Descarca Bateria Extrem De Repede

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    am rezolvat problema am schimbat alternatorul cu totul si masina si-a revenit . Mi s-a cerut in service pentru puntea de diode si releul de incarcare 500 lei (manopera inclusa) asa m-am descurcat eu cu 280 cu alt alternator (manopera inclusa) multumesc de raspunsuri
    Interactive Design Lights & Sound <- click

    Comment


    • #17
      Originally posted by pirvu_alex View Post

      Am pus aparatul de masura pe borne si alternatorul incarca 12.8
      Originally posted by IancuMIC View Post
      Lipsa incarcare.
      Nici nu se putea altfel; 12.8v nu e tensiune cu care sa incarci bateria.
      Bine ca ai scapat de stres.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #18
        Salut. scuze ca nu are lagatura cu postul.... spuneti-mi daca sunt bune valorile pe care le am la baterie.... cand e doar contact... 12 v si cand este pornita intre 13 - 14 ... sunt bune ? multumesc

        Comment


        • #19
          Baterie in stand-by, la mai mult de 12 ore de la oprire incarcare, ideal 12.5v, in timpul incarcarii(functie de turatia motorului si consumatori), 13.5-14.4v;
          Last edited by IancuMIC; 30 June 2012, 23:39.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #20
            Ce insemna intre 13 si 14 V?
            13,2 ...13,8...
            Tebe sa fie 14 sau ceva peste 14V.

            Comment


            • #21
              Pe site-ul Rombat sunt indicate valorile de incarcare normale: 14-14.4 maxim
              Tensiunea bateriei (deci cand motorul este oprit!) la 12.55 este in alerta, la 12.8-normal (dar se masoara dupa cel putin 12 ore, nu imediat dupa oprirea motorului).
              Cand mi-am cumparat bateria m-au pus sa aprind faza lunga, aveam 13.98, admis (pentru intocmirea certificatului de garantie)
              De curiozitate, acasa, am pornit toti consumatorii: faza lunga, bec ceata, proiectoare, rezistenta luneta si oglinzi, AC pornit pe tr II (deci cam toti) aveam cca 13.8 V.
              Chiar fara nici un consumator se stabilizeaza pe la 14-14.10
              Last edited by 77sky; 1 July 2012, 11:15.
              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

              Comment


              • #22
                De exemplu: ieri am mers cu masina, am parcat-o si a doa zi cd am vrut s-o deschid alarma nu o deschidea, telecomanda de pe cheie nu o deschidea. Am deschis-o direct cu cheia in butuc. Bag cheia in contact, rasucesc si nimic. Nu bord aprins nu demaror nici macar un sunet mic de ceva. Ies din masina si pun aparatul de masura pe baterie 0 volti. Moarta complet.
                Asta s-a intamplat de 2 ori din august pana acum.

                E versiunea laureate, deci am totul pus pe ea nu am mai umblat la nimic. Masina e cum a venit din fabrica cu exceptia ca acum are pe ea a doua baterie ce a fost schimbata pe garantie.

                Oricum o voi duce in service cd se termina cu zapada asta ca nu are cum sa intre platforma pana la masina.

                Sunt curios daca a mai patit cineva asa ceva ca sa stiu cum discut cu Dacia si cum fac reclamatii. Practic nu ma pot baza pe o masina noua care fac 20 km pe zi. Birou casa gradinita. Masina are 2000 de km. mai am si alte masini dar nu am patit asta niciodata

                Comment


                • #23
                  Ai consumatori care-ti descarca bateria cand nu ar trebui (cand sta in parcare).
                  Indiferent, masina e noua, in garantie, deci hopa la service. Faci scandal ca s-a mai intamplat o data si probabil cineva cu 2 neuroni in cap va masura corect consumul.

                  Comment


                  • #24
                    am un vecin care in ultima vreme are probleme cu bateria, de vreo 2 saptamini a cumparat o alta baterie de la magazin dar si cu aceasta baterie are aceasi probleme ,,in 4 zile se descarca,,. Am masurat curentul fara consumatori si este de 0,98 A. ,care trebuie sa fie valoare maxima la consum ?

                    Comment


                    • #25
                      35 mA

                      http://despretot.info/2012/02/verifi...umulator-auto/

                      Comment


                      • #26
                        Salut!

                        Primul meu post pe site e legat de o problema cu...bateria, imi imaginez eu.

                        Am fost la Cernica. Ne-am intors. Ne-am oprit la niste mici prin Bucuresti. Dupa vreo 2 ore ne-am intors la masina.. tzac tzac tzac.. totul stins.. ceas resetat. Niciun martor aprins, niciodata pornit greu. Masina e un 1.4 MPI din 2005 cu servo, fara AC, vreo 44.000 km. In fine.. mi-a dat cineva curent si a pornit fara probleme. In drum spre casa am oprit la un semafor, dupa care am incercat sa plec cu a 2-a de pe loc.. moment in care a palpait bordul de cateva ori si s-a oprit motorul. Am impins-o..a plecat.. am ajuns acasa.

                        Azi am pus multimetru pe ea - sub 9 volti cu contactul pus. N-a avut cine sa ma ajute sa pornesc motorul. Dupa ce am incercat din nou sa pornesc a ramas aprins martorul de air-bag o perioada.

                        Bateria e Rombat Calciu xxAh din... august 2012
                        Last edited by fiyah1; 24 March 2014, 15:49. Reason: detalii suplimentare

                        Comment


                        • #27
                          Cu incarcarea bateriei cum stai?
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #28
                            Nu te mai chinui sa o impingi si sa intelegi, pentru ca bateria e de vina. Daca zici ca e din august 2012, inseamna ca mai e in garantie. Fugi la ei si vezi care e treaba.
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment


                            • #29
                              Dupa doua sapt de stat si o baterie moarta am aflat ca am un consumator >uch-ul.
                              Consuma 0.20A constant.
                              Sa vedem cum il reparam.

                              Comment


                              • #30
                                @fiyah1, Salut domnule, pana sa mergi cu bateria la garantie, masoara neaparat si cum stai cu incarcarea, cu motorul pornit si fara consumatori trebuie sa ai intre 14.3 si 14.7, iar cu toti consumatorii porniti minim 13.3 (asa scrie in cartea service Logan). Daca incarcarea e buna atunci 100% bateria e problema. Bafta si asteptam vesti noi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google