Scut Protectie Termica Galerie De Evacuare Fisurat!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Te referi la masina veche, sau la asta din avatar?

    Comment


    • #17
      Da, la un preferance din 2006.
      sigpic

      Comment


      • #18
        da la fel ca la tine

        Comment


        • #19
          Cred ca si la tine a inceput sa apara a doua crapatura.
          Attached Files
          sigpic

          Comment


          • #20
            Uite ca aia mi-a scapat din vedere.
            O s-o studiez mai in detaliu sa vad daca "se simte la unghie"...atunci e clar.
            Acolo aparuse si la tine cealalta crapatura?

            Comment


            • #21
              Pe undeva pe acolo, nu mai tin minte exact, dar pe acolo. La surubul de jos eu am pus o saiba, adica una cu diametrul ceva mai mare, cat sa treaca cativa mm peste crapatura. M-am gandit eu sa tina protectia aia putin presata.
              Last edited by MihaiiahiM; 16 February 2014, 22:35.
              sigpic

              Comment


              • #22
                Pai tocmai, ma gandesc ca prin presare sa nu se acentueze fisura.
                Eu parca as mai da putin drumu' la surub, insa nu cat sa prinda joc tabla acolo si eventual sa am vibratii suplimentare. Asa...o zvacnire de cheie.
                O sa caut totusi o pasta d-asta de etansat / lipt tobe cu rezistanta 1000grC la un pret decent, sa incerc o tiganie in zona aia...desi ma indoiesc ca o sa stopeze extinderea fisurii, macar o colmatez pe aia existenta.

                Comment


                • #23
                  Eu aveam 230000km când am dat masina si fisura era ca cea din poza ta, cea din jurul surubului. Cea de sus, adica fisura de sus, era mai mare si mai pronuntata.
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Inseamna ca e materialu' prost...ce dracu e, aluminiu?
                    Vad ca incepe sa si rugineasca.

                    Comment


                    • #25
                      De la socuri termice.
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Ceva de genu' asta ar trebui, cu rezistenta la peste 300grC



                        Oare pe la vreun Hornbach / Brico, gasesc asa ceva?

                        Comment


                        • #27
                          Gasesti asa ceva la magazine de piese auto, dar nu cred ca te ajuta foarte mult. Eu folosesc asa ceva la planetara stanga (burduful de la cutie) si la alte garnituri care vin pe blocul motor, pe chiuloasa... . Masticul ala e un cauciuc de culoare gri-grafit care nu vad cum te-ar ajuta la galerie pentru ca e flexibil. Eu zic sa o lasi asa.
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Asta de 300grC+, nu cred ca e sub forma de cauciuc ca si compozitie.
                            Stiu de ala de care spui, parca "gasket" se numeste.
                            Am folosit asa ceva la capacu' culbutorilor, si da, e pe baza de cauciuc ala, dar nu are aplicabilitate la temperaturi de sute de grC.
                            Mai degraba astea se prezinta ca o pasta care dupa aplicare se cimenteaza de stratul suport. Si zic eu ca se poate intinde usor cu dejtu a.i. sa intre printre toti porii fisurii.

                            Acuma, ca probabil n-are niciun efect si irosesc timpu' si banii de pomana p-asa un produs, e partea a 2-a...
                            Last edited by Kojak; 16 February 2014, 23:25.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google