Probleme la pornire Ph1 si Ph2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai ia vezi ... Tocmai pentru ca are calculator ... Nu o fi de'aici problema? ...

    Eu zic asa :

    - schimbati benzina ( dar nu cu 10 litri ... Alimentati de mai multe ori din alta parte . Incercati un efix )
    - sa o lasati sa'si faca toate testele dupa ce puneti contactul . ( sa se stinga becurile dupa care dati la cheie )
    - masina a venit din fabrica fara idle lean.
    - in perioda de rodaj doar pe benzina ....
    Un reset la ecu atzi incercat ?

    later edit : vad ca mergeti pe gaz in perioada de rodaj... probabil de'aici vi se trage.

    Comment


    • Dupa parerea mea nu cred ca e de la benzina . Eu am parcurs 500 km pe benzina luat din Buc acum am din Pitesti 2 petrom diferite si PECO mari nu din alea de "cartier". DECI cu si cu instalatia de GPL inchisa face la fel .

      P.S. Daca se poate Sticky
      1.6 MPi Icy White

      Comment


      • @Razzvan sfaturi si leacuri babesti am vazut pe multe site-uri, eu am problema pt. Care am deschis thread-ul asta, daca ai avut probleme de genul asta sau ai cunoscut persoane cu problema asta da raspuns concret daca s-a rezolvat si cum. Pt. Sfaturi ma duc la service si imi dau aia multe!!!

        Comment


        • Cocalare ( de la injuraturile care le dai pe privat amaratule )... stai sa'mi consult globul de cristal .... ... ... ... Ah ... da ... tu faci parte din categoria "sunt prea prost sa conduc o masina .. vreau tricicleta" .
          Last edited by Razzvan; 12 October 2008, 12:03.

          Comment


          • Eu zic sa cereti o resoftare in service, sa vedeti ce si cum.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • Originally posted by ingerulol View Post
              Daca pui contact de 2 ori functioneaza fara probleme . Eu am dupa parerea mea si o bataie de injector de GPL la rece. Merg marti la garantie . NU PLATESC NIMIC . ARE PROBLEME MOTORUL . Ori e o problema cu pompa de injectie . DA SA MOARA LA RECE . Le-o las in curte pana a doua zi
              AM TINUT CONTACT INCA 10 sec si tot asa face . DOAR CAND E MOTOR RECE
              si la mine cand o pornesc dimineata pe benzina se aude un tacanit cum ar fi de la un injector. Si eu o sa merg in service... Cred k poate fi de la vreun injector gpl sau sa bata tacheti...

              ...si la cei pe benzina... cand o lasati pe liber sa mearga...la voi merge motorul rotund sau mai trepideaza ???
              sigpic

              Comment


              • Nu am avut niciodata problema de care ziceti voi si totusi am 1.6... In schimb , chiar si de la benzinarii 'renumite' m-am ales cu o benzina de nu puteam sa tin mana pe schimbator de tremurat

                Comment


                • La pornirea de azi, la 14 cand am plecat la serv nu a facut nici o problema...Cred ca face aleatoriu, cine stie..?
                  si o intrebare off topic daca nu se supara nimeni..Daca imi montez singur sistem de senzori de parcare pierd garantia masinii?
                  AG-73-BAR garib1973@yahoo.com

                  Comment


                  • Dacia spune asa : Motorul dvstra fiind pe GPL recomandarea este sa functioneze motorul pe benzina la pornire + alimentare normala pe GPL inclusiv perioada Rodaj . Dealer-ul a spus daca vreau s-o rodez bine sa termin GPL-ul (plinul din uzina) pe care-l am , dar recomandat sa imi fac plin de benzina ca sa nu stea pompa fara racire. Normal pana aici . Continuare : dupa ce termin primul plin de GPL sa merg si un plin de benzina PETROM Fara Plumb 95 dupa care deja se va termina rodajul si o sa pot rula numai pe GPL si benzina doar la pornire exact cum scrie in carte . ZIS SI FACUT am 1300 km (consumat primul plin de GPL , la rece pe GPL se aude un zgomot de injector sau tachet ceva de genu` clantanit doar cat e motorul rece) dupa care inca un plin benzina (si au inceput si problemele) intr-o seara motorul s-a oprit aveam 60km/h si o scosesem pe liber pe Spl Independentei si era rosu la 200m . S-a intrerupt totul au picat acele la 0zero si eu i-am dat o pornire fortata (ca la vechiul break) i-am dat a 2-a in "fonfa" si s-a repornit totul. PORNIREA cu probleme se face atat la rece cat si la cald (adica si cand este foarte rece si foarte cald afara) , aleatoriu. La 1 din 4 porniri functioneaza in regula . Deci sigur nu e benzina . Recomandari ?!
                    1.6 MPi Icy White

                    Comment


                    • Nu stiu care e cauza dar la mine dupa 2 000 km nu mai face rateuri la pornire , o fi de la benzina ? Motor nou ? Habar nu am ,vrajitor nu sunt dar nu mai face ,aceleasi simptome le aveam si eu ,sper sa nu reapara , la fel de nemultumit am fost ca voi ,am fost in service ,nu s a rezolvat ,am sunat la vc nu s a rezolvat ,,singura s a reparat ,,,,,tin contactul la pornire mai mult cu o secunda chiar doua ,,,sfaturi din service -ul lor ,,,si mai pun benzina cel putin co 98 din cind in cind ,,,,drum bun !!!!
                      Last edited by saturnia2001; 15 October 2008, 19:51.

                      Comment


                      • S-A REZOLVAT . Am fost la dealer si s-a uitat peste seria motorului si m-a intrebat sefu de service daca m-a sunat dealeru` sau Dacia ?! Si eu i-am zis simptomele si a scos o foaie din buzunar cu vreo 20 serii cu aceste probleme . A resoftat-o pe loc si nu mai sunt probleme de 2 zile . Nici luni seara nu a facut nici marti nici azi. DECI cei care aveti astfel de probleme mergeti la service . Se rez in 3 min
                        1.6 MPi Icy White

                        Comment


                        • Deci cum am zis ... Softul habar nu avea de idle learn...

                          Comment


                          • De ceva timp, imi face mici problema la pornire, si anume: trebuie sa tin mai mult cheia, ca sa porneasca. Nu scade turatia, doar porneste mai greu.
                            Am pus o perioada Petrom 95, acum am trecut pe OMV si petromv.
                            Din cate am inteles ar putea fi vb despre corpul clapeta, senzorul de turatie.
                            Am bujii Beru, cu 4 electrozi, iar cand le-am schimbat nu am adaugat acea vaselina.
                            Ce ma sfatuiti sa fac ( in afara de service) ? Multumesc.

                            Comment


                            • Curata senzorul de turatie.
                              Cel mai lent 1,6 8v

                              Comment


                              • Ai cumva o poza cu el? Stiu in mare care este, dar vreau sa fiu sigur.
                                E suficient sa-i dau su smirghel? Sau trebuie si cu spray de contact?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google