Probleme Lumini Bord Si Ace

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Lumini Bord Si Ace

    De dimineata cand am pornit masina, am observat ca nu se aprind ledurile din bord si nici acele nu ser ridica...Am schimbat siguranta pentru ceasuri si tot asa...problema e ca nu se aprinde nici calculatorul de bord si nu stiu cata benzina mai am...momentan stiu ca e de curand defectiunea.....
    Aveti vreo rezolvare?Sa schimb alta siguranta?

  • #2
    Nu stiu exact, ca nu am schema electrica, dar e posibil ca mai mult de o siguranta sa cauzeze asta.

    Presupun ca sigurantele au contactele metalice expuse, ca sa le poti testa din exterior.
    Foloseste o lampa de test, cu bec cu incandestenta, nu cu lampa LED, nu cu aparat de masura. O agati la masa (tabla) si atinge ambele terminale ale fiecarei sigurante. Mai mult de 2min nu dureaza si e cel mai corect mod sa fii 100% sigur ca nu e o problema de la sigurante.

    Comment


    • #3
      Nu o sa va vina sa credeti ce spun acum....aseara se rezolvase..a clipit de 2 ori si s-a aprins....de dimineata am pornit sa incalzesc....totul bine, functiona extraordinar...numai ca nu mai puteam sa o opresc...am scos cheia si tot pornita ramanea....am bagat in treapta intai si am oprit-o neaccelerand...am scos bateria....s-a stins tot...numai ca atunci cand o puneam se aprindea totul si nu mai pornea...intr-un final a pornit...si am scos siguranta pentru bord si ace....am pus-o la loc si merge impecabil!Nu stiu ce e avut dar nu am vazut niciodata sa scoti cheia si sa ramana pornita...am sa merg la DACIA sa fac un test sa vad care e problema!

      Comment


      • #4
        Contactul de pornire.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #5
          Acum porneste si se opreste normal...ce am observat eu azi....sarise siguranta putin ...cea pentru bord si ace....nu stiu daca ai observat ca daca o scoateti nu mai porneste masina deloc....nu era pusa nici bine...Acujm, dupa ce am pus-o corect...functioneaza ....credeti ca mai revine problema?Oricum ma duc la DACIA sa nu cumva sa mai fie si altceva...

          Comment


          • #6
            Originally posted by TudorIonut View Post
            am scos bateria....s-a stins tot...numai ca atunci cand o puneam se aprindea totul si nu mai pornea...intr-un final a pornit
            Asta ma face sa cred ca blocul de contacte are o problema; e foarte posibil sa se repete figura, cum la fel de posibil e sa nu se mai repete.
            Cum lucreaza contactul de pornire? Se simte acea sacadare la trecerea pe diferite pozitii ale contactului ?
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #7
              Da se simte ca trece de la un nivel la altul...desi parca prea repede trece....mi se pare putin slabit...

              Comment


              • #8
                Salut , exact prin aceeasi problema am trecut si eu.. chiar am deschis un topic dar nu a rapsuns nimeni, la mine nu se mai aprindea bordul si acele dupa ce a stat in frig , deci doar la frig, si cand zic frig , adica a stat 2 zile cu zapada pe ea nepornita, asta am patit in decembre la prima ninsoare acum a venit iar firgul mai puternic si se pare ca am scapat de problema, ce am facut eu ? am curatat masa de la tabloul de bord , cum a fost de fapt la mine... cand am vazut ca nu merg acele si nimic in bord.. am plecat asa cu ea.. intre timp sa incalzit in masina si a revenit totul la normal dintr-o data, eu am curatat si suruburile de masa de la motor: cel de pe caroserie si cel de pe cutia de viteze(ca se le identifici urmareste firele suplimentare ce pleaca de la borna minus a bateriei)apoi in spatele ceasurilor sunt 2 suruburi care sunt masa casurilor, l`am curatat cu wd40 si cu peria de sarma apoi am strans bine... nu a mai aparut problema. Am spus ca fac niste poze dar nu am apucat sa mai desfac ca tot a fost frig dar promit ca revin cu poze cat mai repede. Azi cand am mers la masina dupa ce a stat iar 2 zile in frig si cu zapada pe ea, chiar aveam usoare emotii dar totul functioneaza. Si sa ne spui daca ai schimbat ledurile portocali ale ceasurilor, poate sa fie si pe acolo o lipitura rece si la frig sa nu mai faca contact cum trebuie si sa apara problema, mai ales daca s-a umblat la pinul 7 sau 11(pinul de masa sau plusul) pentru adaugarea de led suplimentar pentru ace de exemplu

                Comment


                • #9
                  @Toorop , aveam un consumator in plus...plasma bord ...lumineaza frumos dar aduce probleme...!
                  Azi nu am avut nicio problema cu ea...a functionat bine!

                  Ca sa nu mai deschid un topic nou, am probleme la luneta...nu se incalzeste deloc si ramane aburita...Nu stiu ce sa ii fac...in bord se aprinde ledul martor dez..aburire

                  Comment


                  • #10
                    Salut, pai eu tot tin sa cred ca e o problema de masa insuficienta din cauza ca aveai consumator in plus... la frig nu mai face masa cum trebuie , poti sa incerci sa cureti suruburile de masa , o sa pun si pozele inca nu am apucat ca am fost cam ocupat zilele astea , iar daca ai si problema cu resetarea datelor din calculatorul de bord la punerea contactului de 3-4..sigur trebuie sa tragi o masa suplimentara pe caroserie de la borna de minus a bateriei , cu un cablu gros , calumea..asta ca sa poti sa-ti folosesti plasmele
                    In legatura cu dezabuririea daca ti se aprinde becul in bord si se aude si un tzac din zona uch`ului asta insemnand ca functioneaza... o intrebare stergi des luneta pe interior ? oricum e foarte posibil sa se fi intrerupt un circuit (o liniuta dinealea care sunt pe luneta spate), daca s-a intrerupt.. nu mai functioneaza, am intalnit porblema asta la altcineva , nu stiu care e rezolvarea , respectivul a schimbat luneta, ori poate sa fie ceva la mufa care se conecteaza la luneta, din pacate nu stiu sa iti dau detalii unde se afla sau cum ajungi la ea dar sigur te ajuta coleii . bafta.

                    Comment


                    • #11
                      Sunt bucuclase plasmele astea , au consum destul de mare . Nu iti recomand sa te duci la Seda Service mie nu au fost in stare sa imi rezolve scurtul din stop (l-am facut singur pana la urma) . Incearca sa decuplezi plasma seara si sa vezi daca mai face dimineata.
                      La dezaburire cerceteaza fiecare liniuta sa nu fie intrerupta si verifica si tensiunea la mufe (pe stanga si pe dreapta lunetei , la mijloc este cate un fir). Daca e intrerupta vreo liniuta o poti repara relativ ieftin .
                      Ps. daca te intereseaza vreun led pe la masina ma contactezi , ma ocup cu asa ceva pe la noi prin oras ;)
                      I changed her oil , she changed my life
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Salut. Pun si eu o intrebare aici pentru a nu crea alt topic.
                        Uneori cand sunt farurile pornite se aude un click in acel panou de sigurante din partea soferului iar farurile scad in intensitate timp de o secunda.
                        Ce ar putea cauza acest lucru?

                        Comment


                        • #13
                          un consumator electric de putere mare (de ex. dezaburire), comandat printr-un releu (de aici vine click-ul):

                          Consumatorul de putere mare scade tensiunea pe baterie deci farurile scad in intensitate;
                          Alternatorul incearca sa compenseze scaderea tensiunii si incarca bateria cu mai mult curent;
                          Energia o ia de la motor dar aceasta sarcina suplimentara scade turatia motorului;
                          ECU simte scaderea si compenseaza prin adaos de carburant (accelereaza motorul) ca sa isi revina turatia.

                          Toata treaba dureaza 0.5...2 sec.
                          Last edited by dr_p; 28 January 2014, 16:26.

                          Comment


                          • #14
                            Am observat ca acel click apare uneori si cand functioneaza stergatoarele. Se produce atunci cand stergatoarele ajung in pozitia lor initiala (jos).
                            Bateria este aproape noua, are 3 luni.

                            Comment


                            • #15
                              e releul care iti comanda rezistenta de incalzire "auxiliara". e un consumator destul de mare si astfel se explica "pierderea" masiva de curent. opreste ventilatorul si o sa observi ca nu iti mai "click-uieste".

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google