Asta este,ca trebuie sa ajung la masina care a ramas in zapada si cu cureaua rupta si nu stiu ce sa fac, sa cumpar si galeti sa nu-i cumpar?Oricum o sa merg in service cu ea cand ajung la oras dar daca nu tine cureau pina la oras?Sau daca nu e o problema(mare) la galeti si o sa-i schimb degeaba...

              Comment


              • #37
                Parerea mea suna cam asa: Schimba doar cureaua pentru inceput si vezi ce se intampla dupaia, o curea continental e in jur de 50 lei, fata de role care sunt de la 100 in sus (poate sa fie o simpla uzura a curelii). Sau mai poti face un lucru mergi cu masina fara curea pana la service, doar daca ai baterie buna. Nu vei avea servo, ac si nu se va incarca bateria. Te va tine cam 20-30 km pana se descarca complet. Eu am mers fara curea cam 10 km fara probleme, dar aveam baterie noua...

                P.S. e destul de complicat sa schimbi rolele pe vremea asta

                Comment


                • #38
                  La asta m-am gandit si eu.O sa schimb doar cureaua si mai vorbim.

                  Comment


                  • #39
                    Am reusit sa pun cureaua si sa ajung la service.Aici s-a descoperit urmatoarea problema:fulia de la alternator defecta.Astazi am schimbat-o.Sa vedem cum merge.Poate nu mai sare( cureaua).Multumesc pt. raspunsuri.

                    Comment


                    • #40
                      Salut! Am un logan 1.6 mpi si de curand am schimbat fulia de la alternator cu una de diesel si rola intinzatoare ,cea fixa si cureaua toate de origine. De cand am facut modificare imi rupe continuu rola intinzatoare si apoi cureaua de accesorii. Am fost in 3 serviceuri si toti au spus ca fulia este foarte buna pentru ca si ei au montat si imi schimba doar cureaua si rola de la intinzator. Cureaua si rola intinzatoare se rupe in maxim 100km parcursi.

                      Masina are 108.000km,an 2005,model laureat full cu GPL.

                      Comment


                      • #41
                        Mda, mecanicii romani. La mine imi pusesra tot fulie de diesel ca cica era mai buna. Schimba fulia cu una pt benzina si totul va fi ok. Eu nu am mai schimbat cureaua de atunci . Si ei imi spuneau ca fulia de diesel e buna . Spor

                        Comment


                        • #42
                          Ei, hai ca asta-i ceva nou; fulie alternator de dci, mai proasta decat aia de benzinar.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #43
                            Nu e mai proasta. Chiar din contra, am impresia ca e genul care nu se strica niciodata. Doar ca nu se potriveste pe benzina

                            Comment


                            • #44
                              Adica sfasaie cureaua?

                              Comment


                              • #45
                                Nu fulia sfasaie cureaua. Fulia de dci e cu cativa mm mai inspre exterior. Asta determina cureaua sa nu mai cada fix drept pe role si pe celalte fulii, creand un rulaj stanga dreapta, aproape insesizabil. Nu as putea sa spun exact ce rupe cureaua. Probabil de la miscarea stanga dreapta se agata undeva. Cert e ca nu merge fulia de dci pe mpi. Cel putin la modelele 2005. Poate s-au schimbat lucrurile intre timp. Recomand sa o schimbi. Eu prima data nu mi-am dat seama ca s-a rupt si firul de pe ea s-a incolotacit peste tot de a blocat motorul. M-a ajuns atunci toata afacerea aprox 2000 lei cu inlocuit supape, fulia de la distributie etc.
                                Last edited by MoLoCEL; 10 January 2014, 21:24. Reason: lei

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google