Vitezometru Defect

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by andrei View Post
    Din cate vad si datele din CB se opresc, deci e o problema la UCE injectie sau la tabloul de bord. Trebuie neaparat o diagnosticare in service.
    Nu se opresc datele de pe CB. In filmulet arata consumul instant si daca vitezometrul nu mai merge, CB-ul crede ca ai viteza zero. Consumul instant arata dupa viteza de 30 km/h, daca stai pe loc iti arata doar linii.
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • #17
      @Christnacht: E o problema, dar minora. Teoretic nu se poate strica vitezometrul.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #18
        Am inteles Andrei. Dar stii cumva de la ce poate fi aceasta mica problema ? Deja te-am stresat , sigur ma injuri . Multumesc
        Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

        Comment


        • #19
          Pai ti-am zis, cel mai probabil e de la motorasul pas cu pas din spatele vitezometrului, probabil s-a intamplat ceva cand ai schimbat luminile din bord, daca inainte merge bine. De desfacut nu iti recomand, asa ca mai asteapta, nu are ce sa se strice, decat poate in plaja aia de viteza (90-100 km/h) sa indice putin eronat, atata tot.
          Atata timp cat in meniul de diagnoza, acul vitezometrului baleiaza la 10, 50, 90, 130, 170 km/h e totul in regula.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #20
            Am inteles Andrei. Multumesc mult pt raspunsuri
            Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

            Comment


            • #21
              Va salut, am probleme cu vitezometrul , de obicei cand mai iau cate o groapa cade brusc de la viteza pe care o aveam in momentul respectiv la 0 km/h, uneori isi revine dar doar pentru cateva minute mentionez ca e un logan 1.6 mpi , are casetofonul original din fabrica. Va multumesc

              Comment


              • #22
                am si eu o problema cu frinele roata dr. la frinare merge tiris si st daca agata un pic/daca aveti idee.ce sa fie?

                Comment


                • #23
                  Originally posted by chivas View Post
                  Va salut, am probleme cu vitezometrul , de obicei cand mai iau cate o groapa cade brusc de la viteza pe care o aveam in momentul respectiv la 0 km/h, uneori isi revine dar doar pentru cateva minute mentionez ca e un logan 1.6 mpi , are casetofonul original din fabrica. Va multumesc
                  Bai prietene u ai o problema cu casetofonul ala. Schimba-l si iti va merge toata masina ceas. Bafta in trafic

                  Comment


                  • #24
                    In cazul asta casetofonul nu are nici o treaba cu problema descrisa, totul e de la vitezometru sau de la cititorul de impulsuri de pe volanta sau de la roata, depinde de caz.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #25
                      ) stiu ca nu ar trebui sa spun asta pentru ca ar insemna sa fac haz de necaz.. dar daca tot s-a rezolvat problema la tomu.. vitezomatrul tau zici ca era indicatorul de putere de la statia de amplificare.. se misca pe bass! )))
                      REMUS, DimSPORT, Eibach, Zexstar, SPARCO, Pioneersigpic

                      Comment


                      • #26
                        senzorul de viteza e de vina din ce am vazut in filmulet ca si cons const e afectat dar cand incepe acul vitezometru sa se miste iti arata si cons senzorul de viteza e buba
                        iar tu cu franele pompa nu iti distribuie constant presiunea in instalatie ori ai schimbat de curand placutele si ai avut scapare de lichid la roata care nu franeaza fai o aerisire a instalatie si vezi atunci ce zice
                        ast rasp cu franele
                        o zi buna all ciao ciao
                        sigpic
                        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                        Comment


                        • #27
                          Merci pt raspunsuri , ziceam de casetofon ca am vazut ca prin forum mai scrie ca pe masura ce masina prinde viteza cu atata se aude si casetofonu mai tare , oricum sa vad ce pot sa ii fac.

                          Comment


                          • #28
                            Salut! Am avut si eu problema asta cu preschimbarea instantanee a vitezometrului in VU-metru pentru bass... nu o singura data, ci de mai multe ori, si nu doar cu fluctuatii, ci si prin statul acului la 0, pentru perioade si din motive nedefinite. Prima data am apucat sa fac cateva filmulete cu telefonul, si m-am prezentat urgent la service. Pana nu a venit si dacotecul nu m-a crezut nimeni, ca nu se repeta defectul si la fata locului. Dacotecul m-a crezut pe cuvant, dar i-am aratat si filmuletele, i-am spus ca pe perioada cat s-a manifestat nu s-a inregistrat nici un km in plus, si ca nu are o regula de aparitie. A tinut masina vreo doua-trei ore, a surubarit, a spus ca a curatat senzorul, toate contactele si masele la cb si la alte componente posibil relevante. Au conectat laptopul lor de diagnostic pe mufa din torpedou si am mers impreuna intr-o proba, aproximativ 10 km, timp in care defectul nu s-a manifestat si nici in teste n-a aparut nimic anormal. Nu mi-au luat bani pentru ca era pe garantie (extenso) si am plecat acasa asa cum am venit. Dupa vreo doua luni s-a manifestat din nou, de data asta am avut aparatul foto la indemana si am facut un filmulet de vreo 6 minute. Din pacate n-am prins si momentul fluctuatiilor, ci doar cand statea mort. Am zis ca scriu la uzina etc. dar n-am avut timp. Defectul a durat doua zile (nici un km inregistrat in timpul asta), apoi a revenit la normal fara nici o interventie, iar eu a trebuit sa plec dupa alte treburi si n-am mai avut timp. Dupa inca vreo cateva mii de km, a inceput iar cu fluctuatii, cum a spus aici un coleg chiar pe autostrada, si in alta situatie pe un drum oarecare interurban, fara gropi sau alte feluri de socuri (viteza si turatie constanta, acul - orga de lumini). Ma rog, treaba s-a mai repetat.
                            Cand am venit din concediu, mi s-a stricat maneta de la blocul de lumini (cand apasam pe claxon se aprindea pozitia, fara sa se auda nici un sunet), asa ca a trebuit sa merg in service. Mi-am amintit eu ca una dintre dati coincisese cu o spalare la tunel si m-am gandit ca daca as putea sa reproduc defectul spaland masina, sa o fac inainte de a ajunge la service. Zis si facut, in ziua cu programarea am spalat masina la tunel, dupa cateva minute a inceput sa se manifeste defectul, am filmat tot drumul pana la service. Si s-a repetat si in proba cu inginerul. Au muncit la ea vreo 4 ore si apoi am mers din nou in probe si nu s-a mai repetat. Claxonul nu mi l-au reparat ca n-aveau piesa pe stoc, a venit in vreo 5 zile. Si de data asta a fost totul pe garantie. Nu a stiut sa-mi spuna ce anume cred ei ca a fost cauza, ci din nou ca au curatat si strans la suruburi. Inca nu mi-am mai spalat masina, si nici pe uscat nu mi s-a mai intamplat, dar daca se mai intampla scriu la uzina.
                            Filmuletele de pe aparat au trebuit micsorate, din pacate. Dupa cum se observa, in timp (de la primul la ultimul) mi-am mai perfectionat si eu stilul de filmat
                            Filmulet 1 (telefon)
                            Filmulet 2 (telefon)
                            Filmulet 3 (telefon)
                            Filmulet 4 (camera, micsorat)
                            Filmulet 5 (camera, micsorat) - dupa min. 1:20 se vede si fluctuatia, nu sta numai la 0

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google