Modificare Pompa De Injectie Delphi 1,5 Dci Pt A Nu Mai Bloca Injectoarele!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    vrem si noi detalii sau postează un filmuleț big_electro61 daca se poate.

    Comment


    • #47
      @big_electro61 Am gasit asta... http://www.piesemasini.net/www-piese...320d-sub-scaun De pompa asta e vorba?

      Ai obturat iesirile de retur de pe pompa delphi?
      Last edited by Fyrestarter; 7 May 2012, 11:37. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #48
        Originally posted by B997NDL View Post
        pompe delphi de pe Logan ?! incepand cu ce luna? nu s-or gasi de cumparat ca sa o inlocuiesti pe cea cu probleme ?!
        Pompa de Delphi DDCM 1.2 pentru LOGAN nu e cu nimic diferita de aia de Clio 3 sau de kangoo cu injectie Delphi din an similar, idem si pentru injectoare.
        Chiar nu a bagat nimeni de seama ca doar anumite toroape au pilitura si ca cele fabricate de prin 2009 in coace nu prea se mai plang de asta, chiar si la km multi? Daca big electro a modificat una din aia bineinteles ca nu a facut pilitura.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • #49
          Citesti doar pe sarite? A spus clar ca a modificat mai multe si functioneaza. Si nu cred ca te mananca sa modifici ceva daca nu ai probleme cu acel ceva.

          Comment


          • #50
            Originally posted by einstein1984 View Post
            Pompa de Delphi DDCM 1.2 pentru LOGAN nu e cu nimic diferita de aia de Clio 3 sau de kangoo cu injectie Delphi din an similar, idem si pentru injectoare.
            Chiar nu a bagat nimeni de seama ca doar anumite toroape au pilitura si ca cele fabricate de prin 2009 in coace nu prea se mai plang de asta, chiar si la km multi? Daca big electro a modificat una din aia bineinteles ca nu a facut pilitura.
            pai a mea e iesita din fabrica in iunie 2009. sa inteleg ca s-ar putea sa din cea cu "diamond like carbon" ?!

            Comment


            • #51
              Originally posted by Fyrestarter View Post
              @big_electro61 Am gasit asta... http://www.piesemasini.net/www-piese...320d-sub-scaun De pompa asta e vorba?

              Ai obturat iesirile de retur de pe pompa delphi?
              Pompa prezentata e foarte buna.Nu am obturat nimic pe retur,nu e nevoie,dimpotriva,surplusul de debit si presiune se duce pe retur cum e gindit de fabricant.Cind m-am referit la modelele noi,m-am gindit la cele ce au pompa electrica in rezervor,ce face exact acelasi lucru ca pompa electrica montata exterior.Managementul injectiei la modele noi a fost modificat un pic,in sensul ca regulatorul de presiune este pe inalta presiune, a fost modificata pompa de inalta presiune...tehnica evolueaza...!

              Comment


              • #52
                dar ce inseamna modelele noi mai exact? ce motorizari si din ce ani ? sau nu stii 100% ?

                Comment


                • #53
                  In acceptiunea mea,model nou=pompa in rezervor.In 2012 nu stiu daca mai este vreun brend care sa foloseasca pompa de aspiratie in managementul injectiei.

                  Comment


                  • #54
                    Si atunci mai porneste? Cand pun contactul, pompa electrica baga 4 bari... Nu scapa toata presiunea pe retur? Alte modificari mai trebuiesc facute? Legatura intre pompa ,,de joasa" electrica si cea de inalta cum ai facut-o pt a rezista presiunii de 4 bari? Se poate pune un filtru suplimentar intre pompa de bmw si cea de inalta fara a scadea presiunea debitata de prima? Sau se poate monta inainte de filtru de motorina cu care e echipata masina cu un randament bun? Tu ce fel de pompa folosesti? Stiu... Sunt o mie de intrebari care trebuie clarificate... Dar din dorinta de a face ceva ca lumea... Mai bine intreb...

                    Comment


                    • #55
                      Inteleg faptul ca e dorinta si ai intrebari,dar in pompa nu ai voie sa gresesti.Principiul de functionare il poti invata chiar de pe net,dar montarea si demontarea le inveti numai pe "viu",atunci poti intelege teoria,si o poti aplica,inclusiv la micile modificari.Sa te apuci fara un bagaj minim de cunostinte,nu te sfatuiesc...ma gindesc la urmari...!

                      Comment


                      • #56
                        Cred ca te referi la greseala mea privind regulatorul de debit... Am uitat de el. Pompa nu prea e complicata iar modificarea se poate face relativ usor... Parerea mea... Nedumerirea care ma mai incearca e treaba cu locul montarii pompei de ,,joasa" in sistem. Ca noi romanii avem o vorba... Dupa ce te arzi cu ciorba sufli si-n iaurt Poate face si asta span...

                        Comment


                        • #57
                          Stie cineva unde gasesc Rotor pompa, Rulment si role? La un pret accesibil? Zicea solan ceva de 130-180 de ron... Unde gasesc la pretul asta?

                          Comment


                          • #58
                            Salutare domnilor,
                            Vreau sa transmit tuturor celor care tin la masina si la viata lor sa nu faca aceasta modificare. Va expun doar cateva motive pe care si alti colegi le-au remarcat :
                            - In cazul unui accident pompa neavand o comanda "inteligenta" va arunca carburant peste parti fierbinti ale motorului. Se poate isca un incendiu de toata frumusetea. Cine va plati pierderile de vieti omenesti ?
                            - Instalatia de alimentare cu carburant NU este proiectata sa functioneze cu presiune !!!
                            Daca masina ia foc credeti ca " geniul din sufragerie" va raspunde cumva ?
                            Decat sa facem aceste modificari "pe romaneste" de ce sa nu gasim adevarata cauza pentru care mizeria trece de filtru si ajunge in pompa cu toate problemele care care apar dupa aceea.
                            De ce Logan-urile sau Renault-urile vandute afara ajung la 400 000 Km fara probleme ?
                            Poate ca acolo nu exista mecanici iresponsabili care schimba filtrul fara o curatenie elementara, poate ca acolo motorina indeplineste standarde internationale, poate ca acolo nu se fura motorina si se revinde ca pe la noi, etc, etc.
                            Asa ca domnilor lasati inventiile mioritice si aveti grija de masini si de viata voastra sau a celor dragi.
                            Cu stima.

                            Comment


                            • #59
                              nici nu-mi puneam problema s-o fac. cum am mai zis, mai binele e dusmanul binelui.

                              Comment


                              • #60
                                Stati linistit domnule adam.sorin. Se adapteaza conform pompei de alimentare de la laguna 2 dci. Care are pompa de alimentare externa.
                                Last edited by Fyrestarter; 13 May 2012, 19:55.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google