Baterie - Alternator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Baterie - Alternator

    Salutare tuturor!Am si eu urmatoarea speta- Pe bord imi apare intermitent becul de la baterie.M-am uitat la fulia alternatorului si nu este cazuta in schimb se misca lateral cativa milimetri. Masina este un Laureat din 2004 si are 59500km.

  • #2
    fugi in service repede si verifca ca poate sa fie alternatorul care nu mai incarca sau in cel mai rau caz sa iti cada fulia aia de acolo. Asa a patit taicamiu prin braila si l-a costat vro 800 de lei distractie
    sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

    Comment


    • #3
      Lipsa incarcare; la turatii mari se stinge?
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #4
        Trebuie inlocuita fulia de la alternator pentru ca nu mai trasnsmite miscarea de rotatie mai departe, catre alternator. Becul se aprinde atunci cand alternatorul nu mai incarca, iar daca spui ca se aprinde intermitent, inseamna ca ba incarca, ba nu incarca.
        Mergi si inlocuieste fulia cat mai repede. In caz contrar, e posibil sa sara de la locui ei si sa provoace alte pagube pe acolo.

        P.S. Este o problema des intalnita la benzinarele din perioada 2004-2006.
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • #5
          Pot fi mai multe cauze in situatia cand martorul baterie palpaie.
          Last edited by IancuMIC; 14 September 2012, 19:08.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #6
            De preferat daca este fulia de la alternator, schimb-o cu una de diesel din asta, e mult mai rezistenta si mai fiabila !!! Se poate sa mai fie cureaua de accesorii slaba sau carbuni de la alternator !!!
            sigpic
            The MVP

            Comment


            • #7
              La turatii marii nu se stinge, se comporta la fel adica sta aprins 2 sec ,se stinge apoi iar se aprinde.

              Comment


              • #8
                Risc un ...diagnostic; regulatorul de tensiune de pe alternator.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #9
                  Azi de dimineata am dus-o la service.A masurat nenea electricianu de acolo si vazut ca nu incarca deloc.A ramas ce de luni se apuca de reparat la ea.Sa vedem ce spune si o sa va tin la curent.
                  LE: Azi cand am mers cu ea becul de la baterie a ramas aprins permanent!
                  Last edited by anamaria; 15 September 2012, 10:18.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by anamaria View Post
                    Azi de dimineata am dus-o la service.Sa vedem ce spune si o sa va tin la curent.
                    In spiritul forumului asa ar fi corect. Chiar sunt curios; sper sa nu-ti propuna inlocuirea alternatorului.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #11
                      Mi-au spus de la service ca vor scoate alternatorul de masina il vor verifica si ma suna sa imi spune ce piesa trebuie schimbata, cat costa piesa respectiva si daca sunt de acord cu pretul.
                      LE: acesta este service-ul http://www.ad-garage.ro/locator/ad-g...gory-grup.html. NU fac reclama dar era cel mai aproape de mine
                      Last edited by anamaria; 15 September 2012, 14:10.

                      Comment


                      • #12
                        In multe situatii, din comoditate si pentru a fi siguri ca nu dau gres, cei din service prefera sa inlocuiasca alternatorul, desi nu intotdeauna se justifica aceasta metoda...radicala si foarte scumpa pentru utilizatori.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #13
                          O sa vadem ce imi zic mecanicii de la service si sper sa nu imi spuna ce ai zis tu

                          Comment


                          • #14
                            Asa cum am promis revin cu detalii.Am ridicat azi masina din service.M-au chemat, mi-au spus ce au schimbat chiar mi-au aratat.Toata distractia 430 Roni: 150 manopera, 120 o piesa cu 2 carbuni tociti inegal(habar nu am cum se numeste) si 160 puntea de diode.La relanti fara consumatori 14.4V, cu consumatori becuri si aeroterma 14.3V. O fi costat mult o fi costat mult las la aprecierea voastra.
                            Apropo garantie 6 luni la lucrare.

                            "O fi costat mult o fi costat mult las la aprecierea voastra." Am vrut sa spun putin...ati inteles voi!
                            Last edited by anamaria; 17 September 2012, 20:05. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by IancuMIC View Post
                              Risc un ...diagnostic; regulatorul de tensiune de pe alternator.
                              Deci nu m-am inselat; piesa aia cu perii colectoare e regulatorul de tensiune.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google