Pompa Apa Logan 1.6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut!
    Am un logan 1.6 cu 62k km si acum 2 zile cand m-am dat jos sa deschid portile sa o bag in curte am auzit de la motor un carait insotit de un zgomot de frecare ca si intre 2 table. Nu face mereu asa, are toane cand da cand nu...Dimineata cand m-am intors de la un drum de vreo 30 km am deschis capota sa vad ce se mai intampla si vad ca in vasul de expansiune al lichidului de racire, exact unde intra furtunul acela, scoate bule...Masina face 6 ani in martie si nu i-a fost schimbata niciodata pompa de apa si nici antigelul..decat distributia la 4 ani..am auzit ca poate fi pompa de apa, capacul acesteia, garnitura chiuloasa...chiar nu stiu ce sa mai cred...puteti sa-mi indicati unde ar trebui sa ma uit daca scapa lichid de racire si chiar unde e pompa de apa pe poza(am luat-o de pe un site)?
    Multumesc!
    Attached Files

    Comment


    • #17
      Pompa de apa se afla sub distributie.
      Trebuie sa desfaci capacul de la distributie ca sa o vezi, dar nu te ajuta la nimic asta.
      Capacul de la distributie este sub cureaua de accesorii in staga motorului cum te uiti din fata masinii.
      Uita-te in spatele fuliei de la arborele cotit ca ar trebui sa ajunga acolo antigel daca pompa curge.
      Bulele din borcan nu pot fi decat de la garnitura de chiuloasa care este fisurata si scapa compresie in circuitul de racire.
      Mergi la service pana nu distrugi motorul.

      Comment


      • #18
        Pana una alta m-am programat pe joi pentru o verificare amanuntita la dealer...

        In plus am observat ca doar atunci cand e cald tremura vasul de expansiune si face bule la imbinarea cu furtunul...cand e rece in schimb merge normal...ciudat :-?
        Last edited by ciprs; 25 September 2012, 20:13. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #19
          In mod normal ar fi fost bine sa schimbi si pompa de apa odata cu distributia si chiar antigelul (ca isi mai pierde si el din propietati in timp). Incearca sa ajungi cu ea in service cat mai curand. Cum zicea si colegu` risti sa nenorocesti motorul.

          Comment


          • #20
            Dupa verificarea de ieri pare ca totul este in regula, m-am alarmat degeaba...zgomotul metalic se pare ca provine de la o rola neschimbata de la distributie, o s-o schimb doar daca se accentueaza sau oricum la urmatoarea inlocuire a distributiei zboara iar bolboroseala (bulele de aer) in vasul de expansiune cica nu este in neregula si se datoreaza faptului ca circuitul apei este unul deschis si refuleaza pe acolo lichidul de racire plimbat prin circuit sau ceva de genu...A bagat mecanicul si laptopul si a zis ca totul este in regula, compresia am ajuns la concluzia ca e ok deci nici vorba de garnitura chiuloasa dusa...
            Numai Bine!

            Comment


            • #21
              Ai schimbat cureaua de distributie si rola nu ?
              Mai mare greseala n-am auzit.

              Comment


              • #22
                Sau poate mesteru` a demontat rola si a montat-o la loc tot pe aia veche, ca de mecanici destepti e gradina plina! Doamne fereste sa cazi pe mana la genii d-astia de iti fac din masina tractor. Bine ca a rezolvat problema.

                Comment


                • #23
                  Mda...mesteru' exact asta a facut...a lasat o rola veche acolo sa scoata un pret cat mai scazut pe factura ca sa ma fac sa zic "vai ce ieftin e la reprezentanta, ia sa mai vin si data viitoare"...din pacate am observat prea tarziu si asa a ramas...:|

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google