Probleme la pornire Ph1 si Ph2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    mersi baietzi am vazut ca azi mi-a pornit imediat .
    Alex is My Name .. CT26DZU is my " nickname " )

    Comment


    • #47
      Originally posted by Octavian___28
      ............... ralantiul exagerat de mic cand e cald motorul...
      Ce inseamna mic? scade sub 850rpm? daca da, atunci fuguta cu ea in service, daca nu atunci e ok.

      Comment


      • #48
        Pe frigurile alea de mari, iarna trecuta, pornea la sfert de cheie (cum se zice) sau 0,8 sec. (cum se scrie).
        O singura data, in vara asta, la mare, dupa ce a stat in soare vreo cateva ore, mi-a pornit abia la a 3-a cheie, de intrasem la idei. De atunci nu stiu ce sunt alea probleme cu pornirea la Logan.

        Dimineata, pana se incalzeste, se simte ca merge mai greu, si in viteza (in special I-a) intra mai greu. Dar merg incet cu ea pana se inalzeste (cum zice si la manual) si isi revine.

        Comment


        • #49
          Draga Spike, daca tu imi arati un Logan (de 1.4 cel putin) care sa stea ralantiul la 850/min, eu imi dau demisia. Serios vorbesc, si nici nu mai postez nimic pe loganclub (aici iti dai seama ca am glumit). Toate stau undeva la 650rot/min. Hai noroc si la mai mult, va dau o bere la toti ca am imbatranit cu un an bucata.

          Comment


          • #50
            Originally posted by Octavian___28
            Draga Spike, daca tu imi arati un Logan (de 1.4 cel putin) care sa stea ralantiul la 850/min, eu imi dau demisia. Serios vorbesc, si nici nu mai postez nimic pe loganclub (aici iti dai seama ca am glumit). Toate stau undeva la 650rot/min. Hai noroc si la mai mult, va dau o bere la toti ca am imbatranit cu un an bucata.
            la multi ani tavi
            multe sanatate
            "cromul este placerea mea"
            "cui nu-i place , valea"

            Comment


            • #51

              La multi ani Octaviane! Sanatate si tot ce-ti doresti.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #52
                Cand am facut ITP-u anu asta, si au bagat sonda, motorul cald evident, arata aprox 750 rpm. acu nu stiu cum masoara ala
                La multi ani!
                Don't touch! Never ever steal
                Unless you're in for the kill

                Comment


                • #53
                  Multam la toti pt urari! Acum ma simt mai bine...au trecut toti vaporii )

                  La subiect(oarecum): am observat (de doua ori pana acum) cand e mai frig afara si aprind becurile, lumina la bord (la kilometraj) variaza in intensitate, asta doar cand aprind farurile. Parca ar fi un contact slabit...

                  Comment


                  • #54
                    sa ma pis pe ea de masina ma .. azi i-am dat vreo 2 - 3 key lungi de vreo 20 secunde pana mi`a luat`o ma enerveaza pe cuvant ... adica plek dimineata cu ea imi porneste o las in parcare la scoala vreo 4 ore si cand sa o pornesc stau sa ma chinui tre sa fie ceva problema ... dati`mi si mie niste sfaturi
                    Alex is My Name .. CT26DZU is my " nickname " )

                    Comment


                    • #55
                      Cred ca e aceeasi treaba, apa...Filtru schimbat si schimba si benzina.

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Octavian___28
                        Multam la toti pt urari! Acum ma simt mai bine...au trecut toti vaporii )

                        La subiect(oarecum): am observat (de doua ori pana acum) cand e mai frig afara si aprind becurile, lumina la bord (la kilometraj) variaza in intensitate, asta doar cand aprind farurile. Parca ar fi un contact slabit...
                        este o functie octaviane atunci cand aprinzi farurile luminile din bord sa scada in intensitate. se numeste dimmer si rolul ei este ca noapte la drum lung sa nu-ti oboseasca ochi din cauza luminii puternice.

                        sigpic

                        Comment


                        • #57
                          Nu mai...nu m-ai inteles, sau nu m-am exprimat eu bine. Normal ca scade in intensitate cand aprinzi farurile, dar am spus ca variaza in intensitate, deci scade normal, dar palpaie(cand aprind farurile) cu o frecventa mare, parca ar fi un contact oxidat...Asta nu tot timpul, sau nu m-am uitat eu tot timpul.
                          PS: zornaitul de la turometru a disparut, poate din cauza frigului.

                          Comment


                          • #58
                            PETROM sucks am alimentat de 3 ori si cika de acolo ar fi problema injectoarele erau prea jegoase inauntru ... i-am bagat aditiv din ala de curatat injectoare si vad ca acum la pornire nu`mi mai face probleme si sper sa nu`mi mai faca probleme ...
                            Alex is My Name .. CT26DZU is my " nickname " )

                            Comment


                            • #59
                              cati km ai belea? inainte ai mai folosit ceva produse aditivi de benzina sau alte lucruri similare?folosesti asa ceva regulat?
                              specifica exact ce peco sa stim sa ne ferim cu totii de el

                              sigpic

                              Comment


                              • #60
                                sonykel .. i`am mai bagat aditiv la ea acum vreo 6 luni de proba sa vad daca`si face treaba nu ca aveam probleme ... referitor la peco PETROM ( iesire Constanta care duce spre Valu lui Traian ) nu stiu dar am observat ca e benzina proasta adica de 3 ori sa alimentez si sa am injectoarele varza ... mi se pare aiurea dar asta e ce sa ii faci .. benzina " de calitate "
                                Alex is My Name .. CT26DZU is my " nickname " )

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google