Pompa Apa Logan 1.6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pompa Apa Logan 1.6

    Salut este greu sa ajung la pompa de apa la un logan 1.6 mpi ?Ma refer ca vreau sa ma uit daca pe acolo pierd antigelu daca i umed pe acolo .Ce trebuie sa desfac pe acolo ca sa ajung pana la pompa numa sa ma uit ?Ca am fost la mecanic sa se uite pe unde pierd antigelu (precizez ca pierd antigelu din borcan)si tot sa uitat si a zis ca 100% i pompa de apa fara sa desfaca nimica si as dori sa ma uit daca chiar pompa este de vina sa nu o cumpar degeaba si sa fie de altundeva problema plus ca trebuie sa cumpar si cureaua de distributie atunci

  • #2
    Pompa de apa este putin mai sus de roata de la arborele cotit. Poti sa desfaci capacul de sus de la curea si vezi daca este cureaua uda (asta in cazul in care pierde ceva mai rau antigel).

    Daca motorul este cald se poate sa nu vezi daca pe acolo curge deoarece se evapora de la caldura motorului si pe acolo ramane doar o sare alba.
    real power..... diesel power by

    Comment


    • #3
      Daca pierzi pe la pompa se vede in jurul ei o urma alba, un fel de materie nisipoasa de la antigelul scurs si uscat acolo.Daca schimbi pompa nu cred ca trebuie schimbata si cureaua de distributie desi vice-versa stiu ca e necesara.Bafta!!!

      Comment


      • #4
        Acum problema este cum ajung la pompa sa vad daca se vede urma respectiva de depuneri si atunci cumpar pompa si ma duc sa il schimbe dar vreau sa fiu sigur sa nu cumapr degeaba pompa si problema sa fie din alt loc

        Comment


        • #5
          Scoate roata din stanga fata si tot carenajul de plastic...acolo o gasesti

          Comment


          • #6
            Deca iau jos roata fata stanga cum stai in fata masini si plasticele respective ajung direct la pompa ?pompa nu este protejat de nici un scut sau ceva?

            Comment


            • #7
              Eu cand am vazut pompa la al meu era in procesul de executie al distributiei.M-a chemat mecanicul langa el sa-mi arate acea urma de antigel din jurul pompei.Cu parere de rau marturisesc ca nu retin exact daca mai era vre-un capac pe acolo .

              Comment


              • #8
                Ok multumesc frumos de ajutor o sa incerc sa ajung la pompa sa vad care este treaba daca vad ceva urme de curgeri

                Comment


                • #9
                  Alo!!!! Distributia este pe partea dreapta, nu pe stanga.
                  Te sfatuiesc sa nu umblii acolo de unul singur ca e complicat sa dai capacul jos de la distributie.
                  Poti sa dai roata dreapta jos si apoi sa demontezi deflectorul de apa de sub proiector si aparatoarea de plastic dinspre motor.
                  O sa apara fulia de la cureaua de accesorii si deasupra ei incepe capacul de la distributie, iar sub fulie este roata dintata a curelei de distributie de la arborele cotit.
                  In mod normal, daca zici ca se pierde mult antigel, ar trebui sa curga prin spatele acelei fulii, pentru ca pe acolo se poate scurge uleiul sau antigelul pierdut.
                  Atentie la pierderile de antigel sau ulei(semeringuri)pentru ca acestea pot deteriora cureaua de distributie prematur.

                  Comment


                  • #10
                    Miii de scuze.Dreapta!Vinovat 100%.Inca odata scuzele mele!

                    Comment


                    • #11
                      Ca sa nu deschid un alt topic vreau sa va intreb un lucru am schimbat intre timp pompa de apa si cureaua se pare ca am avut piereri de antigel pe acolo nu mult da am avut si dupa 1 saptamana si ceva am observat ca din nou imi dispare antigelu din borcan si m-am tot uitat pe la motor si am constatat ca imi curge calumea pe la termostat

                      Acum ce vreau sa va intreb vreau sa fac aceasta operatiune singur sa schimb termostatul mai mult pentru garnitura ca am inteles ca acolo este buba de acolo curge .Cum procedez la aerisirea instalatie dupa ce schimb termostatul ?Daca stie cineva il rog frumos sa imi explice pas cu pas .Si cu cat antigel sa ma pregatesc sa completez?Multumesc

                      Comment


                      • #12
                        aerisirea se face singura, umplii borcanul cu lichid pornesti motorul si astepti sa intre GMV' ul dupa care completezi pana la semn si gata, mai urmaresti cativa km daca scade si daca nu ai rezolvat-o

                        Comment


                        • #13
                          Ai un aerisitor la logan, iti atasez o poza cu el, pentru operatia cu termostatu sa ai pregatit minim 2L antigel si 1L apa distilata, cand o sa desfaci carcasa termostatului verifica cu atentie si furtunele care iasa de acolo, am vazut la un logan carcasa termostatului fisurata, asa ca mare atentie.
                          Attached Files
                          Last edited by puiuC; 28 August 2012, 14:37.

                          Comment


                          • #14
                            Da vezi cand faci operatiunea asta motorul sa nu fie incins,risti niste arsuri si motorul si apa sunt destul de fierbinti.

                            Comment


                            • #15
                              Ok multumesc de ajutor o sa incerca in weekend sa vedem ce iasa. Apropo ce furtune trebuie sa gasesc acolo la termostat ca nu inteleg ?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google