Modificare Pompa De Injectie Delphi 1,5 Dci Pt A Nu Mai Bloca Injectoarele!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • adicata2003
    replied
    Loganul meu MCV din 2008 de 85 CP, are acum 174000km. Absolut nicio problema pana in momentul de fata. Sistemul de injectie este oriinal.

    Leave a comment:


  • pacurar_m
    replied
    Sunt nou pe acest forum, chiar nu îmi poate raspunde nimeni.

    Leave a comment:


  • pacurar_m
    replied
    Va salut, dețin un Logan 1.5 dCi, la care vreau sa fac modificarea la pompa, dar nu îmi este clar un lucru: pana la urma mai este necesar obturarea traseelor de motorina indicate de solan sau se scot din pompa de joasa strict paleții și arcurile fără alte modificări?
    Mulțumesc

    Leave a comment:


  • B59MPI
    replied
    Am pus o poza cu pompa
    Attached Files
    Last edited by B59MPI; 30 September 2016, 20:46.

    Leave a comment:


  • B59MPI
    replied
    a mea este 2005.

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    daca aveti masini din 2009 si dupa, faceti degeaba modificarile, fiindca pompa nu mai produce pilitura. pompa are un strat de diamond like carbon

    Leave a comment:


  • B59MPI
    replied
    cred ca asta e pompa pe care trebuia sa o folosesti 0 580 464 089
    daca merge pe 1.9 dci, sigur merge si aici. ma apuc si eu cat de curand sa fac modificarea. e cineva prin bucuresti care se ma ajute cu ceva cunostinte?

    Leave a comment:


  • cristi_ony
    replied
    In sfarsit am reusit ai eu dar varianta corecta ca sa porneasca masina este sa nu se scoata nimic din pompa de inalte si se pune pompa electrica pe contact si gata ,asa pompa electrica asigura motorina pentru pompa de joasa si pompa de joasa asigura motorina pentru pompa de inalta fara pilitura pentru ca atunci dand da la automat se facea pilitura pana se amorsa in secunda aia care invartea electromotoru, e singura varianta de pornire in rest nu face presiune suficienta ori nu am avut eu pompa de benzina decat de 3 bar si nu a fost suficient de puternica

    Leave a comment:


  • cristi_ony
    replied
    Buna ziua, as avea si eu o intrebare daca stie cineva, daca acele 4 came sau pistonase la pompa de inalte, 2 dintre ele arata bine fara uzura dar celelalte 2 sunt praf , as vrea sa le scot sa ramana doar cele 2 bune , o mai face presiune doar cu ele, si am incercat varianta cu pompa electrica si cei 4 carbuni si arculetele scoase si nu am decat un bar pesiune in rampa dupa cum arata testeru, am incercat sa infund returul dar tot rimpul incepe sa curga ba pe la conducta de tur ba pe la conducta de retur, multumesc anticipat masina este logan 1.5 diesel euro 3
    Last edited by cristi_ony; 27 July 2016, 13:01.

    Leave a comment:


  • capriursu
    replied
    Va salut, dupa efectuarea a 1000 km cu pompa electrica am verificat filtrul pus dupa pompa si ce sa vezi pilitura de cupru de la peria colectoare a rotorului pompei electrice si cred ca si putin din carbuni, deci nu este bine, am montat kit nou la pompa de transfer si am trecut la normal, daca a facut cineva modificarea ce pompa electrica a folosit dar va rog sa fim seriosi ca din auzite nu rezolvam nimic. idea este buna dar pompa electrica ????? poate nu am avut pompa potrivita, desi am cumparato noua.

    In legatura cu paletii de la pompa de transfer sunt primi care fac pilitura, cine nu crede sa demonteze si se convinge singur.

    Leave a comment:


  • einstein1984
    replied
    Colega, vezi ca DLC e pe capul de inalta, ca ala face pilitura, nu pe pompa de transfer care e nevinovata.
    Si poate mai incetati naibii cu stocurile alea ca nu are nimeni piese pentru 3-4 ani de productie pe stoc.

    Leave a comment:


  • lenush64
    replied
    Aceeasi pompa de aspiratie poate fi fabricata in SUA, Europa,India,etc. Din surse neoficiale,s-a zvonit ca loturile problema au fost fabricate in India,dar ajungind in stocurile Renault,trebuia sa scape de ele.Efectul ansamblarii acestei pompe(Clio,Logan,etc.),nu a fost placut pentru Renault,drept urmare a fost imbunatatit tratamentul(DLC),nemaifiind probleme ulterior.

    Leave a comment:


  • einstein1984
    replied
    Aruncati degeaba pompa aia de transfer cu palete, aceiasi pompa a fost pe pompele LUCAS de pe motoarele F8Q din 91 (clio 2) pana prin 2006 (papucul diesel) si nu a dat pilitura vreodata. Pe common rail brusc o banuie toata lumea ca ar face pilitura. Pompa electrica e o complicatie inutila care rezolva fix nimic.

    Leave a comment:


  • lenush64
    replied
    Sunt suficienti 3,5bari,pentru a asigura necesarul pompei.Spun asta deoarece am vazut modificare facuta cu pompa electrica de benzina.Nu stiu cit va rezista...,dar functioneaza!
    Last edited by lenush64; 9 October 2015, 21:02. Reason: x

    Leave a comment:


  • capriursu
    replied
    Salut toti detinatorii de 1,5 dci, am schimbat supapele de retur role cap hidraulic si facut modificarea cu pompa electrica externa. am facut 500 km, deocamdata porneste foarte bine, mentionez ca am schimbat supapele la 60k si acum la 155k, revin cu foto si comentarii, daca cineva stie ce presiune trebuie sa asigure pompa electrica s-au ce presiune asigura pompa de transfer limit[ max-min, multumesc

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google