Probleme Electromotor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Azi cand am pornit masina un prieten mi-a spus ca nu o pornesc bine in sensul ca tin prea mult cheia pana porneste si asta dauneaza electromotorului, ca loveste in el.Asa am pornit-o de sase luni de zile de cand o am.Daca are dreptate,exista riscul sa se fii uzat prematur ceva pe la electromotor?Intreb ca nu stiu.

    Comment


    • #17
      Pai cum se poate tine prea mult cheia pana porneste masina?Daca nu porneste ce faci,iei troleul?Tii cheia pana porneste motorul si apoi ii dai drumul.Nu am mai auzit de sfaturi privind lucrul acesta!E prea tare prietenul tau!! ))

      Comment


      • #18
        Asa a zis omul.Asa am facut si eu, am tinut cheia pana porneste si i-am dat drumul.Am intrebat ca ma pusese pe ganduri si din cate stiu un electromotor nu e prea ieftin.

        Comment


        • #19
          Pai asa se face.El o face in alt mod?Intreaba-l te rog,sunt foarte curios si eu!

          Comment


          • #20
            Tii cheia prea mult, adica masina a pornit si tu ai uitat sa dai drumu' cheii. Stie tipul ala ce stie, si eu vad o gramada care fac treaba asta. Si efectu, in niciun caz nu poate fi unu' pozitiv.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • #21
              Nu.Cum a pornit motorul am dat drumul la cheie.Asa am facut dintotdeauna.Cum sa uit sa iau mana de pe chei?!E in instinct sa iei mana de pe cheie odata ce a pornit motorul.Asa cred eu.

              Comment


              • #22
                lasa pe contact pana iti citeste cheia dupa care tine pe demaror cat auzi ca a luat-o bine electromotorul si lasi inainte sa auzi motorul, antreneaza-te asa, vei invata sa anticipezi pornirea efectiva a motorului dupa zgomotele pe care le face electromotorul. @18nik: la dacia veche si mie imi caraia electromotorul, m-a invatat cineva ca dupa ce opresc masina, o imobilizez cu frana de mana si dupa aia o bag in viteza, ca daca o bag in viteza si masina se mai misca un pic sare bendixul de pe coroana cand incerc sa o pornesc.
                Un om fie crede, fie nu ca poate sa faca ceva, de obicei are dreptate.

                Comment


                • #23
                  ptr ursache :a vrut sa spuna ca daca masina nu porneste din 1000 de motive unii invirt de electromotor pina il distrug

                  Originally posted by zlate58 View Post
                  ptr ursache :a vrut sa spuna ca daca masina nu porneste din 1000 de motive unii invirt de electromotor pina il distrug
                  o masina gen logan trebuie sa porneasca in 2sau 3 secunde daca nu sint alte probleme
                  Last edited by zlate58; 18 December 2008, 19:54. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #24
                    Am si eu o problema legata de electromotor. Dau la cheie, motorul porneste normal, insa cand eliberez cheia se aude un scrashnet/scartzait metalic. Si se aude destul de tare! Acum vreo 6 luni a facut prima data. Acum face aproape la fiecare pornire, indiferent daca motorul este rece sau cald. Ma gandesc ca e ceva legat de angrenajul pinion electromotor - coroana dintata volant. Garantie, nema.
                    A mai patit careva? Ceva sfaturi - pareri - sugestii? Evident, in afara de mersul la service.
                    Multumesc!

                    Comment


                    • #25
                      parca aveai nr meu de telefon .de ce nu ma cauti?

                      Comment


                      • #26
                        SCUZE DE OFF: DE CE NU PUNEȚI FRATE LOCALITATEA? Majoritatea pun: ro,sau romania....să știm și noi prin ce locuri ale patriei vă faceți rostu'. ON:probabil că omu' respectiv credea că ai pornire cu card cum e la megane,adică apeși pe buton și știe el când să se oprească (electromotorul)...:laugh
                        sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by zlate58 View Post
                          parca aveai nr meu de telefon .de ce nu ma cauti?
                          Am incercat, dar "Ati apelat casuta vocala a abonatului ..."
                          Poate puteti veni la o intalnire a LC Galati, totusi. Ne intalnim in fiecare duminica la ora 11 in parcare "La Popescu".

                          Problema persista. Zgomotul se aude aproape la fiecare pornire, in special dimineata. Cat invarte electromotorul nu se aude nimic. Cand eliberez cheia, dupa pornirea motorului, pentru o secunda se aude acel scrasnet metalic. Exact cand pinionul electromotorului paraseste coroana volantei! Am incercat sa demontez electromotorul si sa-i fac o constatare. IAD! Cred ca este cea mai greu accesibila piesa din motorul 1.6 16v!!! Evident, n-am reusit! Si asta dupa ce am demontat toata admisia. Se pare ca nu scap de un drum la service.

                          Comment


                          • #28
                            Bendix defect scoate un vajait prelung si nu carait.Asta ar fi sunet de bucsi uzate ,sau angrenaje.
                            Trebuie demontat si gasit defectul real.Mare parte din componente se gasesc pe bucati,deci este reparabil.
                            Nici o reprezentanta nu repara asa ceva.


                            ps. din pacate abia acum observ data...

                            Comment


                            • #29
                              Idem

                              la multi ani tuturor pe 2011. Aceeasi problema o am si eu de 1 luna, scrijeleste/caraie cand las cheia (numai dimineata sau la prima pornire cu motorul rece!). Acest defect al electromotorului sunt sigur ca a inceput de cand am avut probleme cu injectoarele si timp de 2 zile o porneam in viteza 1 sau R . Cand motorul este cald nu se aude nimica, nici o problema. CINE SE PRICEPE IL ROG SA IMID EA SI MIE NISTE SFATURI INAFARA DE CE S-A DISCUTAT PANA ACUMA ADICA:
                              1. ESTIMATIV CAT TIMP MA POATE TINE ACEASTA PROBLEMA PANA O REMEDIEZ?
                              2. CARE AR FI SCENARIUL CEL MAI RAU CARE SE POATE INTAMPLA?
                              3. ALTE PIESE INAFARA DE ELECTROMOTOR AR AVEA DE SUFERIT?
                              4. IN FAZA DECISIVA CUM SE COMPORTA MASINA LA PORNIRE CU BENDIXUL PE OFF?

                              Stima, Marius.
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                La mine scrasnetul a disparut treptat-treptat. Nici macar nu am demontat electromotorul.
                                Cauza a fost una banala: schimbasem termostatul si intrase antigel pe coroana volantului. In timp s-a rezolvat de la sine, dupa mai multe porniri.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google