Zgomot Puternic Plecare De Pe Loc Cu Viraj Stanga

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot Puternic Plecare De Pe Loc Cu Viraj Stanga

    Va salut, am nevoie de suportul vostru cu privire la o situatie cu benzinarul meu de 1.6.
    La plecarea de pe loc, cu virajul luat maxim in stanga, se aude in partea dreapta, la roata, un troncanit puternic, in trepte. Mi-a lasat impresia ca s-ar desprinde roata (gen deraiaj de pe un ax), ca si cum as fi trecut peste niste bolovani si ceva obstructioneaza. Acest troncanit se aude doar in aceasta situatie, in viraje usoare sau in mers liniar nu se aude absolut nimic si, coincidenta sau nu, am observat ca face doar la rece. Dupa 30 km parcursi, am oprit si testat din nou si nu se manifesta acest troncanit.
    Ce poate fi, capat planetara, defect caseta directie? Nu simt jocuri in mers sau trepidatii in volan la mers pe drum neasfaltat; exclud capetele de bara, le-am schimbat si stiu cum se manifesta jocul acestora.
    Astept opiniile voastre, va multumesc !

  • #2
    In afara de planetara sincer nu cred ca ar putea fi altceva, mai putea fi rulmentul de la amortizor, insa ala se manifesta pe toata cursa de rotatie a volanului. Uita.te la planetara sa nu aiba burduful spart sau ceva de genu.

    Comment


    • #3
      PLANETARA.....

      Trimis de pe al meu SM-N910F folosind Tapatalk

      Comment


      • #4
        Va multumesc pentru pareri, intre caseta directie si planetara, prefer sa fie cea din urma problema. Maine am sa o duc la "medic", burduful este ok, l-am verificat vizual, se vedea daca arunca vaselina.

        Comment


        • #5
          Ai schimbat de curând planetara cumva ?

          Trimis de pe al meu SM-J500FN folosind Tapatalk

          Comment


          • #6
            ce diagnostic a dat "medicul" ?
            http://www.auplod.com/u/poudal5a95e.png

            Comment


            • #7
              Va salut, vin si eu cu o problema legata de un troncanit puternic pe partea stanga fata a masinii.
              Troncanitul apare la orice tip de denivelare, la viteze mici si este un zgomot metalic "infundat" uneori insotit de un scartait. Apare si cu rotile drepte dar este mai pronuntat daca am volanul putin virat spre dreapta.
              Am fost in service, mecanicul a verificat toata directia, roata stanga nu prezinta nici un fel de joc.
              La sfaturile mecanicului am schimbat flansa amortizorului, zgomotul nu a disparut.
              In urma cu aproximativ 20.000 km s-au schimbat basculele, bieletele antiruliu si bucsele de la bara stabilizatoare.
              Bieleta antirasturnare este si ea noua.
              Astept opiniile voastre, va multumesc!

              Comment


              • #8
                Vad ca domnul mariusg nu am mai revenit cu reply, cum fac majoritatea, dupa ce a primit câteva pareri.
                În cazul meu, troncanitul (dupa ce mergem înapoi si plecam cu stânga înainte) provenea din capul planetarei
                Last edited by 77sky; 24 March 2017, 22:09.
                http://www.auplod.com/u/poudal5a95e.png

                Comment


                • #9
                  Mihai, bucsele de la "jug" in ce stare sunt?
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #10
                    Multumesc pentru raspuns.
                    Cat despre acele bucse e prima data cand aud de ele, mecanicul nu le-a mentionat cand a facut verificarile.

                    Inca un detaliu ar fii ca uneori se aude "trosc" si cand se opreste masina. Adica franez, iar atunci cand masina se opreste complet se aude un "trosc" destul de puternic.

                    Aveti idee cam cat costa o verificare a sistemului de directie in reprezentanta? Ma gandesc sa merg in Bucuresti la Meridian Sud pentru aceasta operatiune.

                    Comment


                    • #11
                      Verifica flansa de la amortizor.
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Salut, flansele sunt schimbate acum o saptamana impreuna cu rulmentii amortizoarelor, troncanitul tot acolo a ramas.
                        Last edited by 77sky; 29 March 2017, 20:19.

                        Comment


                        • #13
                          Revin cu rezolvarea.
                          Am schimbat capetele de bara si s-a refacut geometria, capatul de pe partea stanga prezenta uzura considerabila. Dupa aceasta operatiune au disparut o parte din zgomote dar se mai auzea o bataie infundata la trecerea peste denivelari gen limitatoare de viteza sau cale ferata. Un surub de la bratul stang era slabit si uneori producea acel zgomot, s-a strans si in sfarsit au disparut zgomotele.
                          Masina acum trage foarte putin dreapta.. am facut geometria in doua locatii diferite.. acelasi rezultat.

                          Comment


                          • #14
                            schimba rotile fata intre ele, daca trage stanga, ai o roata mai grea si una mai usoara. o chestie intalnita si la altii. rezolvarea e sa pui roata mai grea pe spate, cele de pe fata sa fie de greutati foarte apropiate. bine, asta in ideea in care ai acelasi tip de anvelope, aceeasi presiune si faci testele pe drum drept
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Mihai. View Post
                              Masina acum trage foarte putin dreapta.. am facut geometria in doua locatii diferite.. acelasi rezultat.
                              Daca trage foarte putin dreapta, e perfect normal, nu te mai stresa.
                              In g-ral drumurile in aliniament sunt executate cu panta transversala "in acoperis", asa ca masina are tendinta vaga sa traga spre marginea drumului.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google