Scartait Scurt La Accelerare Brusca

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    eu stiu unul in Bucuresti unde mi am schimbat eu ambreiajul si am fost foarte multumit.
    eu am dat atunci 240 ron. acum poate s a mai scumpit

    Comment


    • #17
      Deci pana acum posibile cauze:
      1. Discul de ambreiaj
      2.Rulmentul de presiune
      3.Priza sau axul cutiei
      4.placa de presiune
      Daca nu are mecanicul idei ii dau eu macar destule sa aiba ce desface

      plus una de la taica-miu si anume furca de debraiere si anume ca ar fi intrat praf pe acolo si de aceea scartaie.
      Last edited by john Q; 18 April 2012, 11:35. Reason: Automerged Doublepost
      "light up the darkness" Bob Marley

      Comment


      • #18
        2.-rulmentul, nu prea cred
        3.- foarte putin probabil.
        Furca, nici atat.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #19
          IancuMic discul asta de ambreiaj este posibil sa se toceasca neuniform?Eu ma gandeam si la volanta fiindca masina a stationat ceva vreme si sa nu se fi ruginit ceva pe acolo.

          Masina o folosesc pe distante scurte mai mult si destul de rar
          Last edited by john Q; 18 April 2012, 11:58. Reason: Automerged Doublepost
          "light up the darkness" Bob Marley

          Comment


          • #20
            Nu cred ca se poate uza neuniform, pentru ca el are miscari de rotatie complete.
            Socurile in transmisie pot avea ca si cauza, elementele de amortizare ale socurilor(arcurile), de pe disc, decalite sau sarite, sau diafragma placa de presiune cu deschidere inegala; fisuri pe lungimea acesteia, sau lamele rupte.
            Last edited by IancuMIC; 18 April 2012, 12:09.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #21
              De arcurile alea stiu,dupa ce se incalzeste zdrangane destul de rau.bataia,rontaiala aia de diesel nici nu stiu cum sa o denumesc

              Salut,aseara am rugat un mecanic sa se uite sub capota.Eu ambreiam iar el asculta sunetul produs(scartaitul)In plus in mers si la ambreiere si la debraiere si numai la viteze mici se aude scartaitul respectiv.I-am spus ca eu cred ca ar putea fi din ambreiaj iar el razand putin imi spune ca AMBREIAJUL NU SCARTAIE,poate rulmentul dar mai degraba huruie.Concluzia:tampoanele motor/cutie viteze trebuie schimbate,de aceea trepideaza bordul la plecare,senzatia aia de rupere la ambreierea mai violenta.

              suntetul respectiv se aude din zona volantei,spatele bateriei si asta m-a dus cu gandul la ambreiaj
              Last edited by john Q; 19 April 2012, 08:50. Reason: Automerged Doublepost
              "light up the darkness" Bob Marley

              Comment


              • #22
                cine stie cum si cate sunt?

                MUltumesc pentru multele raspunsuri primite.Am aflat ce era.Motorul este prins in trei tampoane,ultimul fiind cel de jos numit si bieleta atirasturnare,ala era f***t si mi-a afectat si celelalte tampoane.Se poate inchide
                Last edited by john Q; 20 April 2012, 08:46. Reason: Automerged Doublepost
                "light up the darkness" Bob Marley

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google