Probleme la pornire Ph1 si Ph2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme la pornire Ph1 si Ph2

    Am o cunostinta care are mari probleme la pornire.Masina nu porneste la prima cheie ci este nevoit sa dea vreo 5-6 "chei".A fost cu ea in service,cei de acolo,in urma verificarii i-au spus ca testerul a indicat defect DF 017 adica senzorul de turatie defect I l-au schimbat si dupa aprox. 6 luni problemele au aparut din nou,totul culminand cu oprirea motorului in mers in timp ce cobora Dealul Negru,ramanand fara directie si frane(motorul fiind oprit ,servo directia si servo frana nu functioneaza)
    Semnalez aceasta problema pentru ca nepornirea la prima cheie am intalnit-o si eu la masina mea dar si alti amici au patit-o.
    Problema mi se pare destul de grava,nu prin faptul ca nu porneste la prima cheie(se intampla la orice masina)ci ma gandesc la cea patit amicul meu...
    Intrebare: mai a patit si altcineva fenomenul asta? Ce e de facut,in conditiile in care cei de la service nu remediaza problema? Daca este vreun defect mai grav pe care cei de la Dacia il tin ascuns?

  • #2
    Eu am avut problema asta la SUPERNOVA care are tot motor de clip 1,4...
    Doar cu mototrul cald aveam probleme la pornire in mers n-am avut probleme deloc. M-am dus la service au pus testerul si au zis la fel ca e senzorul de turatie... baiatul l-a desfacut a verificat si mi-a zis doar ca undeva nu facea contact. Dupa ce a curatat contactul a pus inapoi senzorul si de atunci (cca1,5ani) merge brici!
    CsB
    Ambition 1.6 MPI

    Comment


    • #3
      Pe canicula mai face figuri si la mine cu pornirea la prima cheie. Dar cred ca este normal. Saracul Logan daca ar putea cred ca m-ar stringe de gat la ce torturi l-am supus (l-am lasat o zi intreaga in plin soare - 42 grade la umbra = cod portocaliu).
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • #4
        Daca e benzina mai putina in rezervor, plus o temperatura mai ridicata, plus benzina de iarna (cu adaosuri mai volatile pentru ardere mai rapida) toate acestea pot conduce, in cazul unei defectari a sistemului de respiratie a vaporilor, la formarea de vapori de benzina in sorbul pompei, si acest lucru conduce la randul ei la functionarea defectuoasa la pornire. Proba se face prin desfacerea busonului de la rezervor si pornirea masinii cu busonul desfacut. Daca pleaca fara probleme este de acolo (de principiu).
        Insa trebuiesc intrunite 2 conditii: caldut afara, mai putina benzina in rezervor, si eventual o benzina mai de iarna.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #5
          Ce caldut afara ca l-am lasat in plin soare si era cod portocaliu. Daca pornea la prima cheie de fiecare data (ca nu a facut mereu probleme) m-a insuram cu el .
          Cel mai lent 1,6 8v

          Comment


          • #6
            da asa este la fel a facut la masina tatalui meu la supernova ,este senzorul de turatii care este deasupra cutie prins in 2 suruburi asa este si la logan desfa-l si pileste miezul cu o pila diamantata si nu o sa mai faca
            "cromul este placerea mea"
            "cui nu-i place , valea"

            Comment


            • #7
              Originally posted by crisxx
              ... in timp ce cobora Dealul Negru,ramanand fara directie si frane...
              simpla rezolvarea cu atit mai bine ca era in panta, bagi intr-o treapta inferioara raportat la viteza cu care rula si ridica piciorul de pe ambreiaj. greutatea masinii invirtea motorul suficient ca sa aiba directie si putina frina. si cine stie, poate chiar pornea si motorul fara sa dea la cheie.
              Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

              Comment


              • #8
                mai greu sa fie de la caldura

                scoate senzorul ala de turatii curata-l si nu o sa mai faca figuri ,sigur de acolo este
                "cromul este placerea mea"
                "cui nu-i place , valea"

                Comment


                • #9
                  Sigur de la senzor este.Stiu de la o Super Nova.Sa nu spalati motorul.

                  Comment


                  • #10
                    da chiar referitor la spalat .. sa ma risc sa spal motoru la logan .. ca de 3 ani de cand o am nu i-am facut spalare delok .. sau sa uit de idee si sa sterg prafu cu o carpa ?
                    Alex is My Name .. CT26DZU is my " nickname " )

                    Comment


                    • #11
                      Sufla-l cu aer ...cel mai bine.
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        asa este sa nu-l speli ca sunt multi senzori doar sufla-l cu aer si cu carpa umeda,eu sincer l-am spalat darnu la spalatorie acasa ,nu am dat cu presiune atunci este periculos
                        "cromul este placerea mea"
                        "cui nu-i place , valea"

                        Comment


                        • #13
                          Poti sa dai cu cata apa vrei pe el, dar sa acoperi calculatorul de langa baterie.
                          Eu il suflu cu aer deobicei, la vulcanizare.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #14
                            spala si cu carpa uda ca merge
                            "cromul este placerea mea"
                            "cui nu-i place , valea"

                            Comment


                            • #15
                              de cand a inceput frigu pe la mine.. dimineatza cand o pornesc de plecare.. refuza sa porneasca din prima incercare.. si tre sai dau a doua.... ma inteb la iarna ca o sa fac?...o sa fac focu sub ea?
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google