Probleme Electrice -semnalizare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    electrice

    La un logan 1.5 din 2006 cand semnalizez stanga se aprind toate 4 semnalizarile(si stanga si dreapta).
    La semnalizare dreapta functioneaza normal.
    Am scos mufa de pe butonul de avarie si nu se schimba nimic...
    A mai intalnit cineva defectul acesta?
    Last edited by 77sky; 22 January 2013, 13:27.

    Comment


    • #17
      Citeste si tu cateva posturi mai inapoi, din acest topic si ai sa te edifici.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #18
        Originally posted by o8MeLC View Post
        Nu mai deschid un alt topic sper sa ma ajutati aici. De acum 1 an cand am dat motorul jos si l-am pus inapoi am sesizat la inceput sa imi pierde ora playerul.Nu mai tin minte exact daca pierdea si posturile radio dar cu siguranta ora nu tinea. Se intampla in anumite zile dar nu am vazut o legatura. Dupa o perioada problema a disparut dar a aparut alta. Daca stau cu motorul oprit si dau muzica mai tare luminozitatea diplay-ului de la player scade si uneori chiar intra in mod de avarie si se opreste pentru 2 secunde. (boxele pe fata sunt originale si pe spate niste infinity pe 13 de 30-35 w rms). Am mai observat acum ca daca ascult muzica putin mai tare si pornesc motorul se opreste casetofonul ca in cazul de mai sus si revine dupa. Va puteti da o parere despre problema daca exista sau este normal sa faca asa?
        Oprirea radio,cind se actioneaza electromotorul este corecta si normala,deoarece radio este conectat cu amplificarea pe accesorii,care este decuplata cind se porneste motorul.

        Comment


        • #19
          Originally posted by IancuMIC View Post
          Citeste si tu cateva posturi mai inapoi, din acest topic si ai sa te edifici.
          Le-am citit toate ,dar cred ca nu ai inteles problema expusa de mine. Verificarile respective le-am facut deja ,dar aici e vorba de alta problema .
          Am mai verificat blocul de lumini si UCH prin inlocuire cu altele de pe masina unui coleg ,si problema persista, cred ca e ceva de pe instalatie ?...

          Comment


          • #20
            Originally posted by big_electro61 View Post
            Oprirea radio,cind se actioneaza electromotorul este corecta si normala,deoarece radio este conectat cu amplificarea pe accesorii,care este decuplata cind se porneste motorul.
            Inchiderea casetofonului se face doar in cazul in care volumul este undeva peste 50%. Daca este mai incet nu se opreste. Din ce cauza imi taie alimentarea cand e motorul oprit si muzica este data mai tare?

            Comment


            • #21
              Originally posted by eumihai View Post
              Am mai verificat blocul de lumini si UCH prin inlocuire cu altele de pe masina unui coleg ,si problema persista, cred ca e ceva de pe instalatie ?...
              Verifica starea mufei din stanga jos, sub mocheta; cea dintre stalp si scaunul soferului.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #22
                Originally posted by eumihai View Post
                La un logan 1.5 din 2006 cand semnalizez stanga se aprind toate 4 semnalizarile(si stanga si dreapta).
                La semnalizare dreapta functioneaza normal.
                Am scos mufa de pe butonul de avarie si nu se schimba nimic...
                A mai intalnit cineva defectul acesta?
                Am avut si eu problema asta si era de la diodele de la alarma.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by o8MeLC View Post
                  Inchiderea casetofonului se face doar in cazul in care volumul este undeva peste 50%. Daca este mai incet nu se opreste. Din ce cauza imi taie alimentarea cand e motorul oprit si muzica este data mai tare?
                  Cu radio-casetofonul,scos din bord si pornit,se verifica valoarea tensiunii de alimentare(curent permanent si curent prin contact),fata de masa din cupla,in timp ce se modifica volumul peste 50%.Posibil sa fie probleme de contact imperfect,pe alimentare(plus si masa) sau daca radio ramine alimentat,dar dispare doar semnalul audio,e posibil sa lucreze o protectie pe integratul final,cind volumul este peste un nivel ce poate distruge integratul.

                  Comment


                  • #24
                    salut. la problema cu casetofonul care spui ca se opreste singur era important de mentionat ce model de casetofon ai, si cum este montat. Casetofoanele marca sony in general cand simt scadere de tensiune se opresc singure. cat depre pierderea orei si a memoriilor radio este f important daca este montat corespunzator. orice masina are pe instalatia electrica a casetofonului 3 plusuri. plus permanent, plus pe contact, plus pe pozitie. daca sunt montate corespunzator nu pierde memoria radio si nici ora. ori este montat gresit, ori bateria masinii da semne de oboseala.

                    problema cu semnalizare deapta sau stanga si merg ambele semnalizari poate fi cauzata de releul semnalizare care este incorporat in butonul de avarii... incearca sa faci o proba cu alt buton
                    Last edited by geaglesmerles; 27 January 2013, 16:40. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by geaglesmerles View Post
                      problema cu semnalizare deapta sau stanga si merg ambele semnalizari poate fi cauzata de releul semnalizare care este incorporat in butonul de avarii... incearca sa faci o proba cu alt buton
                      Nu stiu de ce dar nu te cred, doar daca faci o poza cu releul ala de semnalizare, din butonul de avarii.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by geaglesmerles View Post
                        salut. la problema cu casetofonul care spui ca se opreste singur era important de mentionat ce model de casetofon ai, si cum este montat. Casetofoanele marca sony in general cand simt scadere de tensiune se opresc singure. cat depre pierderea orei si a memoriilor radio este f important daca este montat corespunzator. orice masina are pe instalatia electrica a casetofonului 3 plusuri. plus permanent, plus pe contact, plus pe pozitie. daca sunt montate corespunzator nu pierde memoria radio si nici ora. ori este montat gresit, ori bateria masinii da semne de oboseala.

                        problema cu semnalizare deapta sau stanga si merg ambele semnalizari poate fi cauzata de releul semnalizare care este incorporat in butonul de avarii... incearca sa faci o proba cu alt buton
                        Nu cred ca lipsa plusului pozitie,influienteaza cu ceva efectele precizate.Nu s-a precizat,in prezentarea problemei ca ar fi cazul de baterie descarcata sau cu probleme(motorul porneste),cititi cu atentie prezentarea...! Nu s-a precizat daca se taie alimentarea sau se taie semnalul audio(important)...!Incearca sa deslusesti functiile UCH-ului, si vei intelege functionarea sistemului de semnalizare si avarie...! Ia-o incet,bine va fi!

                        Comment


                        • #27
                          problema mea este ca inainte de a da motorul jos nu imi aduc aminte sa fi facut asta. Bateria este destul de noua si mai puternica decat cea de fabrica. Ma gandesc ca o fi o problema din cauza unei mici (foarte mici) trepidatii la relanti data de un fel de consumator care intra contant la un intervat de o secunda . un fel de vrum vrum vrum. greu sesizabil pentru cei din masina dar usor pentru mine. Am schimbat tot pe aprindere, injectoare, mpp. Au mai ramas culbutorii sau o problema electrica.
                          Last edited by o8MeLC; 27 January 2013, 23:10.

                          Comment


                          • #28
                            Salut baieti, am si eu o problema cu semanalizarea pe partea dreapta, acum sa va spun cum s-a ajuns aici:
                            1- mergeam pe drum si mi s-a ars siguranta de la pozitii pe partea dreapta, am schimbat-o si totul a fost ok.
                            2- in aceeasi zi mi s-a ars siguranta mare cea de 15 de la avarii si butonul de deblocare usi si nu stiu cu ce mai are legatura, si nici nu mi-a mai pornit masina, am depistat-o repede si am schimbat-o; totul merge.
                            3-azi constat ca mi s-a ars iarasi aceeasi siguranta, am schimbat-o din nou si constat ca semnalizarea pe dreapta nu mai funtioneaza, adica merge cateva secunde cu un semnal luminos foarte slab apoi se opreste.
                            Acum chiar nu mai stiu de la ce poate sa fie.
                            Daca a mai patit cineva ceva asemanator va rog sa ma ajutati si pe mine ca nu ii mai dau de cap, multumesc.
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              salut
                              postez si eu o problema cu semnalizarea.
                              am montat un kit de faruri cu lupe si module cu leduri pt semnalizare. in momentul in care pun semnalul, incepe normal iar apoi fff repede (l-a fel se intampla cand aveam scurt pe stopul spate dar s-a rezolvat cu wd40 si curatare pini).

                              ce poate fi ?
                              From Miami 2 Ibiza
                              Voucher
                              http://i39.tinypic.com/302s7zr.png

                              Comment


                              • #30
                                Am rezolvat problema, aveam stopuri ''tuning'' si imi facea masa un fir la care i s-a deteriorat izolatia la papucul care intra in mufa.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google