Probleme Si Erori Diagnoza Ddt2000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nici nu vreau să mă gândesc cum bălăngăneau la drum cheile ataşate de cheia maşinii, cum naiba în timp să nu îşi facă joc contactul.

    Comment


    • #17
      Salutari! Am si eu 2 erori, imi spuneti si mie despre ce este vorba?
      Multumesc
      Attached Files

      Comment


      • #18
        Eroare legatura linie codata - este vorba de firul, care vine din UCH in injectie, prin care este transmis codul antidemaraj.

        Prima eroare se refera la faptul ca nu a primit codul injectia (deci intrarea logica pentru imobilizator este inactiva).

        Prima eroare este o consecinta de fapt a celei de-a 2-a erori (ECU a reclamat faptul ca nu a primit codul la alimentare si in acelasi timp se plange ca nu vede nici macar linia de date prin care ar trebui sa ii vina codul).

        Teoretic in contextul de fata masina ta nu ar fi trebuit sa mai porneasca sau ai avut cel putin o data probleme cu pornirea.
        ©bubu782001
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • #19
          Multumesc pentru raspuns. Nu am avut nici un fel probleme cu pornirea. Ar trebui sa-mi fac griji in urma acestor erori?

          Comment


          • #20
            Originally posted by RYCHY88 View Post
            Da pana la urma am depistat problema cu pornirea la 2 2 cheie a masinii, din cauza ca aveam multe chei agatate de cheia masinii, in timp si-a facut joc contactul si nu mai sesiza cum trebuie cipul cheii, acuma cu cheia usoara nu am mai patit aceasta problema!
            poate aveai o problema cu cheia si cipul ei, dar pornirea la prima sau a 2-a cheie nu ti-a disparut. am dreptate?
            pina cind nu o sa ai 18 DINTI DE CUREA INTRE SEMNUL DE PE ROLA POMPEI DE INJECTIE SI SEMNUL DE PE ROLA AXEI CU CAME, nu o sa-ti dispara eroarea cu camshaft-ul si implicit si pornirile aleatorii ba la prima ba la a 2-a cheie.

            Comment


            • #21
              Com error (no reply for request 81 (retry cout 3 ce i asta. Uch ul il vede dar injecția si inca ceva îmi da asta. , precizez instalat pe com 1

              Comment


              • #22
                Printscreen?

                Com error nu are legătură cu portul serial (com 1, 2 etc) ci cu faptul că nu se poate dialoga cu acel calculator din diverse motive.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • #23
                  trebuie sa instale IE60SP1 ? tot asa am citit ? uch ul il vede, dar abs , directie, injectie nu . lamureste ma , ms

                  eu am internet explorer SP3, sa fie asta cauza ?
                  Last edited by goguspan; 17 May 2015, 00:32. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #24
                    Trebuie să ai:
                    Winxp sp3 + ie8(merge și cu ie6) = ok
                    sau
                    win7sp1 + max. ie10(apoi developer și ie8) = ok
                    apoi cheia în contact pe M.

                    Presupun că ai baza de date cât de cât la zi iar cablu de diagnoză e celebrul vag kkl, în aceste condiții trebuie să vezi UCH, injecția și poate airbag, direcția*(GEP.DA.)niciodată și nici ABS.

                    *ai pompă mecanică la 1.4 unde vezi tu calculator
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • #25
                      Am ie6 sp3 dar injectia nu o vad e ddt 2301. Eventual lasa mi un nr sa vb

                      Comment


                      • #26
                        Interfata este pe serial sau pe usb?

                        Comment


                        • #27
                          pe com, serial

                          asta zic uch ul il vede, am modificat plafoniera sa vad daca merge e k, eu am 1.4 full cea cu abs etc. dar la injectie nu stiu care ecu ? am unul ce apare cu albastru da nu merge

                          usb serial com 2 asta mi scrie in device manager
                          Last edited by goguspan; 17 May 2015, 20:59. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #28
                            La căutare automată nu găsește nimic?
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • #29
                              uch ul, acolo unde dai all, nu ?

                              iti dau nr , vrei sa vb mai bn, daca poti ?
                              Last edited by goguspan; 17 May 2015, 21:55. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by goguspan View Post
                                pe com, serial

                                asta zic uch ul il vede, am modificat plafoniera sa vad daca merge e k, eu am 1.4 full cea cu abs etc. dar la injectie nu stiu care ecu ? am unul ce apare cu albastru da nu merge

                                usb serial com 2 asta mi scrie in device manager
                                Ar trebui sa fie com 1 daca folosesti interfata pe serial.Folosesti adaptor serial la usb cumva?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google