Fulie Alternator Cazuta In Mers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Incearca sa blochezi ventilatorul, cu o surubelnita printre spatiile de racire.Atentie insa la bobinajul statorului.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #47
      mi-a sarit si mie fulia la r clio . problema nu e la alternator ci la fulie . toti cei care au fulie cu " ambreiaj" (o bucsa de cauciuc intre partile fuliei care preia socurile la pornirea si oprirea motorului) sunt predispusi acestei probleme .

      Comment


      • #48
        Acel "ambreiaj" este un cuplaj unisens, care antreneaza alternatorul intr-o singura directie; impiedica rotirea in sens invers al alternatorului la oprirea motorului.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #49
          sint s.d.v -uri speciale ptr strins fulia de la alternator

          Comment


          • #50
            Din ce lot si ce an aveti masinile de aveti problema asta,deoarece al meu este fabricatie 05/2008, si nu am schimbat deloc acele accesorii?in momentul asta am 112k si ziceam ca la 120k o sa schimb si cureaua cu accesoriile de la ac,plus ca nu da semne de uzura mare dar se vede ca e muncita

            Comment


            • #51
              S-a rezolvat problema.Am gasit o piulita de 27 de la un holender care a intrat jumate in hexagonul din fulie iar jumatea cealalta am strans cu cheia fixa.Rotorul l-am blocat cu un imbus de 6 cum a zis IancuMic , iar pe filetul axului am pus Loctite 243 ca sa nu se mai desfaca.La final am dat doua semne cu vopsea sa urmaresc daca se roteste cumva iar pe ax.
              Multumesc pentru sfaturi. si numai bine!
              Captain of the black pearl

              Comment


              • #52
                Domnlor sambata am patit-o iar,s-a desfacut fulia a doua oara, asa ca am comandat o fulie cu clicket(Marca INA) de diesel de pe Dacia Shop .S-a potrivit la fix fara nici un fel de modificari.
                Captain of the black pearl

                Comment


                • #53
                  Care? Cea din linkul dat de mine mai sus?
                  Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                  Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                  Comment


                  • #54
                    Fulia este asta

                    Tocmai ce am facut 50 km si se comporta excelent pana acum.
                    Captain of the black pearl

                    Comment


                    • #55
                      Ei acum userii care se intrebau cum ca "ce are alternatorul daca se roteste si invers" la oprirea motorului, vor fi inteles motivul pentru care s-a optat pentru echiparea alternatoarelor cu acest tip de fulie, avand cuplaj unisens.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #56
                        Pai si pana la urma merge sau nu merge fulie de dci la benzinar?
                        Adica stiu ca se potriveste, dar pe un alt topic se afirma faptul ca montarea fuliei de dci pe motor mpi duce la "scuiparea" curelei.
                        Cred ca toti cei cu mpi am fi interesati sa schimbam fulia cu una care elimina riscul de a ramane pe baterie la naiba in praznic in miez de noapte.
                        Care o fi adevarul?

                        Comment


                        • #57
                          merge, dar cum au patit-o altii, e posibil sa sara cureaua sau sa se desire (era un caz pe-aici - dati o cautare pe forum).
                          internal combustionizer

                          Comment


                          • #58
                            La mine s-a potrivit fara nici o problema.
                            Inainte sa cumpar fulia am intrebat mecanic din retea service daca se poate monta asa ceva pe logan benzina si mi-a spus ca ei la service monteaza acelasi tip de fulie si pe benzinarele cu aceasta problema cu mentiunea sa aiba 6 caneluri
                            Problema rasuciri inverse am obervat-o acum cu fulia asta cu clicket, eram cu capota ridicata, motorul pornit,am accelerata pana la 5000de rotatii cand dadea sa revina in ralanti am accelerat iar,la a doua accelerare s-a auzit cu un clack cum a cuplat clicketul fuliei .
                            Comcluzia este ca dupa o accelerare puternica rotorul alternatorului avand inertie mare tinda sa isi mentina turatia dar cureaua scade brusc rotatia si fulia preia socul iar daca acel material elastic (cauciuc) nu isi mai face treaba atunci slabeste fulia de pe filet.
                            Captain of the black pearl

                            Comment


                            • #59
                              O alta problema apare la oprire, cand datorita compresiei motorul are o mica miscare in sens invers, care poate desfileta piulita care strange fulia alternatorului; fulia cu clichet scuteste de aceste neplaceri.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • #60
                                probabil ca peste 100.000 km si 5-6 ani vechime creste riscul ca in urma imbatranirii cauciucului din fulie sa apara problemele....mai devreme sau mai tarziu toti vom incepe sa schimbam la ele. Preventiv sau siliti de imprejurari
                                Pain brings out the truth in us all...
                                ...how much truth can you stand?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google