"Solutie / Pasta Minune" Marca Dacia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Asa a venit si fratemiu din Germania cu o solutie si a fost bagata intr-un VW Passat din 1982 deoarece avea probleme....tremurat etc. Mi-a spus sa merg pana consum intreg rezervorul in care era aditiv si sa nu ma sperii daca masina va scoate fum negru. Am terminat rezervorul si masina circula si azi .

    Toata treaba consta intr-un aditiv bun, nu cele care sunt pe rafturi in Real sau Carrefour.
    real power..... diesel power by

    Comment


    • #32
      Originally posted by ion_R5 View Post
      Cum stai cu filtrul de motorina? Ai cumva aer (neetanseitati) pe circuitul de alimentare al pompei de injectie?

      Daca cu solutia respectiva mergea rotund, ma gandesc la probleme in alimentarea pompei de injectie (filtru motorina colmatat, aer in instalatie, probleme de etanseitate pe circuitul motorinei... sau eventual ceva apa in motorina?)

      Pana la urma va trebui sa iei niste motorina de foarte buna calitate (OMV sau ce crezi ca e mai bun) - si alimentezi direct dintr-un bidon de plastic de 5 l, (filtrul de motorina sa fie nou)

      Bidonul cu motorina sa fie tinut in casa sa se incalzeasca (sa aiba un minim 18 - 20 grade celsius), iar alimentarea pompei de injectie sa o faci prin "cadere libera" - ca sa fii sigur ca nu ai probleme de alimentare a pompei cu motorina. Vezi cum merge in conditiile astea. Daca asa merge bine, inseamna ca trebuie sa iti cureti rezervorul, traseul conductelor de motorina si evident filtrul actual este colmatat. Daca nici asa nu merge, inseamna ca ai alte bube si trebuie schimbate niste piese.
      Asa am facut la papucul de la lucru (1,9 D) si cu bidon mergea brici.
      Cand tragea din rezervor prin filtru tremura din toate maruntaiele si se balbaia.
      Schimbat element filtrant filtru motorina si garnitura filtru, verificat buson rezervor, suflat cu aer comprimat tevile de la rezervor.
      Nu am mai avut probleme.
      Trage un pic de motorina intr-un recipient si vezi daca e ok si motorina ...

      Comment


      • #33
        Eu am testat aceasta solutie pe multe masini care au avut pompele de inalta blocate si dupa aceea la 90% din cazuri nu au mai avut probleme de pornire.

        Am testat-o si pe masina mea. Merge bine masina porneste bine la rece mai ales pe frigurile astea.

        Cu toate astea si la mine face figuri motorul la rece din cauza acelui regulator de presiune de pe pompa dar asta este pana nu crapa de tot nu il schimb.
        sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

        Comment


        • #34
          Si la mine mai da "in nas" la relantiu cat e rece. La majoritatea masinilor este normal la noi.Motorina proasta si frigul de afara. Dupa ~5 min. merge super.
          Masinile mai rasarite au chiar un incalzitor de motorina inainte de filtru sau incorporat in filtru.
          De asemenea au filtru destul de mare cu surub de purjare, sonda de incalzire (cu doua fire groase), senzor de apa (doua fire mai subtiri) si decantor transparent sa vada ochiu`.
          Mai exista si un incalzitor tubular ce are in interior o teava prin care trece motorina si se incalzeste. Ma gandesc ca se poate lega pe un circuit auxiliar cu bujiile incandescente si cu o temporizare in functie de temperatura ...
          Treaba asta am vazut-o la Mitshubishi, au avut probleme cu un lot ce l-au trimis prin Finlanda ...
          Acum la butoiu` nostru ce sa zic ... avem acum o exceptie ca e frig ... apoi vine caldura ...

          Solutia minune cred ca isi face treaba curatand mizeriile lasate de motorina "buna" de la noi.
          Last edited by lau; 7 February 2012, 00:45.

          Comment


          • #35
            @ion_R5 filtrele, distributie sunt noi, au cam 5k de cand am facut revizia. Tremuratul a fost si inainte sa dea frigurile. Motorina acum am de la MOL, tot asa face (indiferent de motorina, face la fel) oricum, alimentez doar de la popma si le-am incercat pe toate, inafara de Lukoil de care nici nu vreau sa aud. Una dintre solutii ar fi sa incerc un circuit inchis ca si in cazul aditivului, cu motorina, sa vedem asa daca tremura. Se poate totusi sa traga aer pe undeva. Daca incerc cu motorina si nu tremura e clar ca problema este altundeva sau am sa ma duc la service unde am platit degeaba sa incerce ei miscarea asta, macar la ei in hala e cald
            Cunoscatorii stiu, inginerii intuiesc.

            Comment


            • #36
              Originally posted by valli View Post
              Sa ne anunti si pe noi ce reactie au avut cei de la servis.
              Raspuns service:
              -sa curatam EGR-ul (a fost curatat deja) tot la ei
              -sa punem pe tester (a fost tot la ei)
              -sa dracu lacu (a fost tot la ei)

              Pana la urma am sa renunt la ideea de a merge la service si caut pe altcineva, asa cu presupusul (pe banii mei) pot da si eu.
              Stima.
              Cunoscatorii stiu, inginerii intuiesc.

              Comment


              • #37
                vad ca tot incerci sa te pacalesti pe tine ca defectul nu este de la injectoare ) eu zic sa refaci injectoarele si sigur va merge ceas asta daca pompa de injectie este si ea verificata.nu te mai complica cu aditivi...prostii.succes
                Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

                Comment


                • #38
                  Oare de as incerca sa ma pacalesc !?
                  Imi tot bat capul sa-mi dea cineva un rapsuns clar si raspicat, un disgnostic ferm, despre asta este vorba aici. Vreau sa stiu de ce tremura motorul si atat. Daca e vb de schimbat / reparat/ reconditionat injectoare le fac si asta dar nu am sa ma duc pe bajbaite. Pacaleala vine de la service care habar nu au ce sa-mi spuna si sa-mi dea un diagnostic cum trebe. Pacaleala vine dee la ei ... la mine in buzunar.
                  Cunoscatorii stiu, inginerii intuiesc.

                  Comment


                  • #39
                    dute la un service de reconditionat injectoare si or sa ti spuna ei dc balbaie motoru....mai mult ca sigur cel putin 2 dintre injectoare dau mult pe retur,fata de celelalte.vezi sa nu ti topeasca si pistoanele la un moment dat.bafta
                    Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

                    Comment


                    • #40
                      S-a verificat si chestia asta si returul e ok. Plus de asta, pe solutia de curatare de ce nu sacadeaza motorul daca cel putin 2 dintre injectoare dau mai mult decat trebe, gandindu-ma logic ... ar trebui sa sacadeze motorul fie ca e pe motorina fie pe solutia de curatare.
                      Cunoscatorii stiu, inginerii intuiesc.

                      Comment


                      • #41
                        Cere o explicatie la servis, sa-ti explice exact de ce cu pasta minune a mers motorul brici iar cand ai trecut pe carburantul normal a inceput sa mearga sacadat.

                        Comment


                        • #42
                          Am cerut, mi s-a zis sa curatam EGR, sa punem pe computer, bla bla....deci nici un raspuns concret. Sincer mi-a ajuns pana la gat abordarea marca Dacia. Cum am zis, la schimbat un bec e super ok, in rest pasta. No offence, sunt si service-uri bune, nu pot zice ca nici unul nu e de treaba dar ceea ce gasesti aici in zona ma refer si la orasele din jur e sub orice critica. Ideea e ca m-am ofticat rau acum si am sa ma duc cu un set de solutii de la mine gen curatat IMV, circuit inchis cu motorina din rezervor sa vedem asa ce si cum dar pentru asta trebe sa mai stau sa prin meseriasul de aoclo liber.

                          PS. sunt ofticat pentru ca si la Dacia 130 dinainte de logan tot asa cu presupusu au dat si am umblat la ei de numai eu stiu de cate ori. Toate umblaturile pt o singura problema: franele nu prindeau cum trebuie atat m-am tot plimbat pana tot nu s-au rezolvat problemele.

                          PS la PS ma astept de la un service ca desigur pe banii mei sa ia masina si sa o intoarca pe dos si sa-mi rezolve problema indiferent de cate ore sta masina pe elevator sau meseriasu langa maisina mea.
                          Scuze mutle pt off-topic.
                          Cunoscatorii stiu, inginerii intuiesc.

                          Comment


                          • #43
                            Nu vreau sa jignesc pe nimeni dar cred ca nu avem meseriasi atat de bine pregatiti pe cat ar trebui, totusi ai pretentii cand te duci la un servis Dacia, din punctul meu de vedere acei meseriasi ar trebui sa stie pe de rost motoarele si rezolvarea concreta a problemelor nu sa bajbaie pana au norocul sa afle ce se intampla cand o masina nu merge cum ar trebui, ca de aia e servis Dacia.

                            E foarte frustrant cand meseriasii de la reprezentante isi dau cu presupusul pe banii nostri. Oare si in Germania or fi la fel de ,,bine" pregatiti meseriasii?
                            Last edited by valli; 10 February 2012, 18:03. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #44
                              E frustrant mai ales (cel putin pt mine personal) ca niciodata nu am fost cu masina la nici un "Dorel" niciodata, nu am folosit la masinile care le-am avut decat piese de origine / service dedicat...niciodata nu am cerut sa mi se faca ceva gratis, mi-am respectat masina si am dus-o la ea acasa unde trebuia reparata in caz ca era ceva necaz cu ea.
                              In Germanica se lucreaza cu mai mult simt de raspundere, nu este permisa bataia de joc, oamenii sunt testati inainte sa puna mana pe o masina sa faca interventii. Nu cred ca are rost nici macar sa pomenim de alta tara mia ales Germania....e la milti ani lumina distanta de noi din toate punctele de vdr.
                              Stima.
                              Scuze din nou pt off-topic.
                              Cunoscatorii stiu, inginerii intuiesc.

                              Comment


                              • #45
                                Am curatat eu injectoarele cu solutie WYNN'S si a avut efect: au scazut trepidatiile la relanti si trage mai bine. Cost DOAR 27LEI. Procedura:
                                - se cumpara solutie WYNN'S originala (sa nu scrie in bulgara sau rusa pe eticheta)
                                - se cumpara 1 metru furtun transparent de 10mm (3 LEI)
                                - un filtru benzina DACIA (4LEI)

                                Se taie furtunul in doua si inca odata in doua unul din ele pe care se pune filtru(in general pe tur)
                                Se conecteaza furtunele direct la motor pe tur si retur si capetele se baga in bidonul cu solutie. Se lasa motorul la relanti pana se termina solutia(30min).Si GATA.
                                Masina are 120.000KM si nu a fost curatata niciodata.Am si uitat cum tragea cand era noua.Acum a inviat.
                                Last edited by robradu; 29 March 2012, 08:58.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google