Arbore Motor Rupt!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Arbore Motor Rupt!

    Buna ziua! Am patit beleaua cu Loganu si anume ca s-a rupt arborele de la motor in mers! Intrebarea este daca se merita sa-l mai repar sau sa caut alt motor, iar daca e vorba de motor poate imi recomandati pe cineva de incredere de la care sal iau! Motorul este k9k-k7 1.5 dci euro 3 48kw! Astazi doar am reusit sal dau jos de pe masina, nu am apacat inca sa il desfac dar pare rupt la primul maneton si nu cred ca supapele sa fi scapat intregi! Orice informatie e binevenita!

  • #2
    sall
    fara bataie de cap schimba motorul cu totul ,chiar daca il repari nu o sa iti mai mearga ca nou, plus ca o sa bagi si o gramada de bani !
    Last edited by valentin2005; 12 January 2015, 19:09.

    Comment


    • #3
      Asa ma gadeam si eu! Doar ca sa desfac chiuloasa sa vada daca sunt supapele afectate costa o gramada de bani (granitura chiuloasa, garnitura adminise/evacuare etc)! Eu sunt relativ nou pe forum, asa ca imi puteti recomanda pe cineva de pe forum serios de la care sa iau un motor!

      Comment


      • #4
        pe forum nu stiu pe nimeni dar poti cauta pe net , cu multe telefoane si rabdare ai putea sa gasesti un motor bun , atentie la ce motorizare (euro 3 ) in cazul tau , si ia copie dupa cartea masini ,numai este nevoie sa iti spun sa mergi cu un mecanic foarte bun !
        Last edited by valentin2005; 12 January 2015, 19:45.

        Comment


        • #5
          Originally posted by buldozer2 View Post
          Am patit beleaua cu Loganu si anume ca s-a rupt arborele de la motor in mers!
          Câţi kilometri are maşina? Suspectezi ceva care să fi provocat o asemenea daună (totuşi nu se rupe aşa din senin)?
          Clar, alt motor!

          Comment


          • #6
            240.000 km are motorul dar cel mai trist e ca e rafacut motorul la 210.000 cu arbore nou din magazin! Imi pare rau ca dupa segmentare si schimbarea arborelui (o investitie destul de mare) motorul mergea perfect, tragea bine, nu scotea fum, nu consuma ulei) acum trebuie sa il schimb si cine stie ce petarda de motor gasesc!

            Comment


            • #7
              Dar de ce ai schimbat arborele vechi ?? era chiar atat de uzat incat sa-l inlocuiesti cu unul nou ?
              Pacat imi pare rau sa aud asemenea stricaciuni banuiesc c-ai bagat foarte multi bani in el .
              Eu cred ca arborele nou nici n-a fost de origine; esti primul care-l aud cu arborele schimbat.

              Demonteza totusi motorul si vezi ce pagube ai ! poate poti pune arborele vechi fara alte stricaciuni.
              Last edited by prometheus; 12 January 2015, 20:35.
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • #8
                clar alt motor, cine stie daca nu ai indoit si vreo biela ....risti sa asamblezi cu un alt arbore si sa constati ulterior treaba asta...Iar sa cumperi arbore SH cam riscant, cine stie ce uzura avansata are. La motorul nou montat s-ar putea sa-ti trebuiasca o factura de montaj in service autorizat (in caz ca vrei sa treci motorul in acte la RAR ) In caz contrar la primul ITP o sa te lovesti clar de "zelul" ITP-istului. Spor la reparat!
                Pain brings out the truth in us all...
                ...how much truth can you stand?

                Comment


                • #9
                  imi pare sincer rau de ce ti s-a intamplat, mai ales dupa reparatia pe care ai facut-o la motor. eu tind sa cred ca la tine s-a rupt din palier, nu din maneton. se spargea blocul motor daca se rupea din maneton, ar fi aruncat biela in bloc si l-ar fi gaurit. daca s-a rupt din maneton, nu cred ca poti sa-l mai invarti,dar daca e din palier, il poti invarti de la fulie, dar nu se invarte solitar cu volanta.

                  Comment


                  • #10
                    Anunturi gratuite , peste 4 milioane: anunturi imobiliare, anunturi auto, telefoane mobile, locuri de munca, apartamente de inchiriat, masini second hand, haine.



                    poate te ajuta cu ceva...
                    Pain brings out the truth in us all...
                    ...how much truth can you stand?

                    Comment


                    • #11
                      mai e posibil sa se fi rupt din contragreutate, dar pana nu-l desfaci nu prea ai cum sa-ti dai seama de problema. dar cand ai achizitionat arborele cel de la magazin ti-a dat cuzinetii de palier care corespund arborelui? sunt 2 clase de grosimi pt palier indicati de un inscris pe arbore.

                      Comment


                      • #12
                        Pana la urma o sa iau motor cu totul. Am gasit unul in zona cu 2000 lei, motor fara anexe (cam asta e pretul peste tot) cu factura si garantie! Legat de treaba cu seria motor si rar-ul o sa fac in asa fel ca seria sa nu mai fie citibila (prea mare bataia de cap cu actele, si vizita la rar, plus ca trebuie montat intr-un service autorizat si aia cer o groaza de bani) asa ca atunci cand mai ajung la rar o sa treaca in carte ca nu se poate citi seria motor! Ce s-a intamplat cu vechiul motor sa va tin la curent imediat ce il desfac! Sper sa nu fie atinse supapele ca sa pot vinde chiuloasa macar!
                        Pentru bogdan83
                        M-am intereseat de treaba cu schimbatul arborelui (tata s-a ocupat de treaba asta) si cica s-a pus ceva arbore "de iasi" (nu ma mai mira ca s-a rupt) nu cel original care era groaznic de scump iar cuzinetii i-au dat cei de la magazin corespunzator cu arborele!
                        Last edited by buldozer2; 13 January 2015, 21:33.

                        Comment


                        • #13
                          Chinezarie Asam, la cat plateai diferenta de pret pe unul original, sigur era mai ieftin decat cu motorul cumparat la mana a doua. Exista o vorba , Suntem prea saraci sa cumparam lucruri ieftine. Sper sa invete cineva din patania ta.

                          Comment


                          • #14
                            Eram aproape sigur ca arborele nou nu era original !!

                            Cele originale sunt supuse la o groaza de teste inainte sa fie predate catre consumatori.
                            E scump intradevar unul de origine dar si satisfactia ca te va tine x km e garantata.

                            Te-ai zgarcit exact unde nu trebuia ! eu in locul tau nici nu-l schimbam pe cel vechi , inlocuiam doar cuzinetii si atat asta daca uzura arborelui se incadra in limite normale.

                            Ca sa-ti dau un exemplu tot cu motor refacut.
                            Masina parintilor mei (Dacia 1310 `84 , motor intrat in reparatie capitala(prin anul 2000) , adica s-a inlocuit supape pe la chiulasa + schimbat pistoane cu tot cu cilindrii , segmenti , ax cu came etc, DAR nu s-a schimbat arborele , ci doar cuzinetii si slava Domnului masina merge si pana in ziua de astazi cu un ulei mai mult decat mediocru).

                            Pune daca poti niste poze cu arborele rupt.
                            Last edited by prometheus; 14 January 2015, 15:37.
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • #15
                              Ciudat ca ASAm se ocupa cu arbori cotiti (investitie mare sa faci unul, piata redusa).
                              Last edited by einstein1984; 14 January 2015, 15:56.
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google