Defectiuni ciudate (Injectie, Aer C., Motor etc.); R = ECU defect/contacte imperfecte

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut,

    Dupa cum am mai scris, nimic nu trebuie schimbat/refacut/curatat, etc decat calculatorul de injectie. El este cel care solicita si determina valorile anormale de presiune la injectie.
    Sunt 2 posibilitati - reparare si resoftare calc injectie (nu doar resoftare, nu va merge, tot va genera erori in functiune) - mai ieftina, cred ca sub 500 ron.
    A doua metoda - un alt calculator injectie.

    Sfatul meu este sa incerci mai intai (daca ai cunostinte cu un dci similar, instaleaza calcul lui si fa 10km - va merge brici). Asa nu vei mai da banii fara sa ai certitudinea ca functioneaza (cred ca deja ai ARUNCAT pe geam suficienti - nici nu vreau sa ma gandesc).

    Spor

    Comment


    • #17
      Merci mult pentru sfat!
      Din pacate, nu am pe nimeni cunoscut cu motor similar cu al meu,
      Imi poti recomanda, te rog, pe cineva sa se uite la a mea, sa-mi spuna eventual daca e sau nu ECU, eventual sa-l si resofteze, schimbe, etc?
      Pentru ca dupa atata timp prin de probleme, nu mai am incredere in mai nici un meserias (gen "e regulatorul, siiigur")

      Comment


      • #18
        verifica distributia sa nu fie sarit vreun dinte de la punct.

        Comment


        • #19
          Nu e distributia, ar fi aparut eroare. Plus ca are momente cand merge absolut normal, apoi dupa 10 min o apuca iar... si tot asa!
          Am numai 2 erori P0089, si P0670, de bujii si de imv

          Comment


          • #20
            Am fost in service, pus un ECU de pe alta masina, merge perfect.
            Concluzia: ECU defect. Acum l-am dus la cineva sa-l repare, daca reuseste. Daca nu, voi lua o colectie de calculatoare de la dezmembrari. Multumesc colegul ghiutav; fara el, nu cred ca as fi gasit defectul nici astazi, dupa aproape 1 an de chin.

            S-ar parea ca defectul este datorat in principiu datorita interventiei neglijente pe instalatia electrica (caz intalnit des pe taxiuri) sau spalari la motor.

            Sfatul meu este ca atunci cand se pune problema schimbarii unei piese din injectie, ce a fost inlocuita la o preioada scurta de timp, exista certitudinea ca pompa merge bine si nu baga span, si se observa valori mai mari de 1600 bar in rampa, sa se ia in calcul ECU defect. Am inteles ca peste 1600 bar calculatorul ar trebuie sa taie injectia, la a mea a ajuns si la 1800.

            Propun ca admin sa adauge in titlul acestui topic si "ECU defect", poate asa ar fi mai de ajutor si mai gasibil.

            Comment


            • #21
              ma bucur ca am putut fi de folos.
              si eu am tras cu masina mea (poate nu atat de mult cat eugenbrl, dar totusi...) si tare ar fi fost ok sa fi gasit un asemenea forum de la inceput.

              la multi km si sanatosi

              Comment


              • #22
                Buna,

                Cel mai probabil m-am ales si eu cu computerul de injectie defect.
                Aveti idee unde as putea gasi unul (Bucuresti, dci, euro 3)?

                Comment


                • #23
                  Incearca-ti norocul pe okazii!
                  Eu am incercat sa-l repar pe cel vechi, nu a reusit reparatia care a costat 450 lei, drept urmare am luat unul de pe okazii din dezmembrari cu 350 lei!
                  Last edited by eugenbrl; 21 May 2013, 11:18.

                  Comment


                  • #24
                    Momentan am facut un strap de la mufa computer la mufa IMV.
                    De doua zile merge OK dar sa vedem cat tine bucuria.

                    Comment


                    • #25
                      am un ECU + UCH, imobilizatorul si cheie logan 1.5 dci euro 4, 2007. are momente cand relanti-ul se modifica de la 750 la 500 dar isi revine instant.
                      are instalat STAGE 1 de la 70 la 86 cp. daca e cineva priceput si stie ce sa-i faca, il rog sa ma contacteze aici sau pm.
                      multumesc

                      Comment


                      • #26
                        de regula fluctuatiile la relanti iti apar daca ai mizerie sau pilitura in pompa. asa ca mai bine verifici pompa si ce iese din ea. ce i-ai facut tu, acel stage 1, nu are treaba cu mersul normal al motorului.

                        Comment


                        • #27
                          Mergeti oameni buni la reprezentanta daca nu puteti face singuri si iesiti mai ieftin decat cu ,,Dorel,, care schimba ce vrea el prin motor, mergeti frumos platiti si ati rezolvat nu batai de cap cu ,, Dorel ,, ca ,, daca nu e aia e asta,,

                          Comment


                          • #28
                            Cei mai multi "dorei" dintre "dorei" sunt la reprezentanta.
                            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                            Comment


                            • #29
                              voi aveti dreptate cu reprezentanta si cu pilitura si cu toate celelalte care s-au discut aici.
                              din pacate pompa a fost verificata, imv-ul schimbat si tot asa s-a manifestat. in calculator nu se inmagazineaza nicio eroare, si totusi se intampla.
                              si stiu ca nu de la stage1 era problema, pentru ca a mers bine cam 100k km. intre timp l-am inlocuit cu unul de la desmembrari si s-a rezolvat problema. acum imi sta degeaba.
                              l-as fi dat la schimb pe un stage1 sau daca cineva se pricepe sa-l repare sigur, sa-mi ceara mai putin decat ar costa un stage1. nu vreau sa bag banii aiurea in reparatie si apoi sa-mi faca aceleasi probleme.

                              Comment


                              • #30
                                injector defect

                                salut, a pastrat cineva vreun injector schimbat. eu am probleme cu partea electronica si as avea nevoie sa o schimb, din lipsa de fonduri sper sa rezolv cu ceva second hand.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google